مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

امنیت احراز هویت پیامکی!


 تاریخ : ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ 570 Like

امنیت احراز هویت پیامکی!

به احتمال زیاد شما با این عناوین، تایید هویت پیامکی یا احراز هویت پیامکی یا تایید دو مرحله ای بعنوان یک روش امنیتی آشنایی دارید، اما آیا تا به حال به این مورد توجه کرده اید که امنیت این روش به چه چیز بستگی دارد؟

وقتی صحبت از هویت دو مرحله‌ای هست همه ما اکثرا به دریافت یک پیامک با یک رمز کوتاه شش حرفی فکر می‌کنیم. بعد از وارد کردن نام کاربری و رمزعبور یک فرم دیگری باز میشه و اعلام میکنه که یک کد شش حرفی رو برای ما پیامک کرده و فرض ما این هست که اگر این خط تلفن فقط دست من هست پس فرد دیگه‌ای این کد شش حرفی رو نداره و من مرحله دوم رو با امنیت کامل طی می‌کنم. اما باید گفت که کمی تا قسمتی در اشتباه هستیم.

در مسیری که این پیامک از لحظه ساخته شدن تا رسیدن به گوشی ما طی می‌کنه عملا هیچ رمزنگاری روی اون انجام نمیشه، یعنی به راحتی ممکنه در این مسیر توسط فردی دیگری خونده بشه یا اینکه متنش دستکاری بشه. در مورد این دستکاری یا لو رفت اطلاعات هم به جاهای خیلی بزرگ فکر نکنید. مثل مخابرات و فلان. سرویس‌های آنلاین برای ارسال این پیامک از سرویس‌های دیگری استفاده می‌کنن و همین شرکت‌های واسط ارسال پیامک هم به تمام متن پیامک‌های شما دسترسی دارند. پس عملا این پیغام‌های خیلی مهم ممکنه توسط هر فردی در میان راه خونده بشه...

پس در همین پاراگراف سوم باید خدمت شما عرض کنم که برای استفاده از احراز هویت دو مرحله‌ای با پیامک از یک سرویس دهنده پیامکی معتبر همچون رایگان اس ام اس استفاده کنید.خب اینجا مهم ترین نکته ای که مطرح می شود استفاده از پنل اس ام اس معتبر و خوش سابقه هست.

آشنایی با رایگان اس ام اس

سامانه پیامکی رایگان اس ام اس یکی از با تجربه ترین و موفقترین سامانه های پیامکی است که با تجربه ی 7 ساله ی خود ثابت کرده یکی از اولین ها و  بهترین برند های سامانه های پیام کوتاه می باشد، این نکته بسیار حائز اهمیت هست که RayganSMS.com شرکت ترز رایان جز معدود شرکت هایی است که تولید کننده نرم افزار تحت وب خود را (پنل اس ام اس) به دست توانای مهندسین خود ساخته و پرداخته است و این یعنی قابلیت انعطاف بالا در افزودن امکانات و خدمات اضافه در صورت نیاز.

سامانه پیام کوتاه "رایگان اس ام اس" سامانه ای  توانمند جهت ارسال و دریافت و پردازش پیام کوتاه (SMS) است که کاربران این سامانه بدون نیاز به هیچگونه سخت افزار و تجهیزات جانبی و بصورت رایگان و تنها با استفاده از این سامانه و اتصال به شبکه اینترنت می توانند از تمامی امکانات سامانه جهت اطلاع رسانی و سایر قابلیتهای ارائه شده با استفاده از پیام کوتاه بهرمند گردند. 

 

+اطلاعات بیشتر در زمینه ارسال پیامک آنی و سریع (وب سرویس احراز هویت پیامکی)

+اطلاعات بیشتر در زمینه ارسال پیامک کد فعال سازی یا احراز هویت پیامکی از طریق url

+بخش سوالات متداول رایگان اس ام اس

 

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا راهنمایی بابت ثبت نام، می توانید باشماره 01132290134 تماس حاصل فرمایید.

 



Like 570

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS