مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

اهمیت پیامک در مدیریت کسب و کار


 تاریخ : ۱۳۹۷/۶/۲۵ 372 Like

اهمیت پیامک در مدیریت کسب و کار

مهم ترین مسئله در هر کسب و کار موفقیت در ارتباط با مشتری می باشد، پس انتخاب یک سامانه پیامکی مناسب یکی از موارد مهم و تاثیر گذار می باشد. شاید دراین دوره که کاربران بیشتر درشبکه های اجتماعی فعالیت دارند، کمی روش بازاریابی پیامکی را قدیمی بدانید اما باید این و مدنظر داشته باشید همیشه دود از کنده بلند میشه و روش بازاریابی پیامکی یکی از بهترین روش ها برای ارتباط با مشتری و تبدیل یک کاربر به مشتری ثابت و وفادار هست... امروزه تجارت های مختلف در حال استفاده از بازاریابی پیامکی هستند تا بتوانند با مشتریان خود ارتباط برقرار نمایند. اگر این شیوه از بازاریابی به درستی اجرا شود، می تواند موجب جلب توجه کاربر ها به سمت برند شما و در نهایت فروش و تبدیل کاربر به مشتری ثابت شود. اما بسیاری تجارت ها برخلاف مزایایی که در رابطه با بازاریابی پیامکی می شناسند، هنوز درباره استفاده از آن دچار تردید هستند. یکی از دلایلی که می توان موجب به وجود آمدن این دودلی شود آن است که مدیران نگران هستند که پیامک هایشان به عنوان اسپم در نظر گرفته شود. علی رغم اینکه این نگرانی به جا می باشد، اما شیوه های زیادی وجود دارد که از این موضوع جلوگیری می نماید. باما همراه باشید تا با روش های ایجاد پیامک گروهی مفید در برقراری ارتباط با مشتریان آشنا بشوید.

ارتباط موضوعی پیامک

اطمینان حاصل نمایید که اس ام اس های شما مربوط و به جا می باشند یکی از بهترین شیوه ها برای ایجاد پیامک های مفید و موثر در یک کمپین پیامکی ان است که محتوای ارائه شده توسط شما مرتبط و مفید باشد. این امر در برخی موارد می تواند به مفهوم آن باشد که شما مخاطبین خود را بر اساس معیارهای گوناگون گروه بندی نمایید. در صورتی که شما پیامک های گروهی خود را برای افرادی ارسال نمایید که مورد استفاده آن ها باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که این افراد نسبت به آن واکنش نشان دهند و درنتیجه پیامک شما تاثیرگذاری بیشتر داشته باشد.

پیشنهادی ارزشمند را ارائه دهید

یکی دیگر از شیوه های ایجاد کمپین های مربوط و مفید آن است که شما چیزی با ارزش را به مخاطبین خود ارائه نمایید. این مساله برای تجارت های گوناگون مفاهیم گوناگونی خواهد داشت. برای برخی از افراد، این امر به مفهوم ارائه کوپن یا تخفیف های ویژه توسط اس ام اس می باشد، برای برخی دیگر به مفهوم برقراری ارتباط با مشتریان سابق می باشد تا توجه آنان را به محصولات جدید جلب نمایند. در صورتی که محتوای اس ام اس شما به جا و مرتبط با فعالیتتان باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که مخاطبینتان نسبت به آن واکنش نشان دهند. ارائه پیشنهادی خوب و مناسب هم می تواند موجب سود برای شما شود و هم مشتریان شما.

اهمیت مبحث ارتباط با مشتری

شرکت‌هایی که صمیمیت ایجاد می‌کنند مشتریان را در سطح عمیق‌تری درک می‌کنند. آن‌ها تجربه‌ای را منتقل می‌کنند که تا چندین سطح رضایت‌آمیز خواهد بود و فراتر از مزایای عملکردی به ارائه منافع احساسی، اجتماعی و خود اظهاری خواهند پرداخت. ما در سامانه پیامکی رایگان sms امکانات فراوانی را برای ارتباط شما عزیزان با مشتری های ارزشمندتان فراهم کردیم تا از کاربران خود یک مشتری وفادار بسازید...

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 372

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS