مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

قوانینی که هنگام ارسال پیامک باید رعایت کرد


 تاریخ : ۱۴۰۰/۲/۴ 192 Like

قوانینی که هنگام ارسال پیامک باید رعایت کرد

1- بطور کلی و عام زبان ارسال پیامک در کشور ما به دو صروت می باشد ؛ حالت اول فارسی و حالت دوم ، فارسی که بصورت انگلیسی نوشته می شود(فینگلیش). برای اینکه مخاطب شما به راحتی پیامک شما را مطالعه کند حتما از متن فارسی استفاده نمایید.

2-پیامک خود را با زمانبندی مشخص ارسال نمایید، در صورتی که طی 3 روز مخاطب شما 3 بار پیامک دریافت کند، موجب رنجش خاطر او خواهد شد. بسته به نوع کار شما بهتر است که پیامک های خود را با بازه زمانی طولانی تر ارسال نمایید. پیشنهاد ما به شما ارسال پیامک دوم حداقل 3 روز بعد از ارسال پیامک اول و پیامک سوم حداقل 1 هفته بعد از پیامک دوم می باشد در صورتی که قصر ادامه دادن ارسال پیامک را دارید ، پیامک چهارم به بعد را حداقل با فاصله زمانی 2 هفته ارسال نمایید.

3- در صورتی که قصد برند سازی یا اینکه دوست دارید مخاطب شما محصول و یا خدماتی شما را به خاطر بسپارد حداقل باید 3 بار برای او پیامک ارسال کنید . مرحله اول معرفی ؛ مر حله دوم یادآوری و مرحله سوم تثبت خواهد شد.

4-همیشه در خاطر داشته باشید که فرستنده پیامک شما هستید و مخاطب شما این اختیار را دارد که به پیام شما پاسخ بدهد و یا خیر. این احتمال وجود دارد که مخاطب شما پیام را نبیند و یا دوست نداشته باشد که به آن پاسخ بدهد. بصورت کلی ممکن است که شما بازخورد پیامک خود را طی روزها و یا حتی هفته های آینده دریافت کنید.

5-خیلی از مشتریان ما انتظار دارند که پس از ارسال پیامک بازخورد دریافت نمایند ، ولی همیشه اینطور نیست چرا که احتمال دارد که بسیاری از افرادی که پیامک شما را دریافت می کنند، نیاز به کالا و یا خدمات شما را نداشته باشند، ایجاد یک باشگاه مشتریان برای هر کسب و کاری می تواند کمک زیاد در رشد فروش نماید. در این سامانه امکانی با عنوان پیامک سفید وجود دارد که امکان ایجاد باشگاه مشتریان و ارسال پیامک به آنها حتی خطوط مسدود را فراهم می کند.

6-متن ارسالی شما باید کامل،  ساده و قابل فهم برای مخاطب باشد. حتما در متن خود راه هایی بر ارتباط مخاطب با شما قرار دهید. مثل شماره تلفن ، آدرس یا صفحه شبکه های اجتماعی، مخاطب در صورت نیاز به خدمات و یا کالا شما باید به راحتی با شما ارتباط برقرار کند

7- ساعت ارسال پیامک شما بسیار مهم است ، خیلی از افراد شبها موبایل خود را خاموش و یا خالت بی صدا قرار نمیدند ، بنابراین پیامک خود را بعد از ساعت 10 شب و قبل از 8 صبح ارسال نکنید.پیشنهاد ما بهترین ساعت برای گرفتن بازخورد بیشتر ساعت 10 الی 11.5 صبح و ساعت 18 الی 20 عصر می باشد

8- حتما پیامک های دریافتی خود را پس از ارسال بررسی کنید، خیلی از مشتریان آینده شما اقدام به تماس گرفتن با شما نمی کنند و اقدام به ارسال پیامک به شما می کنند، بنابراین پس از ارسال پیامک دائما بخش پیامک دریافتی را بررسی کنید

 

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 192

در باره نویسنده
محسن عزیزنژاد روشن
کارشناس فناوری اطلاعات و علاقه مند به تحقیق و توسعه

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS