مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

audi نمایندگی های فروش خود را به تجربه فوق العاده ی واقعیت مجازی مجهز میکند


 تاریخ : ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ 324 Like

audi نمایندگی های فروش خود را به تجربه فوق العاده ی واقعیت مجازی مجهز میکند

 برخی کاربرد های واقعیت مجازی از ابتدا درست بوده اند، بازی های کامپیوتری و ویدیو های سه بعدی واقعیت مجازی دو محل بسیار خوب برای شروع بودند. اما برای اینکه این تکنولوژی توجیحی داشته باشد (بعنوان مثال خریداری Oculus VR توسط فیسبوک) نیازمند آن است که از این عرصه فرا تر برود. در نمایشگاه CES امسال، شرکت Audi حرکت هوشمندانه ای کرد: در نیمه دوم سال جاری میلادی، نمایندگی های منتخب Audi بعنوان بخشی از پروسه خرید، یکی از هدست های وقعیت مجازی HTC Vive و یا Oculus Rift را در اختیار شما قرار خواهند داد.

این هدست ها به شما اجازه خواهند داد تا هریک از 52 مدل خودروی Audi را به هر شیوه ای که میخواهید شخصی سازی نمایید. میتوانید رنگ های مختلف را ببینید، ببینید که هر پکیج چگونه ظاهر خودرو را تغییر میدهد و همچنین در اطراف وسیله نقلیه قدم بزنید و تمام جزئیات آنرا مشاهده کنید. این قابلیت فرق چندانی با تنظیماتی که وبسایت های خودروسازان در اختیارتان میگذارد ندارد، اما در واقعیت مجازی میتوانید به خودرو بسیار بسیار نزدیکتر شوید. نمایندگی ها به کیت واقعیت مجازی مجهز خواهند شد که شامل هدست واقعیت مجازی و هدفون Bang & Olufsen (که اجازه میدهد صدای محیط مجازی را همزمان با محیط اطراف بشنوید) میباشد.
 
Virtual Reality
 
متاسفانه Audi تنظیمات کامل دمویش را در نمایشگاه CES به نمایش نگذاشته بود، اما با این حال توانستم در اطراف خودروی با شکوه R8 که حتی فکر توان خرید آن هم به ذهنم نمیرسد قدم بزنم. دمو به شما اجازه میدهد که در ها و کاپوت عقب که موتور زیر آن است را باز کنید، و به دلیل اینکه از واقعیت مجازی استفاده میکند، میتوانید سر خود را به داخل برده و موتور خودرو را از نزدیک ببینید. همچنین میتوانید از دید صندلی راننده به تمام اجزای داخلی خودرو نگاهی بیندازید.
این تجربه بسیار حیرت آور است، همچنین جالب است که Audi برای آماده کردن خودرو هایش برای چنین تجربه ای هزینه چندانی نیز نکرده. حقیقت این که دارید به یک رندر ویدیویی نگاه میکنید از ذهنتان دور نمیشود، زیرا نور پردازی و بازتاب نور به آن مقداری نیست که در خودروی واقعی میبینید، اما جزئیات این رندر ها بسیار زیاد است و خودرو های Audi را بخوبی نمایش میدهند. این جزئیات بالا زمانی که آپشن های مختلف را اعمال میکنید کاربرد خوبی دارند و به شما کمک میکنند که خودرویتان را همانگونه که میخواهید دریافت کنید.
 
Audi
 
Audi همچنین به تجربه ی فراتر از خود خودرو ها نیز اهمیت داده. اولین تجربه ی من با خودرو بر روی سقف یک ساختمان در پاریس بود و منظره و آسمان همگی به جذابی خود خودرو بودند. خود من قبل از تمرکز بر روی خودرو زمان زیادی را صرف قدم زدن در محیط و تماشای تمام جزئیات کردم. مسئولین Audi گفتند که میخواسته اند تا مطمئن شوند که تمام جزئیات واقعیت مجازیشان درجه یک باشد، زیرا برای بسیاری از مشتریان، این میتواند اولین تجربه از واقعیت مجازی باشد. بنظر میرسید کمپانی مراقب اهمیت اطمینان یافتن از این مورد بود، که اولین تجربه کاربران از واقعیت مجازی نباید ضعیف باشد.
تمرکز بر روی کیفیت تا جایی پیش رفته که به قسمت هایی رسیده که قطعا ربطی به خرید و یا بازدید یک خودرو ندارد. با استفاده از یک گزینه، سقف ساختمان در پاریس ناپدید شده و همه جا تاریک شد. سپس صدای Neil Armstrong را شنیدم که اولین کلماتی که وقتی بر روی کره ماه قدم گذاشت را میگفت، همزمان هدست HTC Vive مجددا شروع به کار کرد و مرا بر روی سطح ماه گذاشت.
 
صدای Neil Armstrong را شنیدم که اولین کلماتی که وقتی بر روی کره ماه قدم گذاشت
 
میتوانستم به اطراف بروم و منطقه فرود Apollo را ببینم، بهمراه ردپا ها بر روی سطح ماه، و عظمت کره زمین در دور دست. هیچ محدودیتی به خودرو در این تجربه وجود نداشت و بطور خالص طراحی شده بود که کاربر را حیرت زده کند و دسترسی به دنیایی را به او بدهد که در صورت دیگری برایش قابل دسترسی نبود. سپس یک Audi R8 بر روی سطح ماه رها شد و آنجا هم به آن نگاهی انداختم.
تا زمانی که این طرح توسط Audi عملی شود، کمپانی تعدادی از این تجربه های خاص را اضافه میکند، همچنین حالاتی که شما را درون خودروی درحال حرکت قرار میدهند، ممکن است یک روز بتوانید خودرو را برانید، اما مسئولین Audi میگویند که این مورد کمی خارج از موضوع است. اما هنوز هم این یکی از بهترین تجربه های واقعیت مجازیست که توسط یک شرکت ارائه شده است. ابزار های کاربردی، تجربه با کیفیت و بسیار سرگرم کننده بودن را میتوان بعنوان ویژگی های آن نام برد. ممکن است هرگز یک R8 نخرم، اما نشستن مجازی در یکی از آنها چندان بد نبود.


Like 324

در باره نویسنده
پارسا توانگر
دانشجوی نرم افزار و علاقه مند به دنیای تکنولوژی و برنامه نویسی

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS