مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

سامانه پیامکی کتابفروشان


 تاریخ : ۱۴۰۰/۳/۲۵ 166 Like

سامانه پیامکی کتابفروشان

آیا به این فکر هستید که چطور مشتری بیشتری جذب کنید، کتاب های فروشگاه خود رو به همه معرفی کنید، برای جذب مشتری از رقیبان پیشی بگیرید، به مشتریان خود تخفیفات ویژه به مناسبت های خاص رو اطلاع رسانی کنید، فارغ از فضای مجازی و با صرف کمترین هزینه، راحت و بدون دغدغه با مشتریان خود در ارتباط باشید و بازخورد اونها رو از محصولات خود دریافت کنید، اشخاص بیشتری را به کتاب و کتاب خواتی ترغیب کنید و دهها مورد دیگر که دغدغه کسب و کار شماست؟!

ارتباط با مشتریان و دریافت بازخورد اونها از محصولات ارائه شده شما می تواند عامل بقا و پیشرفت شما باشد.

 

نگران نباشید با " رایگان اس ام اس" هیچ چیز برای شما غیر ممکن نیست. می خوای بیشتر با سامانه پیامکی رایگان ما بله درسته "رایگان" آشنا بشید؟!

 

🤑 عضویت در سامانه پیامکی "رایگان اس ام اس" کامل رایگانه و بعد از اینکه به راحتی و از طریق آدرس Raygansms.com در سامانه ثبت نام کردید، یه پنل کاربری فوق العاده راحت با کلیه امکاناتی که می خواید در اختیار شما قرار می گیره. حالا فقط کافیه با صرف کمترین هزینه، سامانه پیامکی خود را شارژ کنید. این فوق العادست، نه؟!

 

⛔️ کتاب فروشی خودتون رو به راحتی به همه معرفی کنید. شما با سامانه حتی این امکان رو دارید که به اشخاصی که خطوط تلفن خودشون رو برای پیامک تبلیغاتی بسته اند، پیامک ارسال و کتاب های فروشگاه خودتون رو معرفی کنید. بعد از تبلیغات شاهد افزایش مشتریان خود خواهید بود. به شماره های تمام اپراتورهای داخل کشور (ایرانسل، همراه اول و تالیا) به صورت انبوه پیامک ارسال کنید.

 

📒 شما به راحتی می تونید بعد از جذب مشتری، شماره تمامی اونها رو در دفترچه تلفن سامانه پیامکی خودتون ذخیره کنید. حتی می تونید یه گروه از مشتریان خاص خودتون ایجاد کنید. حالا خیلی راحت و بدون اینکه هر بار نیاز باشه تا زمان بذارید و شماره شخص رو برای ارسال پیامک بفرستید، تنها کافیه به دفترچه تلفن خودتون تو سامانه مراجعه کنید و برای مشتریان خود پیامک بفرستید.

 

 نمونه پیامک تبلیغاتی کتاب فروشی:

هر فرد تحصیل کرده ای، سالانه یک درخت کتاب می خواند. شما چطور؟

 

 

📆 شما می تونید در تاریخ تولد مشتریان خود، به اونها پیامک تبریک تولد 🎂 بفرستید. این حتما خوشحالشون میکنه و بهشون نشون میده که برای شما ارزشمند هستند. مثال: "مشتری عزیز تولدت مبارک! ارائه یک کتاب رایگان به مناسب زادروزتان." سامانه قابلیت پیامک زمانبندی شده داره و شما دیگه نگران این نیستید که موردی رو برای ارسال فراموش کنید. با ارایه این تخفیفات و این امکانات ویژه، مشتریان سابق شما که ممکنه مدتی به برای فروشگاه شما سر نزده و خرید نکرده باشند، مجددا تمایل به خرید از شما خواهند داشت.

 

🗣 شما می تونید خلاصه ای از کتاب هایی که می فروشید، حتی اطلاعات مهم در زمینه انواع کتاب ها و کتاب خوانی رو به صورت دوره ای برای مشتریان خودتون پیامک کنید. مثلا در اول یا آخر هر ماه که شما تعیین می کنید، یه پیامک که حاوی اطلاعات بالاست برای مشتریان شما ارسال میشه. یقینا با پیامک های دوره ای، مشتریان مشتاق تری خواهید داشت. پیامک های دوره ای باعث ثبت برند شما در ذهن مشتریانتون خواهد شد.

 

🤳یک کتاب فروش موفق چه نوع پیامک هایی را ارسال می کند؟
به راحتی می تونید پیامک های اطلاع رسانی را به همه مشتریان خود هر ساعت از شبانه روز ارسال کنید. برای مثال کتاب های جدید خود را معرفی کنید. از مشتریان خود پس خرید، تشکر و قدردانی کنید. شما می توانید به راحتی با استفاده از سامانه پیامکی در بین مشتریان خود نظرسنجی برگزار کنید. مسابقات کتاب خوانی پیامکی برگزار کنید.

 

🗣 با اطلاع رسانی برای مناسبت های خاص، مشتریان خود رو ترقیب به وفاداری به شما و محصولات خود کنید. همیشه ارائه کوپن های تخفیف یکی از بهترین روشهای جلب مشتری است. مثلا تخفیفات ویژه اعیاد و روز کتاب و کتاب خوانی و ...


مشاوره شما افتخار❤️ماست

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 166

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو
پست های مرتبط

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS