مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

​احراز پیامکی اصالت قطعات یدکی


 تاریخ : ۱۴۰۱/۶/۵ 320 Like

​احراز پیامکی اصالت قطعات یدکی

معاون صنایع عمومی وزارت صمت به منظور بررسی شناسه کالا و کد رهگیری قطعات و لوازم یدکی در حوزه خدمات پس از فروش، از انبارهای شرکت ایساکو بازدید کرد.محمدمهدی برادران کدهای شناسه قطعات که در راستای اصالت‌سنجی بر روی آن‌ها درج می‌شود را مورد بررسی قرار داد.

وی در این بازدید گفت: از نیمه مرداد ماه، ۵۵ گروه قطعه باید با کد رهگیری به بازار عرضه شود و تولیدکنندگان موظفند این گروه تولیداتشان را با کد رهگیری تولید و به بازار عرضه کنند، البته برای قطعاتی که در بازار بدون کد موجود است نیز فرصت داده شده تا کد رهگیری دریافت کنند.

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو نیز در حاشیه این بازدید گفت: ایساکو همواره در حال بررسی گلوگاه‌هایی است که بهبود آن، موجب افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شود و یکی از این ورودی‌ها در اختیار قرار دادن قطعات اصل و با کیفیت و ارایه خدمات استاندارد به مشتریان و اطلاع‌رسانی به آن‌ها در خصوص اصالت قطعات است.

بابک سلاجقه ادامه داد: در همین راستا این مجموعه طی چند سال گذشته با ارایه ابزار و بهره‌مندی از فناوری‌های نوین که به صورت مستمر به روزرسانی می‌شود این قابلیت را ایجاد کرده است که مردم بتوانند تفاوت کالای تقلبی و اصلی را تشخیص بدهند و کالای اصل را بخرند.

مدیرعامل ایساکو افزود: این شرکت به منظور شفافیت و تشخیص اصالت قطعات یدکی با در اختیار قرار دادن سامانه «اصل بخرید»، مصرف‌کنندگان را یاری کرده تا از اصل بودن قطعه خریداری شده اطمینان حاصل کنند. خریداران قطعات ایساکویی، به منظور آگاهی از اصالت قطعه، می‌توانند پس از خرید، شماره بارکد درج شده بر روی بسته‌بندی آن را به شماره ۳۰۰۰۳۱ پیامک کرده و بلافاصله پس از ارسال پیامک از اصالت داشتن یا نداشتن قطعه از طریق پیام کوتاه آگاه شوند.

وی افزود: سامانه اصل بخرید ایساکو از ابتدای تابستان امسال به سامانه جامع تجارت وزارت صمت نیز متصل شده است و خریداران قطعه پس از ارسال بارکد آن به سامانه ایساکو، کد رهگیری سامانه وزارت صمت را نیز دریافت خواهند کرد و می‌توانند از اصل بودن قطعه خریداری شده اطمینان پیدا کنند.

سلاجقه با بیان این‌که ایساکو تاکنون کد رهگیری ۵۵ گروه از قطعات همچون کیت کلاچ، بلبرینگ و … را از وزارت صمت دریافت کرده گفت: ۶۰ میلیون قطعه این شرکت هم‌اکنون دارای کد رهگیری از سوی سامانه جامع تجارت است.

مدیرعامل شرکت خدمات پس ازفروش ایران خودرو، به امکانات اپلیکیشن ایساکو نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر خدمات متنوع و کاربردی موجود در این اپ، مشتریان محصولات ایران خودرو می‌توانند با اسکن کد درج شده بر روی محصول از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنند.

سلاجقه مراجعه به شبکه خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو و نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز مجموعه را راه‌حلی قطعی برای جلوگیری از خرید قطعات تقلبی دانست و گفت: قیمت مشخص و یکسان قطعات در شبکه خدمات ما در سراسر کشور از مزایای دیگر مراجعه به این شبکه گسترده در سراسر کشور است.

گفتنی است، مدیران ارشد شرکت ایساکو در حال حاضر برنامه بازدید از فروشگاه‌های مجاز سراسر کشور را به منظور بررسی و حسن اجرای طرح شناسه‌دار کردن قطعات در دستور کار دارند و دستاورد این نظارت‌ها توسعه کمی و افزایش تعداد فروشگاه‌های مجاز و ارتقای کیفی آن‌ها بوده و نتیجه نهایی آن تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات اصل و با کیفیت خواهد بود. در این بازدیدهای میدانی ۲۵ فروشگاه‌ متخلف نیز شناسایی و امتیاز آن‌ها لغو شده است.

منبع: فارس نیوز



Like 320

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS