مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

مشکل پیامک وام مستمری بگیران


 تاریخ : ۱۴۰۰/۵/۲۶ 219 Like

مشکل پیامک وام مستمری بگیران

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی بر ضرورت مراجعه وزیر آینده تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این تشکل صنفی بازنشستگان که ۳۵۰ کانون استانی و شهرستانی را در زیرمجموعه خود دارد، تاکید کرد.
علی اصغر بیات، در نشستی پیرامون منسجم شدن خواسته‌های تشکل‌های صنفی بازنشستگان و کارگران، که در محل کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان تهران برگزار شد، ابتدا با اشاره به درخواست بازنشستگان برای حل مشکل پیامک‌های تایید دریافت تسهیلات بانک رفاه کارگران، گفت: «این مشکل در حل برطرف شدن است و من در این مورد جلسه‌ای با مدیرعامل بانک رفاه کارگران داشتم.»

وی سپس با اشاره به مطرح شدن نام‌های مختلف برای حضور در وزارت کار در مقام وزیر آینده، گفت: «نام افرادی چون آقایان بذرپاش و صالحی مطرح شده بود اما در نهایت شنیدیم که رئیس جمهور آقای عبدالملکی را به مجلس معرفی کرده‌اند. ما شناختی از ایشان نداریم و تاکنون جلسه‌ای با کانون عالی بازنشستگان نداشته‌اند؛ البته باید ببینم که مجلس به ایشان رای اعتماد می‌دهد یا خیر اما در کل از هرکسی که در مقام وزیر آینده رفاه قرار می گیرد، انتظار داریم که با کانون عالی بازنشستگان که ۳۵۰ کانون را در زیرمجموعه خود دارد، برای پیگیری مسائلی که به دنبال آن هستیم وارد گفتگو شوند تا برای  مطالبات بازنشستگان پاسخ داشته باشیم.

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی، افزود: «حدود ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته در تامین اجتماعی وجود دارند که همه آن‌ها برای آینده خود دغدغه دارند. از طرفی سازمان تامین اجتماعی در زیرمجموعه وزارت رفاه قرار دارد و مهمترین مسئله این وزارتخانه است.

قاعدتا با توجه به گستره بازنشستگان تحت پوشش این سازمان و همچنین اهمیت جایگاه کانون عالی از وزیر  آینده انتظار همکاری از وزیر آینده را داریم و تعامل و حمایت را در گروه همکاری تعریف می‌کنیم. بنابراین ظرفیت کمی نیست و بازنشستگان یکی از مهم‌ترین گروه‌های مخاطب سازمان تامین اجتماعی هستند. امروز در اینجا جمع شدیم تا حول همین مسائل به دیدگاه ها و موضاع مشترک برسیم.»

منبع:ایلنا



Like 219

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS