مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

نقش مهم مردم در کشف مراکز غیرقانونی استخراج رمز ارز


 تاریخ : ۱۴۰۰/۴/۲۳ 329 Like

نقش مهم مردم در کشف مراکز غیرقانونی استخراج رمز ارز

حمیدرضا کریمی‌فرد در چهارمین جلسه کارگروه ساماندهی استخراج رمز ارز بر نقش مهم مشارکت مردم و دریافت گزارش های مردمی، جهت کشف مراکز غیرقانونی استخراج رمز ارز در سطح استان تاکیدکرد.

وی ناپایداری، ایجاد نوسانات، افت ولتاژ، آسیب شبکه و سوختن وسایل برقی مشترکان را از معایب استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج رمز ارز برشمرد و گفت: این شرکت با برنامه‌ریزی‌های هدفمند و همچنین استفاده ازتمامی ظرفیت‌ها تلاش خود را در راستای شناسایی و جمع‌آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز درسطح استان به کار گرفته است تا از این طریق بتوان از بروز خسارات های ناشی از این نوع فعالیت ها، ممانعت به عمل آورد.

کریمی‌فرد با بیان اینکه مصرف بالای برق توسط دستگاه‌های استخراج رمز ارز، همواره تهدیدی برای صنعت برق به شمار می‌رود، اظهار داشت: ما در راستای صیانت از منافع ملی و جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال و همچنین تامین برق مطمئن و پایدار به مشترکان مسئول هستیم و بنابراین نمی توانیم از مراکز رمز ارز غیرمجاز چشم پوشی کنیم.

مشاور فنی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، مشارکت مردم را یکی از بهترین و عملیاتی‌ترین شیوه‌های ممکن در کشف مراکز غیر قانونی استخراج رمز ارز در سطح استان عنوان کرد و افزود: ارائه گزارش‌های مردمی از مراکز استخراج رمز ارز غیرمجاز علاوه بر کاهش مصرف برق، پاداش‌هایی را هم برای آنان در بردارد.

کریمی فرد، با تاکید بر اینکه اطلاعات شهروندانی که مراکز غیر مجاز رمز ارزها را گزارش می‌دهند، محرمانه خواهد ماند، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند از طریق شماره 113 ستاد خبری وزارت اطلاعات، سامانه "سمات" شرکت توانیر به آدرسwww.tavanir.org.ir/samaat و ثبت گزارش و یا ارسال پیامک به شماره 3000290157 شرکت توزیع نیروی برق استان و شماره فضای مجازی 09916672483 استخراج کنندگان غیر قانونی رمز ارزها را معرفی نمایند و از پاداش میلیونی، مطابق دستورالعمل، بهره‌مند گردند. 

دبیر کارگروه استانی ساماندهی مراکز استخراج رمز ارزها در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری دستگاه های اجرایی و همراهی شهروندان بتوانیم مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز را شناسایی کرده و ضمن برخورد با سوء استفاده کنندگان، از بیت المال نیز صیانت نماییم. لازم به ذکر است در ادامه این جلسه، هر یک از اعضا به بیان چالش ها، مشکلات و... در مسیر مقابله با مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارزها پرداختند.

منبع: خبرگزاری فارس



Like 329

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو
پست های مرتبط

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS