مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

اهمیت پنل اس ام اس


 تاریخ : ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ 341 Like

اهمیت پنل اس ام اس

یکی از بهترین سوال هایی که میتوانید از خود بپرسید تا متوجه شوید کاری که انجام میدهید درست است یا نه، این است که از خود جویای علت انجام کارباشیم؟ یا ارزش و اهمیت این کار چقدر است؟اگر توانستید به خوبی جواب این سوال ها را بدهید قطعا کاری را که انجام  می دهید درست است...

امروز میخواهیم درباره ی اهمیت پنل اس ام اس صحبت کنیم و ارزیابی کنیم که آیا پنل های اس ام اس به آن جایگاهی رسیده اند که بتوانند کسب و کار و شغل های ما را به جایگاهای قابل قبولی برسانند و کمکی  درجهت پیشرفت و پیشبرد اقتصاد کسب و کار ما انجام دهند. در اینجا لازم میدانم توضیحی درباره ی نظرات و انتقاد های تعدادی از کاربران عزیز بدهیم .

تعدادی از کاربران سوال کرده اند که ما از سامانه پیامکی تبلیغاتی استفاده کرده ایم و جواب مطلوب نگرفته ایم یا اینکه از این سامانه مشتری برای ما نیامده یا اینکه این روش انقدر تاثیر مثبتی برای کار ما ندارند.

نظرات این چنینی را من در ابتدا یک جواب کلی میدهم اینکه این سامانه یا کلا سامانه های پیامک تبلیغاتی همگی در درجه 2 کسب و کار شما هستند یعنی اینکه شما در ابتدای امر باید کسب و کار خود را جوری سامان دهی کرده باشید ک در صورت دیده شدن وشناخته شدن بتوانید انتظار مشتری خود را براورده کنید نه اینکه بعد از استفاده از این سامانه تازه بخواهید کسب و کار خود را ارتقا ببخشید...

این بزرگترین خیانتی است ک به خود کرده اید این مهم ترین نکته ای است که شما باید بدانید سامانه های پیامکی و تبلیغاتی 99درصد برای شناخته شدن شما هستند تا بتوانید کسب و کار خود را به مردم ارائه دهید و نسبت  به شغل خود آگاه سازید پس این نکته را حتما در اولویت قرار دهید که شما در ابتدای امر باید کیفیت کسب و کار خود را به حد قابل قبولی برسانید

و سپس شروع به استفاده از این سامانه کنید و اگر در ابتدای کار خود هستید باید صبر و شکیبایی بیشتر در استفاده از سامانه های پیامکی داشته باشید تا به آن نتیجه  ی مطلوبی که مد نظر خودتان هست برسید در ادامه بیشتر در رابطه با  اهممیت پنل های اس ام اس صحبت می کنیم .

 

مزیت های پنل اس ام اس نسبت به سایر روش های تبلیغاتی

 

  • ارسال پیام از برجسته ترین ابزارهای انسان از آغاز تا کنون بوده است. از نقاشی به روی دیوار غار گرفته تا فرستادن نامه درون بطری فرستادن آن بر روی موج دریا تا فرستادن نامه با بستن بر روی پای های  کبوترتا پیام های الکتریکی همه نشانه ی پیشرفت در تاریخ پیام رسانی است.

از قدیم تا به امروز بسیاری از دستاوردهایی که انسان به دنبال آن بوده است. در جهت ارتقاء پیام و ارتباط با یکدیگر بوده است،دستاوردهایی مانند چرخ ،ماشین یا اسب ، که برای انتقال پیام ها از آن ها استفاده می کردند. انسان ها همیشه در تلاش برای رسیدن به راه های بهتر در انتقال پیام به یکدیگر بوده اند تا پیام های خود را با سرعت و دقت بیشتری به یکدیگر منتقل کنند،

حتی در موارد جزئی تر می توان نوع نگاه نوع خنده و حتی اخم و شادی هر شخصی که به صورت خود دارد را حاوی یک پیام  دانست. نوشته های ما در شبکه های اجتماعی، ایمیل ها ،نوع رانندگی،حرکات ما و ...همه رسانه هایی برای انتقال پیام هستند که بر روی طرف مقابل تاثیر می گذارند و باعث نوعی از واکنش می شوند.


از ابتدایی ترین راه های انتقال پیام که در زمان های بسیار دور از آن استفاده می کردنند.: انتقال پیام به وسیله ی دود یا علامت گذاری بر روی دیوارها یا ایجاد صدای موهوم یا حتی قبل تر ازآن انتقال دهان به دهان، اما امروزه که با دقت به بحث انتقال پیام نگاه می کنیم متوجه خواهیم شد که پیشرفت غیر قابل باوری در این زمینه اتفاق افتاده است یکی از این راه های تبلیغاتی، سامانه  پیام کوتاه می باشد. شما به وسیله ی این سامانه می توانید در لحظه، تعداد افراد بسیار زیادی را از کسب و کار خود آگاه کنید شغل خود را به آن ها معرفی کنید این امکانات همه برای پیشبرد و پیشرفت کسب و کار شما بسیار بسیار ارزنده و قابل تامل می باشد. 

امروزه و با امکانات کنونی مانند سامانه پیامکی، انقال پیام ها در لحظه و ثانیه به تمام نقاط دنیا اتفاق می افتد. این رسانه ها به شما اجازه می دهند که در کمتر از یک ثانیه حتی بتوانید  به چند ده میلیون انسان پیام های خود را مخابره کنید.

این امکانات تا حدی پیش رفته است که بر عقاید،باورها،فرهنگ ها و کل اجتماع ها تاثیر بسزایی می گذارد، و انسان های بسیار زیادی هستند گه این توانایی سامانه های پیامکی را درک کرده اند و از آن ها به نحو احسنت و درست استفاده می کنند. شما هم باید بتوانید از این سامانه ها با تمام امکانات و مزیت هایی که می توانند برای شما داشته باشند استفاده کنید.

 

ویژگی های محتوای پیامک های موفق

  1. استفاده از صفات و کلمات تاثیر گذار: اولین کلمه در پیام بسیار مهم است تا توجه فرد را برای خواندن ادامه پیامک جلب نماید.
  2. محتوای کوتاه: بهتر است محتوای پیام کمتر از 70 کاراکتر باشد، هر چه پیام کوتاه تر باشد تاثیر گذاری آن بیشتر است
  3. محتوای پیام از جمله‌ها و فعل‌های مثبت تشکیل شده باشد
  4. محتوای پیام حالت خبری داشته باشد به طوری که از پیشامد خوب خبر می‌دهد.
  5. بهتر است محتوای متن ارزشمند باشد به صورتی که فرد دوست داشته باشد آن را برای دوستان خود فوروارد نماید.
  6. محتوای پیام می بایست یک فرصت و یا ارزش را برای فرد به ارمغان بیاورد نه اینکه امری باشد.

 

اشتباهات رایج در ارسال پیامک های تبلیغاتی

 

تصور کنید بر روی صندلی یک پارک نشسته اید و کمی آنطرف تر از شما یک بیلبورد تبلیغاتی است. اگر در یک لحظه نگاه شما بطور اتفاقی به یک بلیبورد تبلیغاتی بیفتد و همان زمان پیامکی به شما برسد به خواندن آن بیلبورد ادامه می دهید یا سریعا به گوشی خود نگاه می کنید و اس ام اس دریافتی را می خوانید؟ 
بسیاری از افراد در پاسخ به این سوال گزینه دوم را انتخاب می کنند که نشان دهنده اهمیت اس ام اس نسبت به روش تبلیغاتی دیگر است.

اما هنوز یک سوال مهم مطرح که چرا تبلیغات از طریق پیامک نمی تواند اثرگذاری لازم را داشته باشد؟

 

اشتباه اول - زمان نامناسب در ارسال پیامک تبلیغاتی و در نظر نگرفتن تایم ها


در طول روز زمانهایی که فرد اولویت های مهمتری نسبت به خواندن یک پیام کوتاه دارد. مطمئن باشید که ساعت خواب شخص مهمتر از خواندن یک پیام کوتاه آن هم از سوی یک فرستنده ناشناس است. درکل بهترین زمان برای ارسال پیامک تبلیغاتی شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 صبح و عصر از ساعت 18 تا 20 است اگرچه در برخی پیامکها ممکن است استثناهایی وجود داشته باشد این بزگترین اشتباه شما است که فکر کنید می توانید در زندگی مشتری خود نفوذ کنید بدون اجازه، شما باید سعس کنید بهترین زمان ها ئو تایم ها را در ابتدا شناسایی کنید و مطمئن شوید که مشتری شما از تایم ارسالی پیامک شما عصبانی نمی شود و شما را بلاک نمی کند . این نکته واقعا بسیار مهم است که د زمان هایی پیامک خود را ارسال کنید که مشتری در بهترین شرایط روز خود است و حوصله ی خواندن متن را دارد.

 

اشتباه دوم - ارسال پیامک به بازار هدف نامناسب
تصور کنید قصد فروش یک اتومبیل گران قیمت را دارید  یا می خواهید اتومبیلی جدید برای خود و خانواده ی خود تدارکات ببینید و پیامکی بدین منظور فرستاده اید اما دریافت کنندگان آن اغب از قشر فقیر جامعه هستند. این کار شما باعث می شود که هزینه ای بسیار بی فکر و بدون هدف را انجام داده اید  پیامک شما حتی اگر حاوی متن جذاب و خلاقانه باشد مناسب افراد گیرنده نیست و نمی توانید از آنها انتظار بازخورد داشته باشید. این اشتباه یکی از رایج ترین اشتباه ها می باشد که جدیدا بسیار دیده می شود شما باید بتوانید بازار هدف خود را شناسایی کنید و پیامک خود را بصورت هدفمند فقط به آنها ارسال نمایید چون اگر نتوانید بازار هدف خود را در ابتدای امر شناسایی کرده و پیام های خود را برای |آن ها ارسال کنید انگار کاری جز کوبیدن آب در آونگ نکرده اید.

 

اشتباه سوم - طولانی بودن متن پیامک تبلیغاتی و توضیحات اضافی 


همیشه در نظر داشته باشید که حوصله و صبر افراد مختلف با یکدیگر یکسان نیست یعنی شما پیامک های خود را باید جوری تهییه و تنظیم کنید که در نظر خود داشته باشید که شاید فردی حوصله ای بسیار کم  داشته باشد و شما نباید با پیامک خود باعث آزردن آن شخص شوید.

بیشتر افراد تمایل دارند اطلاعات مختصر و مفید بگیرند و شما هم باید سعی کنید که متن پیامک خود را گیرا و کوتاه بنویسید تا آن شخص حس بد و نفرت نسبت به نوشته های شما پیدا نکند و سعی کند که ارتباط لازم را با نوشته های شما بگیرد.

پیشنهاد می شود حتی اگر در یک صفحه که پیامک خود را می نویسید هنوز تعداد کاراکتری تا پرشدن آن صفحه باقی مانده از درج اطلاعات اضافی و غیرضروری پرهیز نمایید.

 

اشتباه چهارم - ارسال مکرر پیام کوتاه تبلیغاتی و تکرار های بیهوده و گزاف


دقت کنید که فاصله زمانی بین پیامکهای تبلیغاتی شما حتی اگر متن های آن هم متفاوت است خیلی نزدیک به هم نباشد بسیاری از شرکت ها یا مغازه یا شرکت های تبلیغاتی را مشاهده می کنم که روزانه چند پیامک تبلیغاتی برای کاربران و مشتریان خود ارسال می کنند اینکار را می توان مانند آن در نظر بگیرم که شما به کسی که دوست ندارد کاری را انجام  بدهد به اجبار او را مجبور به انجامش کنید که طبق تجربه قطعا با امتناء آن فرد مواجه خواهید شد زیرا هر شخصی که تمایل به انجام کاری را داشته باشد با همان توصیه های اولیه به انجام کار می پردازد. سعی کنید گیرندگان را با پیامکهای تکراری و نزدیک به هم کلافه نکنید! انجام این اقدام نه تنها بازخورد مثبتی برای شما نخواهد داشت بلکه ممکن است به عنوان یک ضد تبلیغ عمل کند و باعث اتلاف هزینه تبلیغاتی شما بشود این توصیه را شاید فکرکنید اشتباه باشد و تاثیر بیشتری در اصرار کردن و پیگیر بودن باشد اما  با جرئت به شما خواهم گفت که قطعا اشتباه می کنید اگر فکر کنید به نفع شما است که اصرار و پیگیری بیشتری را نسبت به مشتری های خود داشته باشید.

 

اشتباه پنجم - دور شدن از مشتریان و فاصله گرفتن و دیده بالا 


از مشتریان خود فاصله نگیرید این بزگترین اشتباهی است که می توانید انجام دهید چون اولین دارایی شما مشتریان شما هستند تا کسب و کار شما ، آن ها هستند که در آینده می خواهند با خرید و حمایت از شما باعث پیشرفت شما بشوند. با آنها ارتباط نزدیک و صمیمی داشته باشید این ارتباط صمیمی فقط مختص متن پیام های تبلیغاتی شما نیست بلکه  می تواند در تمام روابط اجتماعی خود این صمیمیت را با مشتریان  خود حفظ و صیانت کنید.

سعی نکنید این حس به آنها القا شود که از آنها به عنوان یک ابزار جهت منافع اقتصادی خود استفاده می کنید و حضور آن ها فقط برای سود دهی شما می باشد شما باید زیرکی کافی را داشته باشید تا آن ها نتوانند نیت و قصد شما را از صمیمیتی که دارید متوجه شوند.

برای ارتباط نزدیک تر می توانید برای آنها پیامک تبریک روز تولد یا کارت تخفیف و بسته های هدیه برای مشتریان ویژه خود بفرستید این کار به معنای آن است که مشتری خود را با اهمیت و مهم برای تجارت خود نشان  دهید، مشتری شما باید این حس راداشته باشد که او گاو شیر ده برای تجارت شما نیست بلکه یک مشترک برای محصولات شما در جهت رفاه  حال خود و خانواده ی خود است و سوددهی به شما در مرحله ی بعد است.

 

اشتباه ششم - عدم تعامل دو سویه با مشتریان و تصمیم گیری یک طرف برای آن ها از طرف شرکت 


توجه کنید که همیشه شما به عنوان ارسال کننده و مشتریان شما به عنوان دریافت کننده پیامک نباشند من به شخصه مشاهدات بسیار زیادی را داشته ام که در آن شرکت  ها انگار در حال سخنرانی کردن برای مشتری خود هستند تا اینکه بخواهند خدمات خود را برای آن ها توضیح دهند شما باید حواس کاری خود را در این مسئله واقعا جمع کنید که دچار این اشتباه بزرگ نشوید که  مشتریان خود را آزده خاطر کرده و حس صمیمیت را از آن ها که تنها دارایی هر شرکتی است بگیرید. گاهی هم نظر آنها را جویا شوید و مثلا از آنها بخواهید در یک نظرسنجی شرکت کنند تا بتوانید متوجه بشوید که نظرات و انتقادات مشتیریان شملا به چه سمتی گرایشی بیشتری دارد که بتوانید عیب و نقوص موجود را برطرف کنید. این اقدام باعث می شود که شما هم از نظر آنها مطلع شوید و آن را در جهت منافع خود بکار برید. البته در استفاده مکرر از این کار حساسیت لازم را به خرج دهید.

 

اشتباه هفتم - عدم استفاده از نام یا شماره اختصاصی و معرفی نادرست و دادن اطلاعات اشتباه 


پیامک تبلیغاتی خود را از طریق پنل اس ام اس با نام و شماره اختصاصی خود ارسال کنید مهم ترین دارایی شما نام برند شماست پیامکی که برای مشتری خود ارسال می کنید اگر دارای نام و نشان درستی نباشد و مشتری شما از متن پیامکی شما نتواند شناخت کامل از شرکت شما را بدست آورد این به معنای نقص در تبلیغات شماست.

بسیاری از گیرندگان شما را با نام و شماره اختصاصی شما می شناسند. هرقدر این نام و شماره اختصاصی کوتاه تر و رند تر باشد بهتر به یاد می ماند

خصوصا زمانیکه نیاز دارید پیامکی را از طرف مشتری دریاف نمایید این را بدانید که مشتریان آنچنان وقتی را برای شما ندارند که بخواهند تایم زیادی را برای شما صرف کنند پس در تمامی قسمت های سایت اعم از پیامک ها ، انتقادات، نظرات سعس کنید کوتاهی و خلاصه بودن را حفظ کنید. خود را با نام یا شماره اختصاصی به مشتری شناسایی کنید تا بتوانید در آینده برند خود را داشته باشید.


*دلایل برتری پنل اس ام اس و سامانه های ارسال پیامک انبوه*


زمانی که بحث ارسال اس ام اس انبوه پیش می آید، پنل اس ام اس به عنوان اصلی‌ترین شیوه برای انجام این کار مطرح می‌شود و افراد بسیاری به استفاده از این شیوه راغب هستند اما باید ذکر کرد بدون اطلاعات از سعی به استفاده از آن کرده اند. اما دلیل آنها برای این انتخاب به موارد زیر بر می‌گردد:


1-سرعت بالاتر و بدون هنگی: استفاده از پنل اس ام اس در ارسال پیام کوتاه نسبت به سایر شیوه‌ها سرعت بالاتری دارند و همچنین تعدا بسیار زیادی از کاربران را می توانند در کمترین زمان هدف خود قرار دهند

2-فراگیر بودن بستر تبلیغاتی:یکی دیگر از مزیت ها این است که امروزه می توان گفت کمتر کسی است که گوشی موبایل نداشته باشد و ما می توانیم استفاده بهینه ای از این گوشی ها برای کسب و کار و تجارت خود کنیم، به طور مثال در یک سامانه پیام کوتاه می توان بیش از چند میلیون پیامک را در چند دقیقه ارسال کرد که این امکان را نمی توان در هر جایی پیدا کرد که در این زمان کم اینجور تعدادی به شما بدهد.


3-ارائه گزارش ارسال و حتی فاکتور: در جریان استفاده از پنل اس ام اس این امکان برای کاربر فراهم است که از فرایندهای صورت گرفته و نتیجه نهایی آن گزارش به همراه وضیعت پیامک (دریافت شده، ارسال شده، ارسال نشده، دریافت نشده و...) دریافت کند و استراتژی خود را بر مبنای آن بچیند این کار شاید بی ارزش جلوه کند اما تاثیر بسیار بسزایی بر کسب و کار شما خواهد داشت چون با این کار هم نمایی کامل از کار خود به مشتری داده اید هم توانسته اید حس مهم بودن را به مشتری خود بدهید.


4-بازگشت هزینه در صورت نرسیدن پیامک: با وجود اینکه ممکن است در جریان ارسال و دریافت پیامک تبلیغاتی مشکلاتی به وجود آید و برخی پیام‌ها به مخاطب مورد نظر نرسد، پنل اس ام اس امکان بازگشت هزینه را برای پیام‌های نرسیده فراهم می‌کند که مشتری رضایت کافی را داشته باشد .


5-برخورداری از بانک شماره موبایل: با توجه به اینکه هدف اصلی استفاده از پنل اس ام اس، ارسال پیام های مورد نظر به طیف خاص و مورد نظر ما است یعنی اینکه شما بدانید پیامک خود را قرار است برای چه طیف از مشتریان ارسال کنید  برای مثال اگر شما در کار خرید یا فروش ملک و ساختمان هستید سعی کنید به افرادی که بالای سن اشتغال هستند پیامک بزنید زیرا آن ها هستند که توانایی کار با شما را دارند نه پسر بچه ی 15 ساله ، این خود یک روش هدفدار بود که در این جا مثال زدم، سامانه‌های پیام کوتاه دارای بانک شماره موبایل هستند که در زمان ارسال می توانید لیست و بانک مورد نظر خود را مشخص کنید و طبق نظری که دارید دسته بندی مورد نیاز خود را تعریف کرده و طبق همان جلو بروید.


6-پشتیبانی توسط شرکت: آخرین موردی که می‌تواند ما را به استفاده از پنل اس ام اس و سامانه پیام کوتاه ترغیب کند پشتیبانی و پاسخگویی فوق العاده ای است که شرکت‌های ارائه دهنده‌ی آنها، به صورت 24 ساعته در نظر گرفته اند این امکان را شرکت های ارائه دهنده ی پنل اس ام اس واقعا باید جدی بگیرند زیرا یکی از بهترین امکاناتی هست که در اختیارشان می باشد که بسیاری از روش های تبلیغاتی دیگر دارای آن نمی باشند ، علاوه بر آن این امکان یک سود هنگفتی به شما می دهد و آن این است که می توانید تمام مشکلات را در لحظه پاسخگو بوده و به رفع و عیب گیری آن بپردازید و رضایت مشتری را به نحو احسنت بدست آورید.

 

سخن آخر
قدر زر، زرگر شناسد  قدر گوهر، گوهری . این مثال تمام سخن آخر ماست که کسی قدر پیامک تبلیغاتی را می داند که اثر و تاثیر آن را دیده است و می داند چه گونه می تواند کسب و کار شما را از این رو به آ ن رو کند . پیشنهاد من به شما قطعا استفاده از این روش که جزء بهترین روش های تبلغاتی است می باشد.

نویسنده:احسان تیموری

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 341

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS