مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

کاربرد هوش مصنوعی برای نوشتن متن پیامک تبلیغاتی


 تاریخ : ۱۴۰۲/۶/۱۱ 89 Like

کاربرد هوش مصنوعی برای نوشتن متن پیامک تبلیغاتی

خیلی از افراد برای انجام کارهای کوچک تا بزرگ از هوش مصنوعی استفاده می کنند برای همین استفاده از ابزار هوش مصنوعی رشد و عملکرد فوق العاده ای پیدا کرده است، و همین موجب شده تا مایکروسافت سرمایه گذاری بزرگی را در این زمینه انجام دهد. اخیرا چت جی پی تی در نوشتن نمونه متن پیامک تبلیغاتی نیز استفاده می شود. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی انواع چت بات های مختلف بپردازیم و همچنین به بررسی بیشتر این هوش مصنوعی قوی و نوشتن متن پیامک برای ارسال پیامک بپردازیم.

ChatGPT چیست؟

ChatGPT مخفف عبارت Chat Generative Pre-Trained Transformer است که بر پایه هوش مصنوعی کار می کند و می تواند به هر سوالی جواب دهد این هوش مصنوعی مباحث و موضاعات را در حوزه های تخصصی نیز درک می کند.

برای هوش مصنوعی ChatGPT این امکان وجود دارد که تولید محتوای تبلیغاتی و متن مناسب برای ارسال پیامک ایجاد کند، مسائل پیچیده را در سطح دانشگاهی حل کند و صفحه های html بسازد و هزاران فعالیت سخت دیگر که از عهده این هوش مصنوعی بر می آید. اینها فقط مواردی از فعالیت های ChatGPT است.

کاربرد هوش مصنوعی برای نوشتن متن پیامک تبلیغاتی

اکثر چت بات ها در نوشتن محتوا و متن پیامک مشترک هستند. هوش مصنوعی ChatGPT قابلیت های بسیاری دارد که نوشتن محتوا و متن پیامک یکی از ویژگی های این چت بات است. ChatGPT بهترین ابزار برای نوشتن متن پیام کوتاه است و بهتر است برای نوشتن متن ها و محتواهای طولانی استفاده نکنید. برای ارسال پیام های تبلیغاتی، اطلاع رسانی، پیامک های یادآوری یا فروش ویژه و... هوش مصنوعی چت جی پی تی ابزار مناسبی برای استراتژی بازاریابی شما است.

شما با درخواست و ارسال موضوع می توانید چندین متن دلخواه پیامکی برای ارسال دریافت کنید. بعضی از هوش مصنوعی ها از زبان فارسی پشتیبانی نمی کنند؛ اما ایده خوبی برای نوشتن به شما خواهند داد. ChatGPT با قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی در این حوزه به شما بسیار کمک خواهد کرد.

لیست بهترین چت بات های هوش مصنوعی:

در این قسمت مقاله لیستی از بهترین چت بات های هوش مصنوعی را با کاربردی که دارند، برای شما مطرح می کنیم.

ChatGPT

این چت ربات هوش مصنوعی نیازی به معرفی ندارد این هوش مصنوعی به راحتی به هر سوال شما در حوزه های تخصصی پاسخ می دهد و در مورد یک موضوع می تواند با شما چت کند.

Jasper

یکی دیگر از چت ربات ها Jasper (جاسپر) است و برای افرادی که درحوزه تولید محتوا فعالیت دارند، کاربرد بیشتری دارد همچنین به راحتی به بررسی متن کپی می پردازد.

YouChat

در این چت ربات، شما با نوشتن سوال در زمینه ریاضی، ترجه و تولید محتوا، کدنویسی و... و درخواست، پاسخ خود را دریافت کنید. مزیت دیگر این چت ربات لینک دادن به منابع پاسخ است.

Chatsonic by Writesonic

این چت ربات، توسط گوگل پشتیبانی می شود برای همین اطلاعات به‌روزی دارد. مزیت این چت ربات استفاده از صوت از برای پیدا کردن محتوا و عکس است.

Socratic by Google

این هوش مصنوعی برای کودکانی که می خواهند از هوش مصنوعی برای رسیدن به پاسخ سوال هایشان برسند، مناسب است.

Perplexity

این چت بات با دو امکان ذکر فهرست منابع در پایان پاسخ و انتخاب عبارت جست‌وجوی پیشرفته به پرسش های کاربران پاسخ می دهد. مزیتی که این چت بات دارد این است که با پرسش های بیشتر، هدفتان را بهتر درک می کند تا اطلاعات مورد نیاز شما را بدهد و دیگر نیازی نباشد به سایت دیگری بروید.

Koala Chat

این چت بات هوش مصنوعی، برای افرادی که به دنبال برنامه برای یک سفر هستند، بسیار حرفه ای و مناسب است.

کلام آخر

اگر شما هم برای ارسال پیامک خود نیاز به متن دارید، می توانید از این چت بات های هوش مصنوعی، ایده ای برای نوشتن متن پیامک پیدا کنید و از طریق پنل رایگان اس ام اس اقدام به ارسال پیامک انبوه بفرمایید



Like 89

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو
پست های مرتبط

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS