مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

ارسال هفتگی ۱۰۰ میلیون پیامک قضایی با محتوای پیشگیرانه


 تاریخ : ۱۴۰۱/۴/۱۲ 773 Like

ارسال هفتگی ۱۰۰ میلیون پیامک قضایی با محتوای پیشگیرانه

اصغر جهانگیر مهم‌ترین کار معاونت اجتماعی را ارتقای آگاهی‌های عمومی دانست و تاکید کرد: در همین راستا ضروری است تا اقدام‌های ویژه مشترکی با دادستانی کل کشور در دستورکار قرار گیرد.

وی با بیان این که معاونت اجتماعی با کمک دادستانی کل و دستگاه اطلاعاتی و نظارتی باید فعالیت‌های کسانی که در صرافی‌های غیرقانونی و از طریق سرور‌های خارج از کشور با دادن وعده‌های فریبنده سرمایه‌های مردم را جلب می‌کنند، رصد کند افزود: درخواست معاونت اجتماعی این است تا شهروندان اطلاعات خود را به سامانه سجام انتقال دهند. جهانگیر تاکید کرد: این اطلاعات حتما با همکاری دادستانی کل و نهاد‌های امنیتی مانند وزارت اطلاعات رصد می‌شود و اجازه داده نخواهد شد تا سرمایه‌های مردم توسط سودجویان از بین رود.

وی ادامه داد: یکی از تلاش‌های معاونت پیشگیری برای ارتقای سواد حقوقی جامعه تلاش برای آشنایی افراد با حقوق اولیه خود است، از این رو با همکاری آموزش و پرورش و آموزش عالی برنامه‌هایی را از سال‌های گذشته در دستورکار داشتیم که تعدادی از آن‌ها انجام و بخشی دیگر با تفاهم نامه‌هایی که در حوزه تولید محتوا منعقد شده است در دستورکار است.

به گفته وی: در حوزه افزایش دانش حقوقی در سال‌های گذشته گام‌های خوبی برداشته شده که یکی از عمده فعالیت‌ها در حوزه آموزش دانش آموزان بازمانده و یا ترک تحصیل کرده است. به موازات این امر نیز تلاش شده است که برنامه‌های درسی متناسب به صورت برنامه‌های ویژه با هدف ارتقای سواد حقوقی دانش آموزان و دانشگاهیان در دستورکار باشد که در حال حاضر در حال تولید ۷۰ محتوا با هدف ارتقا سواد حقوقی و مالی هستیم.

جهانگیر افزود: ارتقا سواد مالی یکی دیگر از دغدغه‌های معاونت پیشگیری است. با تحقق این امر مردم آگاهی‌های لازم را برای سرمایه گذاری بی خطر به دست خواهند آورد و این امر موجب کاهش پرونده‌های قضایی در دستگاه قضا خواهد شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با بیان این که عدم آشنایی با سواد مالی و تبلیغات گسترده فضای مجازی برای سرمایه گذاری در بازار‌های دیجیتال موجب شده است که برخی بدون دانش وارد این حوزه شوند تاکید کرد: اگر آگاهی لازم به این افراد داده نشود چه بسا درآینده دچار معضلات گوناگونی شوند. وی تصریح کرد: بنابراین یکی دیگر از دغدغه‌های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقع جرم قوه قضاییه علاوه بر افزایش سواد حقوقی آموزش سواد مالی، سواد برنامه‌ریزی، سواد مدیریتی نیز می‌تواند باشد که در نظر داریم در این حوزه‌ها نیز تولید محتوا کنیم.

جهانگیر گفت: در معاونت پیشگیری به طور مرتب در هفته بین ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون پیامک با محتوای پیشگیرانه تولید و برای هموطنان ارسال می‌شود. علاوه بر آن با رسانه ملی نیز هماهنگی‌های لازم برای پخش زیرنویس‌هایی با محتوا‌های پیشگیرانه انجام گرفته است تا با افزایش دانش حقوقی شهروندان از مورد سوء استفاده قرار گرفتن آنان توسط افراد کلاهبردار و شیاد جلوگیری شود.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما



Like 773

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS