مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

آشنایی با پنل‌ پیامکی


 تاریخ : ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ 316 Like

آشنایی با پنل‌ پیامکی

پیامک یک کانال بازاریابی است درست مثل ایمیل و کسب و کارهای زیادی از این امکان تعاملی برای بازاریابی پیامکی استفاده می‌کنند. اس ام اس مارکتینگ اصطلاحی شناخته شده در بازاریابی است و به دلیل ارتباط مستقیم با مشتری از طریق شماره تلفن‌ها می‌تواند تا حد زیادی کارایی داشته باشد. 
محتوایی که در پیامک‌ها ارسال می‌شود ممکن است تبلیغاتی، فروش محصولات، خدمات جدید و یا تخفیفات و مواردی از این دست باشد. با این حال یک سوال اساسی پیش می‌آید: اگر شما هزاران مشتری داشته باشید و بخواهید برای همه‌‌ی آن‌ها متناسب با نوع فعالیت‌شان پیامک ارسال کنید چکار خواهید کرد؟
 
قبل از هر چیز بهتر است با اصطلاح پنل پیامکی آشنا شوید. پنل یا پیشخوان پیامکی در حقیقت نرم‌افزار یا ابزاری آنلاین است که به شما کمک می‌کند مشتریان خود را دسته‌بندی کنید و به صورت انبوه برای آن‌ها پیامک ارسال کنید. در حقیقت با این کار شما می‌توانید به راحتی به تمام مشتریان خود دسترسی داشته‌ باشید، دسته‌بندی‌های جدید بسازید و برای هر دسته‌بندی پیامک‌های متفاوت ارسال کنید. 
 
محتوای متنی ارسالی می‌تواند شامل موارد زیر باشد:
  • محصول یا خدمات جدید
  • فروش و تخفیفات
  • اطلاعیه‌ها
  • دلیوری (تحویل)
  • یادآوری برنامه‌ها
  • اخبار مهم
  • خدمات مشتریان
  • پشتیبانی و...
در هر صورت این موارد می‌توانند جزوی از استراتژی بازاریابی پیامکی باشند که از طریق پنل پیامکی می‌توانند به راحتی انجام شوند. 
 
مزایای پنل پیامکی
 
اما پنل پیامکی چه مزایایی دارد و چرا استفاده از آن می‌تواند ارزش‌آفرین باشد و به پیشبرد اهداف کسب و کارها کمک کند؟
 
• مزایای پیامک‌ برای مشتریان
همه‌ی ما گوشی‌های موبایل‌مان را دوست داریم و معمولا اگر چند دقیقه‌ای همراهمان نباشد دچار استرس و بی‌حوصلگی می‌شویم و تقریبا در تمام لحظات زندگی ما حضور دارند و این حضور در بسیاری از مواقع به نفع ماست و می‌تواند به ما کمک کند. مشتریان می‌توانند از طریق پیامک‌هایی که دریافت می‌کنند از خدمات شرکت‌ها استفاده کنند. برای دریافت اطلاعیه‌ها و تخفیفات مقطعی و... پیامک مناسب‌ترین راه ممکن است. 
به طور مثال خدماتی که بانک‌ها برای واریز و برداشت از حساب از طریق پیامک ارائه می‌دهند یا خدمات پست برای تحویل بسته و مواردی از این دست بسیار ارزش‌آفرین است و برای مشتریان مزایای زیادی دارد.
 
• مزایای پنل پیامکی برای کسب و کارها
 
بازاریابی پیامکی اگر به صورت هدفمند و مهندسی شده انجام شود مسلما تاثیری فراتر از سایر انواع کانال‌های بازاریابی دارد چرا که نوتیفیکیشن پیامک عموما ارسال می‌شود و نیازی به آنلاین بودن ندارد در نتیجه برای کسب و کارها یک فرصت استثنایی است تا خودشان را از این طریق معرفی و تبلیغ کنند. 
کار کردن با پنل پیامکی راحت‌تر است و به اندازه‌ی سایر انواع بازاریابی مثل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی انرژی نمی‌گیرد و کسب و کارها با صرف زمان کمتر می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.
 
دو آمار جالب توجه دیدگاه شما را به پنل پیامکی تغییر می‌دهند:
  1.  98 درصد از تمام پیامک‌ها خوانده می‌شوند و تنها 2 درصد نخوانده و یا ندیده و بلاک‌شده هستند.
  2. 95 درصد از تمام پیامک‌ها در کمتر از 3 دقیقه خوانده می‌شوند.
 
حالا قضاوت با شماست که بازاریابی پیامکی تا چه حد می‌تواند سریع و نتیجه‌بخش باشد.
 
مزیت دیگر پنل پیامکی این است که می‌توان به بازاریابی محلی در یک محدوده‌ی خاص نیز پرداخت به طور مثال خدماتی که در استان خراسان رضوی ارائه می‌شوند نیازی نیست که به کاربران تهرانی و یا سایر شهرستان‌ها پیامک ارسال کنند. و در نهایت باید گفت که بازاریابی پیامکی ارزان‌تر تمام می‌شود و قیمت‌های پایین و تعداد اس‌ام‌اس‌های انبوه می‌توانند به راحتی و با قیمتی کمتر در خدمت کسب و کارها قرار بگیرند. 
 
تا بحال به این مساله فکر کردید اگر پیامک تبلیغاتی که برای کاربر ارسال شده هدفمند باشد چقدر ارزشمند هست؟
این روزا تب لغو پیامک تبلیغاتی بسیار داغ است اما این بعلت ارزش بالای پیامک هست که همه ی تبلیغاتچی ها و اسپمر ها به پیامک ها بعنوان یکی از بهترین و پر سرعت ترین و کم هزینه ترین تبلیغات نگاه می کنند که همیشه خوانده می شوند...
اما شما که قصد تبلیغ هدفمند را دارید، با استفاده از پنل اس ام اس می توانید هدفمندترین تبلیغات را با پیامک ارسال کنید که این چند مزیت کم هزینه بودن-هدفمند بودن- پرسرعت و تاثیر گذاری بالا را داشته باشد...
 
جمع بندی
حالا که با قابلیت‌های پنل پیامکی و مهم‌تر از آن بازاریابی پیامکی آشنا شده‌اید می‌توانید تشخیص دهید که آیا این نوع بازاریابی برای کسب و کارها نتیجه‌بخش است یا خیر. مسلما اگر هدفمند و منطقی و با برنامه‌ انجام شود نتایج خوبی در بر خواهد داشت اما اگر به صورت ناآگاهانه و غلط از پنل های بی سابقه استفاده شود هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت و این برای سایر انواع بازاریابی هم صادق است. 
 

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 316

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS