مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

چگونه یک سامانه پیامک خوب انتخاب کنیم ؟


 تاریخ : ۱۳۹۴/۸/۲۵ 422 Like

چگونه یک سامانه پیامک خوب انتخاب کنیم ؟

معیارهای انتخاب یک سامانه پیامک خوب چیست؟


انتخاب سامانه پیامکی که ضمن ارائه خدمات مطلوب و برآورده ساختن کلیه نیازهای مشتریان، قیمت مناسبی داشته باشد همراه یکی از دغدغه های مشتریان بوده و هست. میتوان معیارهای زیر را برای انتخاب یک سامانه پیامک در نظر گرفت :


1.      قیمت مناسب سامانه و سرویس های جانبی

بسیاری از سامانه های موجود برای فعالسازی امکانات سامانه و سرویس های جانبی آن از مشتریان پول دریافت میکنند.شرکت های ارائه دهنده خدمات سیاست های متفاوتی دارند و سرویس های خود را در کلاس های مختلف ارائه میکنند. ما در رایگان اس ام اس تلاش کرده ایم تا بابت ارائه خدمات و سرویس های جانبی هیچ هزینه ای از مشتریان دریافت نکنیم و حدالمقدور امکانات را به صورت رایگان در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم.


2.      قیمت مناسب پیامک های ارسالی

با افزایش رقابت در حوزه ارائه خدمات پیامکی، شرکت های مختلف سعی میکنند تا حدالمقدور قیمت پیامک های ارسالی را کاهش دهند. بعضی از سامانه ها نیز قیمت پلکانی را برای پیامک های ارسالی  در نظرگرفته اند. یعنی با شارژ بیشتر قیمت پیامک های ارسالی کاهش می یابد. برای مثال میتوانید جدول تعرفه بر اساس میزان شارژ سامانه raygansms.com را از لینک زیر مشاهده نمایید.
جدول تعرفه بر اساس میزان شارژ سامانه رایگان اس ام اس

متاسفانه بعضی از همکاران تعرفه پیامک ها را حتی کمتر از تعرفه پایه مخابرات اعلام میکنند، ولی در ارسال پیام تقلب کرده و اطلاعات را نادرست به مشتری ارائه می دهند. بنابراین همواره سعی کنید از شرکت های معتبر خرید نمایید.


3.      قابلیت ارسال حجم انبوهی از پیامک در زمان معقول

پیام های ارسالی کاربران باید از طریق اپراتورهای ارسال پیامک (3000 ، 5000 ، 2000 ، 1000و...) برای اپراتورهای تلفن همراه (همراه اول ، ایرانسل ؛رایتل و...) ارسال گردند.
یک سامانه قدرتمند باید قادر باشند حجم بالایی از پیامک ها را در کوتاه ترین زمان ممکن به اپراتورهای ارسال پیامک تحویل دهد و بعد از ارسال پیامک ها، وضعیت هر یک از پیام های ارسالی را از اپراتورها دریافت نموده و در اختیار مشتریان قرار دهد.


4.      ارائه سرویس های جانبی متنوع

یک سامانه پیامک خوب میبایست سرویس های متنوع پیامکی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. ( از قبیل برگزاری مسابقات ، نظرسنجی، سیستم ختم قرآن، سیستم مرخصی پیامکی ، کدخوان و ...)


5.      پشتیبانی مناسب، قدرتمند و متنوع (آنلاین ، تلفنی، تیکت)

پشتیبانی بخش جدایی ناپذیر سرویس های آنلاین و سیستم های نرم افزاری است. سیستمی که پشتیبانی مناسبی ارائه ندهد، قابل اتکا نخواهد بود.علاوه برپشتیبانی تلفنی، سیستم پشتیبانی با تیکت و سیستم پشتیبانی آنلاین نیز میتواند بر کیفیت خدمات بیفزاید.


6.      پشتیبانی از اپراتورهای مختلف

برای ارسال پیامک، نیاز به استفاده از شماره های پیامکی است که از طرف اپراتورهای ارسال پیامک با سرشماره های مختلف 3000، 5000، 1000، 2000 و .... ارائه میگردند. ممکن است هریک از اپراتورهای ذکر شده در زمان خاص دچار اختلال گردند، لذا بهتر است هر یک از مشتریان حداقل 2 سرشماره را در اختیار داشته باشند تا در صورت بروز اختلال در یکی از اپراتورها، از اپراتور دوم استفاده نمایند.


7.      در دسترس بودن سرویس

یکی از مهمترین ویژگی های سرویس های آنلاین، در دسترس بودن آنهاست. یک سامانه خوب باید در هر زمان و هر مکان که دسترسی به اینترنت وجود داشته باشد از طریق کامپیوتر شخصی، موبایل و یا تبلت در دسترس باشد.


8.      طراحی ریسپانسیو سامانه (جهت پشتیبانی در گوشی های همراه)

طراحی رسپانسیو یکی از اصول نوین طراحی سیستم های تحت وب است. سیستم های جدید باید به گونه ای طراحی شوند که علاوه بر کامپیوترهای شخصی و لب تاب ها در دستگاه هایی نظیر تبلت ها و گوشی های تلفن همراه نیز به خوبی نمایش داده شوند و با تغییر اندازه صفحه نمایش، عناصر موجود در صفحات و چیدمان آنها نیز تغییر کند و عملکرد آنها دچار اختلال نگردد.


9.      داشتن نماد اعتماد الکترونیک

دنیای مجازی پر از وب سایت هایی است که توسط افراد مختلف با اهداف گوناگون طراحی شده اند. آمار کلاهبرداری های مجازی نیز روز به روز در حال افزایش است. لذا نیاز به مکانیزم های اعتمادساز به شدت احساس میشود. نماد اعتماد الکترونیکی یکی از مکانیزم های اعتمادساز است که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک وابسته به وزارت صنعت و معدن و تجارت به شرکت های مورد تایید اعطا میگردد. شما میتوانید لوگوی نماد اعتماد الکترونیکی را در صفحه اول سامانه مشاهده نموده و با کلیک بر روی آن جزیئات شرکت ارائه دهنده خدمات را مشاهده کنید.


10.  اعلام وضعیت پیام های ارسالی

اعلام وضعیت پیام های ارسالی یکی از مکانیزم های اعتمادساز در ارسال پیامک های تبلیغاتی است. در سامانه raygansms شما میتوانید وضعیت تک تک پیامک های ارسالی را مشاهده نمایید. این وضعیت به صورت رسیده به گوشی، رسیده به مخابرات، نرسیده به گوشی، نرسیده به مخابرات، عدم ارسال پیامک های تبلیغاتی، فیلتر شده، در حال بررسی می باشند. توضیحات مربوط به هر وضعیت را میتوانید در پست وضعیت های مختلف پیامک های ارسالی و کد های مربوطه مشاهده نمایید.


11.  ارائه وب سرویس (API)

در صورتی که سرویس های ارائه شده در سامانه پیامک جوابگوی نیازهای اختصاصی شما نمیباشد و قصد پیاده سازی نرم افزار اختصاصی خود را دارید میتوانید ازAPI های ارائه شده استفاده نمایید. برای توضیحات بیشتر به صفحه وب سرویس ویژه برنامه نویسان مراجعه نموده و یا با شماره های شرکت تماس بگیرید.


12.  سیستم های نمایندگی و مشارکت در سود

ما در رایگان اس ام اس سعی کرده ایم تا با ارائه سیستم های نمایندگی و کسب درآمد، راهی را  فراهم نماییم تا علاقه مندان به فعالیت در این حوزه بتوانند با کمترین سرمایه گذاری و ریسک، در سود حاصل از ارسال پیامک با ما شریک شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه نمایندگی لینکی در یک نگاه مراجعه نمایید.

 

مشاوره شما افتخار❤️ماست

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 422

در باره نویسنده
محمد گلی خطیر
کارشناس ارشد فناوری اطلاعات و علاقمند در زمینه تحقیق و توسعه

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS