مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

پیامک تبلیغاتی


 تاریخ : ۱۳۹۷/۸/۲ 734 Like

پیامک تبلیغاتی

پیامک تبلیغاتی یا اس ام اس مارکتینگ

پیامک تبلیغاتی یا اس ام اس مارکتینگ را می توان یکی ازبهترین روش های تبلیغاتی موجود دانست.از فواید استفاده از این روش کم هزینه بودن آن و نحوه ی مدیریت و هدفمند کردن آن می باشد. نرم افزار های تحت وب پیامکی که باعنوان پنل اس ام اس شناخته شده هستند، یک پنل پیامکی را بمنظور بالاتر بردن میزان بازدهی و کیفیت پیامک های تبلیغاتی شما به همراه امکانات متعدد ارائه می دهند که موجب تقویت در عملکرد پیامک های ارسالی می شود.  

 

برخی از امکانات سامانه پیامکی تبلیغاتی رایگان اس ام اس:  

 

ارسال پیامک انبوه منطقه ای

چنانچه قصد معرفی محصول و یا خدمات خود را دارید، ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه روشی مناسب و کم هزینه و مقرون بصرفه برای معرفی محصول در مقیاس بسیار بالا می باشد که دارای بازدهی بالا و سریع است. انواع روش های ارسال پیامک تبلیغاتی بشرح زیر می باشد.

ارسال پیامک کدپستی (بهترین نوع ارسال پیامک انبوه)

ارسال پیامک انواع مختلفی دارد یکی از بهترین و پربازده ترین های آن ارسال اس ام اس براساس کد پستی می باشد. ارسال پیامک بر اساس کد پستی می تواند زیر مجموعه ای از ارسال پیامک منطقه ای باشد ازاین جهت که شما می توانید از طریق وارد کردن 4 رقم سمت چپ کدپستی مورد نظرتان، به شماره موبایلهای فعال در آن منطقه دسترسی یافته و از بین آنها می توانید به تعداد مورد نظر پیامک ارسال نمایید.

پیامک سفید (ارسال پیامک به بلک لیست)

یکی از مشکلاتی که امروزه سامانه های پیامکی بعنوان مجری تبلیغات و کسب و کار های بزرگ و کوچک با آن دست و پنجه نرم میکنند، مسدود کردن پیامک های تبلیغاتی توسط کاربران و مشتریان هست. این مسئله تا جایی پیشرفت داشته که جامع آماری لیست سیاه مخابرات هر روز درحال گسترش است و تقریبا درصد کاربرانی که پیام های تبلیغاتی رو مسدود کرده اند 60 به چهل می باشد بیش از نیمی از افرادی که میتوانند به عنوان هدف تبلیغ قرار بگیرند این امکان تبلیغاتی را غیر فعال کرده اند...به همین منظور شما نیاز به امکان پیامک سفید دارید.

وب سرویس ارسال پیامک (SMS API)

 وب سرویس امکانی بر روی سایت ها هستند که شما می توانید توابع ان سایت ها را مانند تابع ارسال پیامک و یا دریافت وضعیت پیامک را فراخوانی کرده و بدون وارد شدن به این سایت ها و بطور کاملا اتوماتیک اقدام به ارسال و یا ئریفت پیامک نمایید.

 

برای این کار شما با چند روش می توانید این کار را انجام دهید.:

ارسال پیامک از طریق وب سرویس

ارسال پیامک از طریق url (ارسال پیامک از طریق آدرس اینترنتی)

استفاده از افزونه ارسال پیامک وردپرس

ارسال پیامک از طریق پورت خاص

 

ارسال پیامک متناظر

گاهی اوقات ممکن است که شما بخواهید برای افراد مختلف پیامک مختلف و منحصر به فرد ارسال کنید و این کار را بصورت یکجا و گروهی انجام دهید.ارسال پیامک متناظر راه حل این ماجراست.

ارسال اس ام اس گروهی و تکی

با استفاده از این روش می توان به یگ گروه خاص یا لیستی از شماره موبایل ها پیامک گروهی ارسال کرد.

ارسال پیامک زمانبندی

ارسال پیامک زمانبندی امکانی می باشد که می توانید پیامک خود را در تاریخ و ساعت مورد نظر ، به فاصله ی چند روز ، چند ماه و حتی چند سال آینده تنظیم نمایید . این پیامک ها به صورت خودکار از طرف سامانه ارسال می شود و نیاز به دسترسی شما در زمان ارسال پیامک به سامانه نیست. این روش موجب تسهیل در ارسال پیامک خواهد شد.

ارسال پیامک دوره ای

یکی از مهمترین راه‌های موفقیت و کسب درآمد در هر تجارت یا کسب و کاری، جذب مشتری جدید و حفظ مشتریان قدیمی است. هزینه جذب یک مشتری جدید به طور معمول 5 برابر بیشتر از هزینه نگهداری مشتری فعلی است. به همین دلیل ، یکی از راه های حفظ مشتریان داشتن ارتباط دائمی با آنها می باشد.ارسال پیامک دوره ای یک از روش های ارزان و آسان برای داشتن ارتباط با مشتریان می باشد. 

برگزاری مسابقات پیامکی

 مسابقه پیامکی یکی از امکاناتی است که پنل رایگان اس ام اس شما قابلیت اجرا کردنش رو دارد... مسابقه همواره برای افراد مختلف میتونه جذاب باشه، و درصد جذاب بودنش هم به خلاقیت برگزار کننده مرتبطه، علاوه بر این مسابقات پیامکی یک تبلیغ بسیار مناسب و تعاملی میان شما و کاربرانتون هست.

برگزاری نظرسنجی پیامکی

تقریبا برای همه ی ما پیش آمده در هر زمینه ای که فعالیت داریم ، بخواهیم نظر مشتریانمان را در مورد کسب و کار و یا خدماتی که ارائه می دهیم بدانیم. اطلاع از میزان رضایت مشتری می تواند به بهتر شدن کیفیت و خدمات ما کمک فراوانی نماید.

پاسخگوی خودکار پیامکی

منشی پیامکی امکانی خاص و کاربردی می باشد که شما می توانید با استفاده از پیامک، پاسخگوی مشتریان خود باشید .

دفترچه تلفن پیامکی

یکی  دیگر از امکانات بسیار مهم و کاربردی امکان دفترچه تلفن و لیست کردن مخاطبین و گروه بندی آنان می باشد. که براحتی میتوانید شماره ها رادر سیستم سامانه ذخیره کنید و با تکمیل اطلاعات مخاطبین خود یک دفترچه تلفن با مزیت های  کاربری آسان برای ارسال پیامک خودکار داشته باشید.

گروه های پیامکی دائم ارسال پیامک به ایرانسل، ارسال پیامک براساس جنسیت، ارسال پیامک به اصناف و مشاغل، دایورت پیامک، و کلی امکانات رایگان پیامکی دیگر که همه ی آن ها بمنظور هدفمند بودن و موفقیت پیامک های تبلیغاتی شما در کسب و کارتان می باشد.

 

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 734

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS