مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

پنل اس ام اس آموزشگاه


 تاریخ : ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ 303 Like

پنل اس ام اس آموزشگاه

در این مقاله قصد داریم درباره ی آموزشگاه ها اعم از آموزشگاه رانندگی، کنکور، زبان... و بسیاری دیگر از آموزشگاه ها که البته هر کدام از این ها را در مقاله هایی جداگانه مفصلا بررسی خواهیم کرد صحبت کنیم. نکاتی را می خواهیم برای شما بگوییم که بتوانید در کسب و کار خود موفق شوید ...

پیامک تبلیغاتی با استفاده از پنل اس ام اس، امروزه جزء بهترین نوع تبلیغات در زمینه ی کسب و کار به شمار می روند شما باید بتوانید این روش را بشناسید و از آن به بهترین شکل ممکن در کسب و کار خود بهره بهره مند بشوید.

* این نکته را حتما باید بدانید که عدم استفاده از این پنل ها در تجارت خود، مساوی با عقب ماندن از علم و تکنولوژی روز است و کسانی که از این سامانه در کسب و کار خود استفاده نمی کنند محکوم به شکست می باشند. در ادامه  خواهید فهمید که چه نکاتی را باید رعایت کنید تا سامانه پیامکی شما بهترین نتیجه را برای شما و کسب و کار شما به ارمغان بیاورد، ما در این مقاله به شما یاد خواهیم داد که چگونه تبلیغات می تواند شما را به بالا ترین جایگاه در کسب و کار خود برساند در ادامه با تمام این نکات و همچنین نکاتی که آموزشگاه باید به آن در کار خود توجه کنند آشنا می شوید. 

*کارهایی که  باید در بازاریابی پیامکی آموزشگاه ها انجام داد *


1-جلب رضایت مشتری 


پیامک یک کانال ارتباطی اشتراکی مبتنی بر رضایتمندی مخاطبان است و شما در این سامانه نباید سعی کنید که بیش از آن چیزی که مشتری نیاز دارد و به آن چراغ سبز نشان می دهد برایش توضیح دهید . این بدین معناست که مشتریان شما باید رضایت خود را برای دریافت پیامک از طرف شما اعلام کرده باشند این مانند این است که شما قصد داشته بیاشید یک چیز رابه کسی آموزش بدهید قبل از آن که شخص علاقه ای از سمت خودش نشان داده باشد.


2-مناسب ترین زمان ارسال پیامک


 این نکته  برای شما  بسیار مهم است که در هنگام ارسال پیامک ها به مشتریان یا مخاطبان بالقوه شما باید آنرا طوری زمان بندی کنید که پیامک های شما در زمان های مناسبی از طول روز ارسال شوند این نکته را من تقریبا در همه مقاله ها به آن تاکید بسیار زیادی داشته ام و از نظر اینجانب مهم ترین نکته ای است که باید به آن توجه کنید .

اکثر کشورها مقرراتی دارند که زمان های ارسال پیامک های تجاری به مشتریان را دقیقاً مشخص می کند اما در کشور ما چنین قانونی وجود ندارد و خود شما مسئول توجه به زمان مناسب هستید. 

اگر درباره این زمان ها مطمئن نیستید می توانید نگاهی به قوانین کشورها در این زمینه بیندازید. این قضیه ی انتخاب زمان مناسب بسیار قابل درک می باشد حتی در زندگی روز مره ی ما ، برای مثال شما اگر قصد گرفتن امتیاز خاصی را از کسی داشته باشید قطعا سعی می کنید در زمانی این خواسته ی خود را از آن شخص داشته باشید که فرد مورد نظر در بهترین شرایط روحی و جسمی باشد پس این قضیه در ارسال پیامک ها باید توجهی ویژه به آن کرد.

 

 3-جذابیت و تنوع در متن پیامک


 اگرچه پیامک ها ممکن است در تعداد کاراکترهای قابل استفاده محدود باشند اما شما می توانید در پیام های خود تنوع ایجاد کنید ، تکراری بودن متن پیامک ها باعث زدگی کاربران و مخاطبان شما می شود قطعا باید به این نکته توجه کنید که انسان ها همیشه در صدد تنوع و چیزهای جدید هستند شما هم باید سعی کنید به این نکات توجه کنید. شما از طریق جذاب تر کردن پیشنهادات تبلیغاتی یا اضافه کردن یک عنصر بصری به کمپین های بازاریابی خود می توانید ارتباط مخاطبان یا مشتریان را با برند خود حفظ کنید و آن ها را ترغیب بیشتری در استفاده از محصولات خود کنید.

 

4-معرفی آموزشگاه و کسب و کار خود
این مورد ممکن است کاملاً بدیهی به نظر برسد اما بسیار مهم است که شما در تمام پیامک های بازاریابی ارسالی به نام برند آموزشگاهی خود اشاره کنید این نکته واقعا حائز اهمیت است که خود را به طور کامل در پیامک هایتان معرفی کنید. چون بسیار از مشتریان هستند که از گنگ بودن نام و مشخصات شما آزرده خاطر می شوند. اگر از یک آی دی عنوان فرستنده استفاده می کنید و یا صرفاً فقط نام برند خود را در تمام پیامک های ارسالی اشاره می کنید، مطمئن شوید که مشتریان و مخاطبان شما از هویت فرستنده پیام ها آگاهی پیدا کنند.


5-استفاده از امکان پیامک سفید احترام به مشتری
 برای مشتریان تعیین تکلیف نکنید به مشتریان خود اطمینان دهید که در صورت لغو اشتراک یا عدم رضایت از دریافت پیامک، آنها در آینده هرگز از طرف شما پیامکی دریافت نخواهند کرد این امکان را به آن ها دادند دقیقا عینیت ادب و احترام شما را نسبت به مشتریان خود نشان می دهد و مطمئن باشید اگر چنین امکاناتی را برای مشتریان خود در نظر بگیرید قطعا آن ها هم استقبال بیشتری از کسب و کار و تجارت شما خواهند کرد ، چون برای آن ها ارزش قائل شده اید. به مشتریان اطمینان دهید که به درخواست لغو اشتراک آنها احترام می گذارید و این کار را از طریق حذف جزئیات تماس آنها از لیست تماس های خود انجام می دهید.

 


 
*کارهایی که نباید در بازاریابی پیامکی آموزشگاه انجام دهید*


1-عدم ارسال هرزنامه

اگر  از  قوانین بازاریابی  پیامکی شما پیروی نکنید هرگونه پیامک ناخواسته دریافتی از طرف بازار هدف به عنوان اسپم یا هرزنامه برای شما تخلف محسوب می شود و باعث جریمه برای شما می شود.


2-عدم ارسال پیامک های غیر ضروری


مشتریان خود را با پیامک های غیر ضروری درباره انواع تبلیغات یا پیشنهادات خسته نکنید در واقع  این کار شما واقعا باعث برانگیخته شدن و زدگی مشتریان شما خواهد شد این مانند آن است که یک بچه ی غرغرو با گریه و داده بیداد از شما خواسته ایش را مطالبه کند که قطعا باعث بی حوصله گی و اعصاب خوردی شما میشوند. پیامک های خود را به صورت منطقی هدف گذاری کنید و مطمئن شوید که اطلاعات مرتبط با مشتریان را برای آنها ارسال می کنید من شخصا خود گاهی مشاهده می کنم بعضی از آموزشگاه ها مطالبی را در متن پیامک های خود می گذارند که اصلا و ابدا هیچ نیازی در مرحله ی اول آشنایی برای مشتری ندارد و همین توجه نکردن ها  و بی  همییتی ها به این نکات باعث می شود که متضرر شوید و نتیجه ی مطلوب را کسب نکنید.


3-زیاده گویی و طولانی بودن جملات 


اینکه شما بخواهید تا جایی پیامک ها را خلاصه کنید که ناخوانا باشد اصلا درست نیست. دقت کنید که در هنگام قرار دادن مخفف های پیامکی در پیام خود مطمئن شوید که به صورت صریح و بی پرده با مخاطب هدف خود صحبت کنید ، جوری باید باشد که مخاطب شما دقیقا و عمیقا آن موضوعی را که مد نظرتان بوده را متوجه شود. این نکته را حتما در نظر بگیرید که قبل از استفاده از این سامانه ها در کسب و کار خود حتما قواعد آن را یاد بگیرید.

 

*آنچه را که باید در باره ی بازاریابی پیامکی آموزشگاه ها بدانید*


1-توضیحات واضح در متن بنویسید

دو فاکتور بسیار مهم بازاریابی پیامکی و اس ام اسی عبارتند از:

  1. کلمه کلیدی 
  2. کد کوتاه کلمات 

در صورتی که مایل هستید تا مشتریانتان در کمپینی شرکت داشته باشد که باعث شود تا کلمه کلیدی شما را به شماره ای ارسال کنند اطمینان حاصل کنید دو آیتم یاد شده حتما لحاظ شده باشند و در پیام اصطلاحا گم و گور نشوند این فاکتور نیز بسیار مهم است.

برای مثال اگر قصد برگزاری کلاس کنکور دارید می توانید کمپن های متفاوت برای کلاس ها ی خود آماده  کنید از مخاطبن خود بخواهید در صورت تمایل به شرکت عددی را برای شما ارسال کنند.

 

2-ایجاد رقابت و مسابقه پیامکی برای مخاطبان (استفاده از پاسخ اتوماتیک)


هنگامی که مشتریان وارد رقابتی شده یا استفاده از سرویسی را انتخاب می کنند وب سایت یا لینک های مربوط به رسانه های اجتماعی را در متن پاسخ اتوماتیک خود قرار بدهید...

دریافت اتوماتیک پاسخ ها، راهی سریع و ساده برای متصل ساختن مشتریان به صفحات مختلفی است که در فضای مجازی در اختیار دارید و آنها را ترغیب به کلیک کردن روی لینکها می کند.

3-جذب بیشتر مخاطبان با متن های تاثیر گذار (بسیار مهم)


پیامک هایی که می‌فرستید می‌تواند به گونه‌ای باشد که مشتریان را نسبت به به اشتراک گذاری لینک‌های مربوط به رسانه‌های اجتماعی کسب و کارتان با دیگران برانگیزد. بهترین نوع تبلیغ، تبلیغ دهان به دهان (بازاریابی ویروسی) می‌باشد، و برای پاداش‌دهی به افرادیکه دیگران را به برند شما ارجاع داده‌اند می‌توانید از در نظر گرفتن معامله خاص یا محصولی مجانی برایشان استفاده کنید.

 

4-قرار دادن زمان برای مخاطبان 


اضافه سازی  تاریخ انقضا مشتریان را ترغیب می کند تا سریع تر را پاسخ بدهند از این امکان بیشتر در مواقعی استفاده می شود که شما علاوه بر تبلیغات در انتهای متن پیامکی خود از مخاطبی سوالی کرده باشید یا به هر نحوی نیاز به جوابی از سمت او باشید همانند آن است که شما حس نیاز خود به مخاطب را در عین نیازی که به آن دارید کم میکنید و همین کار باعث جذب بیشتر مشتری می شود، و همچنین  به شما نیز در دست یابی به نتایج یا کسب اطلاعات به سریع ترین شیوه ممکن یاری می رساند.

 

5-طراحی انحصاری تمامی مطالب و خدماتی که برای مشتری در نظر می گیرید


در متنی که برای  مشتریان  خود ارسال می کنید بنویسید که این امکان برای تمامی مشتریان وی آی پی ارائه شده است تا به این ترتیب مشتریان حس خاص بودن کنند ، در کل این در روابط انسانی هم نیز به شدت حس می شود که دادن حس خاص بودن باعث می شود که امتیازات ویژه ای را بتوانید از آن شخص مورد نظر دریافت کنید. همچنین در صورتی که آفرهای عرضه شده شما برای همه در دسترس باشد آنوقت آبونمان سرویس شدن جذابیت کمتری پیدا می کند.

 

6-از متن های ارسالی خود به عنوان طعمه هایی برای جذب مشتریان به سایت های اجتماعی استفاده کنید (مهم)


هر نوع مسابقه یا رقابتی را که بر روی صفحات خود در رسانه های اجتماعی عرضه کرده اید از طریق متونی که به مشتریان می فرستید گسترش دهید . می توانید به این ترتیب از طریق صفحات یاد شده هرچه بیشتر مشارکت مشتریان را برانگیزید اما حواستان باشد از اس ام اس ها برای هدایت کردنشان استفاده کنید.

 

7-ایجاد ارتباط دو طرفه با پرسش یا نظر سنجی


از مشتریان عقیده آنها را در مورد محصول یا ایده یا حتی اگر لازم است درباره اقدام به راه اندازی  صفحاتی در جهت حمایت آموزشگاه های خود  نظر خواهی کرده و حتی اگر از نظر مالی آنچنان مشکلی ندارید در آموزشگاه خود حتی می توانید برای بهترین ایده ها و صفحات ایجاد شده جایزه هم نیز در نظر بگیرید.بعد از انکه نتایج مدنظرتان بدست آمد، دیگر فرصت سود دهی برای شما ایجاد شده است اما این نکته را در نظر بگیرید که تبلیغات اولیه شما از طریق سامانه پیامکی می باشد.


8-ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت (مهم)
افراد 20 تا 50 ساله به همراه ابزارهای موبایلی متنوعی بزرگ شده اند و نسبت به جوانان متولد سال های اوج انفجارجمعیت در ارسال و دریافت متن اس ام اس ماهرتر هستند و همچنین توجه بسیار بیشتری به پیام های ورودی خود نسبت به افراد با سن های بالاتر نشان می دهند چون حوصله ی بیشتری دارند.

9-اولویت مخاطبان خود را بشناسید
از مشتریان بپرسید که دوست دارند چه هنگامی پیام دریافت کنند و چه نوع اطلاعاتی مورد نیازشان است این نکته برای آموزشگاه ها بسیار بسیار مهم است که بدانند مخاطبان آنها چه چیزی را در اولویت خود قرار می دهند

برای مثال کسی که آموزشگاه زبان انگلیسی دارد: برای بداند که زبان آمزانش اولوتشان آموزش گرامر است یا برای مثال قواعد یا مکالمه این کار کمکم می کند که این آموزشگاه در ترم های بعد برنامه ی خود را بر اساس علاقه ی بیشتر زبان آموزان خود تدوین کند.  و همچنین در انتها می توانید برنامه اس ام اسی خود را برای انکه با خواسته هایتان تناسب داشته باشد سفارشی سازی کنید که جذابیت بیشتری برای مخاطب داشته باشد.

10-شخص سازی متن پیامکی 
مشتریان بیشتر به مطالبی پاسخ می دهند که مستقیم خطاب به آنها نوشته شده باشد،  به علاوه می توانید بر مبنای اولویت های مشتریانتان متون مرتبط تری را خطاب به آنها ارسال کنید  ، قطعا باید این را بدانید که امر کردن مستقیم قطعا بسیار بهتر است از کلی گویی و  این منطق در متن پیام های پیامکی هم نیز باید رعایت شود.

*چه دلایلی باعث شکست و زیان مالی در بازاریابی پیامکی می شود؟


1-مزاحمت تبلیغاتی (بازی کردن با  اعصاب مشتری!)
اینکه فکر کنید که با ارسال بیشتر پیام به مخاطب خود نتیجه بهتری کسب می کنید، پس باید بگوییم در اشتباه هستید ، این اشتباه شما می تواند به اندازه ای برای شما گران تمام شود که با بلاک کردن مشتری مواجه شوید. البته، مخاطبان شما نیز باید بدانند که شما آنها را فراموش نکرده اید. 

اما این وفاداری را فقط یک بار در هفته یا مواقعی که پیشنهادات خاصی دارید به آنها اثبات کنید. 

شما نباید به یک فرستنده هرزنامه (اسپم) تبدیل شوید، بسیاری هستند که از ما سوال می کنند چگونه هم وفاداری به مشتری را حفظ کنیم و هم جزئ اسپم ها نشویم ؟این را باید دقت کرد که انتخاب زمان مناسب ، متن مناسب و همچنین جذابیت متن و تجربه ی شخصی شما در استفاده از سامانه بازار یابی پیامکی مشخص می کند.


2-عدم استفاده از متن ها و پیشنهادات بیهوده!
شما چه بخواهید یک اسپمر باشید و چه نخواهید، باید در مورد پیشنهادات خود دقت داشته باشید این نکته شاید بتواند برای شما معجزه کند زمانی که بتوانید آن را درست هدف گذاری کنید، اصلا این اصل را باید بدانید که ما زمان کمی برای حرف زدن داریم و نباید آنرا با چیزهای بی ارزش و بیهوده هدر دهیم...
برای مثال شما نباید چنین پیامی را برای آنها ارسال کنید: 

" سال هاست که شما را ملاقات نکرده ایم، به دیدن ما بیایید"
پیام ها باید جذاب باشند و نظر آنها را جلب کنند، یا این مثال برای آموزشگاه های عکاسی که دیده شده است در متن پیام های خود از موضوعات بسیار بی ربط و احساسی استفاده می کنند و سعی می کنند با کلمات بسیار بی مورد مخاطب را تحت تاثیر قرار دهند.


3-توضیح نحوه دریافت یا لغو اس ام اس تبلیغاتی (مهم)
این موضوع را فراموش نکنید که همه ما ممکن است نظرمان عوض شود. اگر به مصرف کنندگان روش انصراف از کمپین ارائه نشود آنها وارد نخواهند شد. این یک اصل بسیار ساده است که همه ی ما  شاید در ابتدای امر به آن واقف باشیم اما در حین کار اصلا به آن توجه لازم را نمی کنیم . یک نکته ی بسیار مهم دیگری هم که  آموزشگاه ها باید به آن توجه کافی را کنند این است که اگر برنامه یا کلاس یا سمینار هایشان لغو یا به تاریخ های دیگری منتقل شده است حتما به مخاطب خود اطلاع رسانی کنند چون عدم هماهنگی با مخاطب و بی اهمییتی به آن مساوی به شکست است.


 
* سخن آخر
امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی به حد بسیار بالای رسیده است و شبکه های اجتماعی و اینترنتی بسیار زیادی هستند که در تبلیغات نقش هایی را ایفا می کنند اما باید به تعدادی از نکات که بسیار مهم هستند در رسیدن به هدف مورد نظر دقت کافی را به جا آورد ، در کشوری که ما در آن در حال زندگی کردن هستیم هنوز تعدا بسیار زیادی از مردم هستند که دسترسی کامل و به موقع به اینترنت ندارند و این واقعیتی است که اصلا نمی شود آن را کتمان کرد پس ما اگر قصد تبلیغات را داریم باید راه هایی را انتخاب کنیم که دچار شکست نشویم...

امروزه گوشی های موبایل یکی از فرا گیر ترین وسیله های ارتباطی در جامعه ی ما می باشد...

جوری که تمامی مردم از آن به صورت روزانه و مداوم استفاده می کنند به همین منظور شما هم اگر قصد تبلیغات را دارید باید بدانید که هیچ رسانه ای بهتر از پنل اس ام اس نمی توانند شما را به جایگاه مورد نظرتان برسانند ، دلایل مورد نظر را برای این سامانه در بالا مفصلا بحث کردیم. در این انتها این شما هستید که با انتخاب درست خود در جهت تبلیغات می توانید جایگاه خود را بدست آورید پس سعی کنید انتخابتان را به بهترین مکان تبلیغات که سامانه های پیامکی هستند معطوف کنید و بهترین نتیجه را بگیرید.

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 303

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS