مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

ارسال پیامک گروهی


 تاریخ : ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ 649 Like

ارسال پیامک گروهی

امروزه ارسال پیامک امری ضروری ، مهم و دارای کاربرد های متفاوت در مشاغل مختلف می باشد و هر کسب وکاری می تواند از این امکان برای بهبود وضعیت ، افزایش فروش و همچنین بالا بردن رضایت مشتریان خود استفاده کند ، پیامک های ارسالی می تواند جنبه خدماتی ، اطلاع رسانی و تبلیغاتی داشته باشد ،  ارسال پیامک گروهی مهمترین و پرکاربردترین بخش از سامانه پیامک ها می باشند که مشتریان از آن استفاده می کنند .

طریقه استفاده از ارسال پیامک گروهی

در سامانه پیامک از منو سمت راست به بخش ارسال پیامک مراجعه کنید و گزینه ارسال پیامک گروهی را انتخاب نمایید. شماره اختصاصی خود را در قسمت فرستنده انتخاب نمایید-شماره ای که پیامک از طریق آن به مخاطبین شما ارسال می شود-، در مرحله ی بعد شماره گیرندگان خود را وارد نمایید. همچنین می توانید از قسمت انتخاب گروه یا انتخاب افراد ، گروه یا افرادی که در قسمت دفترچه ی تلفن ایجاد کرده اید را انتخاب نمایید.به این نکته توجه داشته باشید که شماره ها را با Enter از هم جدا کنید بدین معنی که در هر خط یک شماره وجود داشته باشد - فقط شماره موبایل وارد شود و از اسامی و یا کاراکتر اضافه استفاده نشود-. با انتخاب گزینه ی مرتب سازی شماره ها و حذف شماره های تکراری ، شماره های تکراری و اشتباهی را که در قسمت گیرندگان وارد کرده اید. ، حذف و شماره های باقیمانده مرتب خواهد شد.

در مرحله ی بعد ، متن مورد نظر خود را در قسمت متن پیام وارد نمایید. در صورتی که احتمال می دهید در آینده به متن پیام ارسال خود نیاز پیدا خواهید کرد ، می توانید با انتخاب گزینه ی ذخیره ی پیش نویس ها متن پیام خود را ذخیره نمایید تا در صورت لزوم از آن استفاده نمایید.

نکته: در صورتی که تمایل دارید پیامک شما به شماره های مسدود (افرادی که پیام های تبلیغاتی خود را مسدود کردند) ارسال شود، می توانید گزینه ی بله را انتخاب نمایید. با انتخاب گزینه "بله" شماره هایی که مسدود باشند هم ، پیامک شما را دریافت خواهند کرد و کیفیت ارسال بهبود خواهد یافت.

در انتها ، با انتخاب گزینه ی مرحله ی بعد می توانید خلاصه ی اطلاعات ارسال پیامک را مشاهده نمایید. برای ارسال ابتدا اطلاعات را بررسی نمایید، در صورت تایید بر روی دکمه تایید و ارسال پیامک کلیک نمایید و در غیر این صورت بر روی دکمه ویرایش کلیک نمایید.

با توجه به توضیحات ذکر شده، شما می توانید از این امکان جهت ارسال پیامک به گروه های ایجاد شده و تسهیل کار خود استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با پشتیبانی در  ارتباط باشید.


مشاوره شما افتخار❤️ماست

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 649

در باره نویسنده
مهدیس خاورپور
کارشناس ارشد فناوری اطلاعات

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS