مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های مسدود


 تاریخ : ۱۳۹۶/۱۱/۸ 496 Like

ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های مسدود

یکی از بزرگترین مشکلات ارسال پیامک تبلیغاتی شماره موبایل هایی هستند که خط خود را برای دریافت پیامک تبلیغاتی مسدود کرده اند. یکی از روش های ارسال به این خطوط ، ارسال پیامک از طریق GSM می باشد.ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های مسدود در بازخورد بهتر تاثیر بسزایی دارد. شما می توانید از طریق امکان ارسال با سیم کارت پیام های تبلیغاتی خود را به افرادی که پیام های تبلیغاتی را مسدود کرده اند نیز ارسال نمایید. با توجه به آمار بدست آمده ، بیش از نیمی از افراد پیام های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند به همین دلیل ، این روش ، مشکل شما را به آسانی حل خواهد کرد.

طریقه ی ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های مسدود مخابراتی

ابتدا وارد پنل کاربری خود می شود و از منو سمت راست بخش ارسال پیامک به قسمت ارسال پیامک به شماره های مسدود مراجعه کنید.در قسمت فرستنده شماره ی 8001 انتخاب شده است. در واقع ، بانک شماره ای از سیم کارت ها وجود دارد که در هر بار ارسال پیامک  به صورت تصادفی یک شماره همراه اول انتخاب می شود و از طریق آن پیامک تبلیغاتی به شماره های مسدود ارسال خواهد شد. قابل ذکر است این شماره ها متعلق به شخص نیست و در صورت تماس با آن شخصی پاسخگو نخواهد بود. در گام بعد، شماره گیرندگان خود را وارد نمایید. می توانید از قسمت انتخاب گروه یا انتخاب افراد ، گروه یا لیست افرادی که در قسمت دفترچه ی تلفن ایجاد کرده اید را انتخاب نمایید. جهت جدا کردن شماره ها از دکمه ی Enter را انتخاب نمایید. با انتخاب گزینه ی مرتب سازی شماره ها و حذف شماره های تکراری ، شماره های تکراری که در قسمت گیرندگان وارد کرده اید. ، حذف و شماره های باقیمانده مرتب خواهد شد.  تصویر زیر گویای مطالب ذکر شده می باشد:

 

بعد از نوشتن متن پیام خود ، می توانید از قسمت زمان ارسال ، زمانی که تمایل دارید پیامک شما ارسال شود را مشخص نمایید. به طور مثال ، در صورتی که تمایل دارید پیامک شما در همین زمان ارسال شود می توانید گزینه  هم اکنون را انتخاب نمایید و در صورت تمایل به ارسال پیامک در زمان دیگر ، با کلیک بر روی گزینه ی زمانبندی می توانید تاریخ و ساعتی که در نظر دارید پیامک ارسال شود را مشخص نمایید.

 

در انتها ، با انتخاب گزینه ی مرحله ی بعد می توانید خلاصه ی اطلاعات را مشاهده نمایید. برای ارسال ابتدا اطلاعات را بررسی نمایید، در صورت تایید بر روی دکمه تایید و ارسال پیامک کلیک نمایید و در غیر این صورت بر روی دکمه ویرایش کلیک نمایید.

این روش علیرغم سادگی ، می تواند باز خورد بهتری از ارسال پیامک را ارائه دهد. در صورت بروز هرگونه سوالی در رابطه با نحوه ی ارسال می توانید با پشتیبانی در ارتباط باشید.


مشاوره شما افتخار❤️ماست

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 496

در باره نویسنده
مهدیس خاورپور
کارشناس ارشد فناوری اطلاعات

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS