مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

بازاریابی با پیامک


 تاریخ : ۱۳۹۶/۹/۱۱ 418 Like

بازاریابی با پیامک

امروزه روش های بسیار متنوعی برای بازاریابی و افزایش فروش وجود دارد که هر کدام مزیت خود را داشته و قابل استفاده می باشد. بازاریابی با پیامک هم یکی از روش ها بالا بردن فروش و کسب درآمد بیشتر می باشد. چناچه می دانید درصد بالایی از افراد به محض آمدن پیامک اقدام به خواندن آن می کنند. بنابراین شما را حداقل برای یکبار خواهند دید.

بازاریابی پیامک مزیت های خاصی دارد که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت.

  • ارزان : شما با هزینه بسیار کم می توانید به افراد زیادی پیامک ارسال کنید . مثلا شما با مبلغ 15،000 تومان می توانید به حدود 1000 نفر پیامک ارسال کنید که مقایسه با روش های دیگر از نظر هزینه قابل مقایسه نمی باشد مثلا شما برای چاپ کاتالوگ شما باید حدود 300،000 تومان فقط هزینه چاپ بپردازید و همچنین برای پخش کردن آن باید هزینه ای جداگانه بپردازید
  • سرعت : پس از ارسال پیامک در کمتر از چند دقیقه پیامک شما به گوشی همه ارسال می شود در صورتی که روش های دیگر مانند بازاریابی تلفنی و یا کاتالوگ زمان بسیار زیادی باید برای گرفت نتیجه صرف گردد. ضمنا شما بازخورد آن را در همان لحظه دریافت خواهید کرد.
  • مکمل بودن : بازایابی پیامکی می تواند علاوه بر مستقل بودن مکمل روش ها دیگر هم باشد مثلا شما قبل از تماس با مخاطب خود می توانید یک پیامک برای او ارسال کنید و زمینه سازی اولیه را انجام دهید و همچنین پس از تماس در بازه های متفاوت اقدام به ارسال پیامک برای یادآوری نمایید.
  • بازخورد بالا : یکی از امکانات بازایابی پیامکی امکان پاسخ دادن مخاطبین می باشد ، پیامی که شما ارسال می کنید خیلی از مخاطبین اقدام به پاسخ می کنند که مثلا قیمت محصول چند است و یا آدرس شما کجاست و ... این افراد مشتریان بالقوه شما می باشد که شما می توانید با این شماره ها یک بانک شماره ایجاد کنید و در هر دوره مشخص اقدام به ارسال پیامک نمایید تا دائما به فکر شما بوده و در صورت نیاز به محصول و خدمات مورد نظر به شما مراجعه نمایند.
  • مخاطب نامحدود : در این روش شما می توانید بصورت گسترده اقدام به بازاریابی نمایید و به همه شماره های اطراف و محدوده خود پیامک ارسال کنید چرا که افرادی وجود دارند که نیاز به کالاها و خدمات شما دارند ولی از وجود شما بی خبرند.
  • مشتری دائمی : مشتریان شما بهترین افرادی هستند دوباره به شما مراجعه می کنند ، شما با ارسال پیامک دوره ای می توانید خدمات خود را به آنها یادآوری کنید و آنها را برای دریافت خدمات و محصولات خود نگه دارید.

مشاوره شما افتخار❤️ماست

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 418

در باره نویسنده
محسن عزیزنژاد روشن
کارشناس فناوری اطلاعات و علاقه مند به تحقیق و توسعه

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS