مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

توصیه هایی برای نتیجه گرفتن از بازاریابی پیامکی


 تاریخ : ۱۳۹۵/۱/۲۲ 370 Like

توصیه هایی برای نتیجه گرفتن از بازاریابی پیامکی

با خواندن و رعایت کردن این مطلب ، بهترین نتیجه را درمورد بازایابی پیامکی بدست آورید.!!


در عصر امروز انسان به نوعی وابسته به تلفن همراه خویش است! آنها در حین حرکت، انواع پیامک‌ها را دریافت و ارسال می‌کنند.
پیامک تنها فناوری استاندارد، دقیق و مطمئن موبایل است که برای هر کاربر و هر نوع گوشی همراه کاربرد دارد.

پس یک فرصت مناسبی برای شماست که از این رسانه برای بالا بردن فروش خود استفاده کرده یا ارتباط خود با مشتریان را بهبود بخشیده و شخصی‌تر کنید. به این ترتیب، پیامک به شما کمک می‌کند که انتظارات کاربران خود را به وسیلۀ تلفن همراه برآورده نمائید.
لطفا تا جای ممکن پیامک‌های مختصر، مفید و مرتبط به کار خود را برای مشتریان ارسال کنید. بدین منظور باید جواب چند سوال را مشخص کنید که در ادامه آورده شده است.

در این مقاله، چند راهکار پیامکی را ارائه می‌دهیم تا بتوانید بیشترین بازدهی را از بازاریابی پیامکی خود بدست آورید.
این اصول اولیه به شما کمک می‌کند تا یک برنامۀ تبلیغاتی مناسب داشته باشید و به راحتی با مشتریان موبایل خود یک ارتباط درست و پایدار داشته باشید.


پیامک، اگر به طرز صحیح استفاده شود و محتویات آن مرتبط و با ارزش باشند، می‌تواند به شما کمک کند تا به هدف های زیر دست یابید:

  1. مشتریان جدیدی را از طریق تلفن همراه بدست آورید.
  2. میزان فروش را با ارائه پیشنهادات متنوع افزایش دهید.
  3. با یک مکالمۀ پیامکی، وفاداری مشتری را کسب کنید.
  4. به مشتریان جدید خود، پیامک خوشامدگوئی بفرستید و..


در بازاریابی پیامکی، با رعایت یکسری اصول و قوانین ساده به راحتی میتوان به نتیجه دلخواه نزدیک شد.

 تمام پیامک‌های شما می‌بایست حاوی اطلاعات مفید یا پیشنهادات سودبخشی برای مشتری باشند ، نه اینکه فقط برای او ایجاد مزاحمت کنند. در اینجا چندین نکته را می‌آوریم که در رسیدن به اهداف بازاریابی پیامکی به شما کمک می‌کنند:ارزشمند بودن پیامک


سعی کنید به مشتریان پیامکی خود اطلاعات مفید و پیشنهادات انحصاری ارائه دهید. اگر مطلب یا پیشنهادی را در جای دیگری ذکر کرده‌اید، ترجیحاً از عنوان آن در متن پیامک خود پرهیز کنید. مشتری همیشه تلفن همراه را با خود حمل می‌کند و در نتیجه پیامک برای او یک ابزار بسیار شخصی است. اگر می‌خواهید وارد دایرۀ پیامکی او شوید، باید چیز ارزشمندی را ارائه دهید.

بررسی نوع تعامل و خواسته های مشتری
شما مطمئنا می‌دانید به عنوان بازاریاب به دنبال چه هستید. اما باید یک قدم به عقب بردارید و این را هم در نظر بگیرید که خواستۀ مشتریان از برند شما چیست.
از خودتان این سوالات رو بپرسید که : آنها دوست دارند چگونه پیامک‌هایی را دریافت نمایند؟ چه اطلاعات مفیدی می‌توانید در اختیار آنها قرار دهید؟ چگونه می‌توانید راحت‌ترین راه ممکن را پیش روی آنها قرار دهید؟ آیا پیامک شما برای مشتری اهمیتی دارد و در زمان مشتریان صرفه‌جوئی می‌شود؟ آیا مشتری به این ترتیب بیشتر درگیر می‌شود؟ با بازاریابی پیامکی در هزینه‌های شما صرفه‌جوئی می‌شود؟ آگاهی و علاقه به محصول شما افزایش می‌یابد؟

عدم ایجاد مزاحمت
پیامک‌های تبلیغاتی را بعد از ساعت ۹ شب، یا قبل از ساعت ۱۰ صبح ارسال نکنید. به این ترتیب برای کسانی که زود می‌خوابند یا دیر از خواب بیدار می‌شوند هیچ مزاحمتی ایجاد نخواهید کرد. پیامک را در زمانی ارسال کنید که مطمئن باشید بیشترین بازدهی را خواهد داشت و یک تعامل مناسب با مشتری ایجاد می‌شود.

مشترک جمع کنید!
بهتر است تبلیغات پیامکی خود را به صورت اشتراکی پیاده کنید. این یعنی یک لیست از شمارۀ مشترکانی را جمع‌آوری کنید. افرادی که خود داوطلبانه به برنامۀ تبلیغاتی شما پیوسته‌اند و به شما اجازۀ ارسال پیامک را داده‌اند. به این ترتیب همواره اطمینان خواهید داشت که مخاطبان به دریافت پیامک‌های شما علاقه داشته و از محتویات آنها استفاده خواهند کرد.

نتایج ارسال پیامک و بازدهی آن را بررسی کنید
بعد از ارسال، نتایج را ارزیابی کرده و بازدهی پیامک خود را بسنجید. به این ترتیب می‌توانید بازاریابی پیامکی خود را به مرور زمان بهبود بخشیده و مشخص کنید که چگونه بهترین نتیجه را می‌گیرید. سعی کنید بهترین زمان ارسال، مناسب‌ترین متن‌ها و پیشنهادات، بهترین فاصلۀ بین ارسال‌ها و … را با ارزیابی نتایج تعیین کنید.
بازاریابی پیامکی، برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و جدید، کارائی بیشتری نسبت به سایر روش‌های ارتباطی دارد. کاربران هر روز بیشتر و بیشتر از موبایل خود انتظار دارند و از شما نیز می‌خواهند متناسب با فضای موبایل به آنها خدمت‌رسانی کنید. روش طبیعی و مطمئن برای رفع نیاز این مشتریان پیامک است. چرا که پیامک تنها فناوری استاندارد، دقیق و مطمئن موبایل است که برای هر کاربر و هر نوع گوشی همراه کاربرد دارد.

به این امر توجه کنید که ارائه تبلیغات پیامکی نیاز به یک بررسی دقیق دارد و پیشنهاد ما به شما این است که تا جای ممکن پیامک‌های مختصر، مفید و مرتبط به کار خود را برای مشتریان ارسال کنید. بدین منظور باید جواب چند سوال را مشخص کنید. مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ محتویات پیامک‌های شما چه باشد؟ چه زمانی پیامک خود را ارسال ‌نمائید؟ و البته، به دنبال چه نتیجه‌ای هستید؟
 


 

مشاوره شما افتخار❤️ماست

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 370

در باره نویسنده
مهدی رحمان زاده
کارشناس فناوری اطلاعات، طراح سایت و علاقه مند به حوزه وب و یادگیری تکنولوژی های کاربردی و نوین

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS