مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

چطور یک پیامک تبلیغاتی جذاب بنویسیم؟


 تاریخ : ۱۴۰۲/۱۱/۷ 28 Like

چطور یک پیامک تبلیغاتی جذاب بنویسیم؟

پیامک های تبلیغاتی، یکی از روش های تبلیغ ارزان قیمت هستند که به راحتی می توان برای یک بازار هدف مناسب از طریق سامانه پیامکی، آنها را ارسال کرد. معمولا در طول روز، تعداد قابل توجهی پیامک تبلیغاتی روی موبایل افراد فرستاده می شود که بیشتر آنها بدون اینکه باز شوند، به راحتی انتخاب و دیلیت می شوند. پاک کردن پیامک های تبلیغاتی بدون اینکه باز شوند، نشان از تکرار بیش از حد یا بیان تبلیغات بی اثر برای مشتریان است. پیامک تبلیغاتی مانند یک شمشیر دولبه عمل می کند لذا در ارسال و نوشتن متن آن باید حسابی دقت به خرج داده شود.

ما قصد داریم در این مقاله، پیرامون تبلیغات به روش پیامکی و نحوه نوشتن پیامک های تبلیغاتی صحبت کنیم. اگر دوست دارید در نوشتن پیامک های تبلیغاتی و نحوه ارسال آنها برای جامعه هدف خود، نکات مهمی را بدانید، حتما با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله میآموزید:

1.       متن تبلیغاتی جذاب برای مشتری از طریق پیامک تبلیغاتی، چگونه باید باشد؟

2.       منظور از متن تبلیغاتی خلاقانه، چیست؟

3.       ویژگی های یک پیامک تبلیغاتی جذاب چیست؟

4.       تاثیر یک شروع جذاب در باز شدن پیامک تبلیغاتی، چقدر است؟

5.       کدام پیامک تبلیغاتی را باز کنیم؟

 

متن تبلیغاتی برای جذب مشتری از طریق پیامک

احتمالا در طول شبانه روز، پیامک های تبلیغاتی بسیار زیادی دریافت می کنید. اگر چند روز، صندوق ورودی پیامک های خود را پاک نکنید، ممکن است حافظه پیامک های گوشی شما پر شود. پس می بینید که هنوز هم بسیاری از کسب و کارها با پیامک، تبلیغات خود را انجام می دهند.

برخی از کسب و کارها، پیامک را به عنوان تنها راه تبلیغات خود انتخاب کرده اند. برخی هم روش های دیگری را برای تبلیغات استفاده می کنند ولی گهگاهی از پیامک نیز برای تبلیغات خود، استفاده می کنند. به هر حال، اولین چیزی که باعث می شود تبلیغ از طریق پنل اس ام اس، موثر واقع شود، باز شدن آن می باشد. برخی از پیامک های تبلیغاتی توسط صاحب گوشی باز می شود و پیام آن مورد بررسی قرار می گیرد.

متن تبلیغاتی برای جذب مشتری از طریق پیامک، باید به حدی جذاب باشد که صاحب گوشی، میل و رغبت به خرج داده و آن را باز کند. در طول روز، پیامک های بسیار زیادی روی گوشی ها ارسال می گردد که همگی آنها شانس باز شدن ندارند. برخی از آنها به خاطر جذاب بودن متن پیامکی، باز می شوند.

یک متن جذاب و خوب برای تبلیغات باید توسط فرد خلاق و مبتکر نوشته شود. برای مثال اگر شما در کار فروش بیمه شخص ثالث و یا خدمات بیمه های زندگی هستید، می توانید پیامک خود را به دو روش نوشته و ارسال کنید.

در اولین روش می توانید خیلی خشک و بی روح فقط خدمات خود را معرفی کنید و در نهایت یک راه ارتباطی مانند تلفن و آیدی اینستاگرام خود را بنویسید.

اما در روش دوم، می توانید یک جمله بسیار مهم که می تواند یه هشدار یا یک فرصت خرید را به مشتری بدهد را در چند کلام ساده و کوتاه بنویسید و راه ارتباطی خود را نیز به آن اضافه کنید. مطمئن باشید اگر به روش دوم، پیامک تبلیغاتی نوشته شود، دریافت کننده کنجکاو خواهد شد و آن را باز می کند.

 

متن تبلیغات خلاقانه از طریق sms تبلیغاتی

تبلیغات خلاقانه، بهترین و موثرترین روش تبلیغاتی است. در تبلیغات نوشتاری و پیامکی، تنها چیزی که می تواند مشتری را تشویق به خواندن و استفاده از موقعیت کند، یک جمله یا یک کلمه است. این جمله یا کلمه باید به قدری شیوا و جذاب باشد که بتواند در همان وهله اول، نظر خواننده را به خود جلب کند.

کلام انگیزشی می تواند یکی از دلایل مهم در جذب مشتری باشد. اگر شما در یک پیامک تبلیغاتی، از جملات انگیزشی استفاده کنید، به احتمال بسیار زیاد، پیام تبلیغاتی شما دیده می شود. حالا اگر یک خلاقیت دیگر به خرج دهید و تخفیف یا آفر ویژه ای در پیامک ذکر کنید، مطمئن باشید فروش شما قطعی خواهد شد.

البته لازم به ذکر است که گاهی اوقات، با وجود متن تبلیغاتی خوب و خلاقانه و حتی وجود آفر ویژه، فروش اتفاق نمی افتد. اما مطمئن باشید مشتریان شما را بیشتر می شناسند و برند شما در نظر ذهن آنها نقش خواهد بست. این کافیست تا اگر روزی بخواهند خدماتی مشابه خدمات شما خرید کنند، ابتدا به سراغ شما بیایند.

ویژگی های پیامک تبلیغاتی خوب

متن تبلیغات خلاقانه از طریق sms تبلیغاتی، باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد تا خواننده میل به خواندن پیدا کند. اگر متن شما ویژگی های ریز را دارد، به احتمال بسیار زیاد، خوانندگان دوست دارند آن را تا انتها بخوانند. چه بسا از شما خرید هم انجام دهند.

ویژگی های یک متن تبلیغاتی خوب:

1.       شیوایی در کلام داشته باشد.

2.       خلاصه و مفید باشد.

3.       جامعه و بازار هدف در آن به طور کامل مشخص باشد.

4.       خلاقیت در نوشتن داشته باشد.

5.       بهتر است در آن صحبت از قیمت نشود مگر زمانی که بخواهید یک آفر تبلیغاتی برای آن در نظر بگیرید.

6.       متن تبلیغاتی خوب باید یک محدودیت زمانی در دل خود داشته باشد و به گونه ای بیان شود که اگر شخص در قسمت نوتیفیکیشن گوشی قسمتی از متن آن را دید، احساس کند اگر آن را باز نکند، از موقعیت عالی محروم شده است.

 

نقش شروع جذاب در باز شدن پیامک تبلیغاتی

شروع جذاب و گیرا، مسئله بسیار مهمی در متن تبلیغاتی به حساب می آید. احتمالا تا بحال در کوچه و خیابان، تراکت های مختلفی به دست شما داده اند که با دیدن اولین کلمه، بقیه آن را نادید گرفته اید و بدون اینکه تا انتها بخوانید، آن را به سطل زباله انداخته اید.

پیامک های تبلیغاتی هم دقیقا همین طور هستند. اگر یک متن تبلیغاتی جذاب در اولین کلمه و شروع خود بتواند چشم مخاطب را به خود درگیر کند، مشکل حل است و ما بقی متن هم خوانده می شود. با نوشتن یک متن با شروع جذاب، می توانید این حق انتخاب را به شخص دهید که کدام پیامک تبلیغاتی را باز کند.

و کلام آخر

پیامک تبلیغاتی، هنوز هم روشی بسیار خوب برای جا باز کردن در ذهن مشتری های واقعی است. کمترین تاثیر استفاده از سامانه پیام کوتاه تبلیغاتی این است که می توان در گوشه ذهن مشتری باقی ماند. البته به شرطی که در استفاده از سامانه پیامکی، بیش از حد استفاده نشود. هر بار باید جامعه هدف مورد نظر را تغییر داد و یا پیامک های متفاوت ارسال کرد تا مشتری، درگیر نام و برند شما شود.

مشاوره شما افتخارماست

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01135157000 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.

www.raygansms.com



Like 28

برچسب ها:

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو
پست های مرتبط

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS