مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

ارسال پیامک به شماره های مسدود


 تاریخ : ۱۳۹۶/۲/۴ 939 Like

ارسال پیامک به شماره های مسدود

با توجه به افزایش پیامک هایی که به ازای دریافت آن مبلغی از اعتبار شارژ تلفن همراه کم می کردند،بسیار زیادی از افراد امکان دریافت پیامک تبلیغاتی را برای خود مسدود کردند و با شماره اختصاصی های معمولی نمی توان برای این افراد پیامک ارسال کرد.

البته راهی برای ارسال پیامک برای این افراد وجود دارد و آن استفاده از شماره اختصاصی هایی است که خدماتی شده و قادر به ارسال پیامک به همه افراد می باشند.

پنل پیامک رایگان اس ام اس این امکان را برای همه کاربران خود فعال کرده است که در صورتی که پیامک های آنها جنبه خدماتی و یا اطلاع رسانی دارد از شماره اشتراکی که قابلیت ارسال به شماره های را دارد را در اختیار همه کاربران خود قرار دهد. برای این کار ابتدا در سامانه پیامک بصورت کاملا رایگان ثبت نام کنید و به قسمت ثبت درخواست پشتیبانی (تیکت) مراجعه کنید و درخواست دریافت شماره اشتراکی با قابلیت ارسال به لیست سیاه مخابراتی را ثبت کنید. لازم به ذکر است که این امکان کاملا رایگان برای همه فعال خواهد شد.

نکته : برای این کار شما نیاز به یک شماره اختصاص دارید

ورود به پنل پیامک رایگان اس ام اس

ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت

در این روش شما می توانید بدون محدودیت هر نوع پیامکی را چه از نوع تبلیغاتی و غیر آن را به همه افرادی که خط خود را مسدود کرده اند ارسال کنید. بدین صورت که شما به بخش ارسال پیامک از سیم کارت در پنل کاربری خود مراجعه می کنید و شماره های مورد نظر را وارد کرده و متن پیامک را مشخص می کنید و مراحل بعدی را انجام می دهید پیامک شما در مدت کوتاهی به همه حتی خطوط بلک لیست ارسال می شود. در ضمن شما می توانید در ارسال پیامک گروهی با انتخاب ارسال پیامک با سیم کارت ، ارسال خود را طوری تنظیم نمایید که پیامک شما با خط اختصاصی پیامکی شما ارسال شود و به خط های بلک لیست با سیم کارت ارسال شود.

ارسال پیامک خدماتی و اطلاع رسانی

در این روش شما با ارسال تعهدنامه بابت عدم ارسال پیامک تبلیغاتی با این خطوط خط اختصاصی خود را خدماتی کرده و پیامک های خدماتی و اطلاع رسانی خود را به همه افراد ارسال نمایید.این امکان فقط برای مشترکین حقوقی امکان پذیر است. به این نکته توجه داشته باشید که در صورتی که از این خطوط برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کنید خط شما مسدود شده و جریمه مالی سنگینی شامل حال شما خواهد شد. لازم به ذکر است که فعال شده این خطوط حدود 2 ماه زمان خواهد برد. در صورتی که نیاز فوری به این خطوط دارید می توانید از شماره های بلک لیست آماده استفاده نمایید.

ارسال پیامک خدماتی و اطلاع رسانی با استفاده از خطوط بلک لیست اشتراکی

این امکان برای کلیه کاربران حقیقی و حقوقی که قصد ارسال پیامک خدماتی و یا اطلاع رسانی را دارند در دسترس می باشد. برای در یافت این کار شما ابتدا باید مدارک شخصی خود را ارسال کرده و یک شماره اختصاصی تهیه نمایید. سپس با درخواست خط بلک لیست اشتراکی در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی (تیکت) این شماره را بصورت کاملا رایگان دریافت خواهید کرد. این خطوط بلافاصله بعد از دریافت فعال بوده و قابل استفاده می باشد. به این نکته توجه نمایید که از آنجایی که این شماره ها قابلیت ارسال به لیست سیاه مخابرای را دارا می باشد و در دسترس همه قرار دارند ، پیامک آرسالی توسط این خطوط فیلتر شده و نتظر تایید کارشناسان می شود چرا که انمان دارد فردی بصورا عمدی و یا غیر عمد اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی کند. امکان استفاده از این خطوط بین ساعات 8 صبح الی 23 شب وجود دارد.

درصورتی که نیاز به خطوط خدماتی دارید می توانید بصورت رایگان ثبت نام کنید و سامانه خود را دریافت نمایید.


مشاوره شما افتخار❤️ماست

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 939

در باره نویسنده
محسن عزیزنژاد روشن
کارشناس فناوری اطلاعات و علاقه مند به تحقیق و توسعه

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS