مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

۱۷۰۰۰۰ پیامک تخلف حادثه‌ساز در ۱۰ روز


 تاریخ : ۱۴۰۲/۱/۱۴ 62 Like

۱۷۰۰۰۰ پیامک تخلف حادثه‌ساز در ۱۰ روز

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حدود ۱۷۰هزار مورد تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت و سبقت در ۱۰ روز ابتدایی سال ثبت شده است.

سرهنگ علی‌اصغر شریفی؛ رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در راستای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی و برخورد با تخلفات حادثه‌ساز، افزایش ایمنی و کاهش حوادث رانندگی، طرح توقیف ساعتی در معابر بزرگراهی تهران در حال اجراست.

وی افزود: پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای آغاز طرح نوروزی 1402 در پایتخت، تا کنون 2034 مورد توقیف ساعتی و 2803 مورد نیز اعزام به پارکینگ را ثبت و به همین نحو با متخلفان برخورد کرده است.شریفی گفت: همچنین در این مدت حدود 752 هزار مورد اعمال قانون در سطح شهر تهران به‌صورت کلی انجام شده است که از این تعداد حدود 170 هزار مورد به ثبت تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت و سبقت مربوط می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: اگرچه پایتخت به پایان تعطیلات نوروزی نزدیک می‌شود و ترددها کم است، اما این معابر خلوت برای برخی رانندگان پرخطر محلی برای ارتکاب تخلفات سرعت و سبقت می‌شود که این موضوع خط‌قرمز پلیس است و پلیس راهور با این تخلفات که امنیت تردد دیگر شهروندان را به مخاطره می‌اندازد به‌صورت جد برخورد می‌کند.

ارسال پیامک برای رانندگان پرخطر

وی گفت: در واقع کار اصلی پلیس در قرارگاه سرعت برخورد با تخلفاتی است که هر روز پس از بررسی سامانه‌هایی که در اختیار پلیس راهور قرار دارد، رانندگانی را که با سرعت‌های بالای 50 کیلومتر بیش از حد مجاز در سطح شهر تهران تردد می‌کنند شناسایی کند و همان روز و چه‌بسا قبل از اینکه به مقصد برسند پیامکی را برای آنها ارسال کرند که این رانندگان باید در کلاس‌های آموزشی به همین منظور شرکت کنند.

شریفی تصریح کرد: در این کلاس‌ها به رانندگان متخلف عواقب خطرناک اقدامات حادثه‌ساز و عواقب سرعت و سبقت‌ها را گوشزد و تصاویری از حوادث و اتفاقات سرعت و سبقت برای مراجعه‌کنندگان پخش می‌شود و برخوردهای شدیدی که به همین علت‌ها روی داده است برای این افراد توضیح داده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: این طرح و شرکت در کلاس‌ها ادامه دارد تا جایی که دیگر رانندگان این تخلف را مرتکب نشوند چرا که این طرح تأثیر بسیار زیادی را بین رانندگان متخلف داشته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به خلوتی بزرگراه‌های تهران خواهشمند است با سرعت مطمئنه حرکت کنید و با عدم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی با توجه و تمرکز کامل به جلو برانید.

منبع: تسنیم



Like 62

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS