مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

پیامک انبوه


 تاریخ : ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ 371 Like

پیامک انبوه

بسیاری از مشاغل هستند که با سرمایه های بسیار زیاد،نیروهای بسیار قوی، امکانات نسبتا کامل و بسیاری دیگر از لزومات کار شروع به کار می کنند. اما در امتداد مسیر خود دچار شکست می شوند. طبق بررسی هایی که انجام داده ایم مهم ترین عامل شکست این مشاغل عدم دیده شدن یا عدم شناخته شدن توسط مردم است.
 
شما در هر گونه کسب وکاری که هستید با هر گونه امکانات کاری که دارید اگر توانستید که شغل و کسب وکار خود را به شناخت عموم برسانید قطعا می توانید در کسب و کار خود پیشرفت کرده و به هدف و جایگاه شغلی قابل قبولی برسید. اما این دیده شدن و شناخته شدن از زمان های قدیم تا به امروز به روش های مختلفی طبق نیاز های جامعه صورت می گیرد.امروزه از آن جایی که تقریبا همه ی مردم گوشی تلفن همراه دارند یکی از بهترین سرمایه گذاری ها را برای کسب و کار خود می توان به این بخش اختصاص داد.
 
شما می توانید با ارسال پیامک های انبوه و دسته جمعی به صورت های مختلف جمعیت های قابل قبولی را نسبت به کسب و کار خود آگاه کرده و آن ها را با کسب وکار خود آشنا کنید. در ادامه می خواهیم با  انواع این روش ها و همچنین نحوه ی ارسال پیامک های انبوه آشنا کنیم.
 
ارسال پیامک ها را می توان  به صورت های مختلفی انجام داد. هر کسی نسبت  به کسب و کار و شغلی که در آن فعالیت می کند می تواند روش های ارسالی پیامک خود را انتخاب کند در زیر به معرفی تعدادی از این روش ها می پردازیم.
 
1)ارسال به بانک شماره های موبایل خودتان
این روش یکی از موثر ترین و مهم ترین روش های ارسال پیامک است زیرا کسانی را که در این لیست هستند برای کسب و کار شما بیشترین تاثیر را دارند و منتخب افراد برای کسب و کار شما محسوب می شوند.
 
2)ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت 
این امکان هم نیز به شما اجازه می دهد که مشتریان خود را دسته بندی کرده تا بتوانید کالاها و برنامه های خود را بر اساس سن و جنسیت افراد دسته بندی کرده و پیامک خود را ارسال کنید. برای مثال اگر شما در کار لوازم آرایشی هستید برای شما بهتر است که پیامک های خود را بر اساس جنسیت ارسال کنید یا اگر کسب و کار شما مربوط به مردان بالای 30 سال است بهتر است که شما پیامک های خود را جوری ارسال کنید که فقط این گروه از افراد آن را دریافت کنند.
 
 
3)ارسال به محدوده ی شهر یا محدوده خاص
 
این نوع تفکیک هم به شما کمک می کند تا بتوانید کسب و کار خود را هدف مند تر کرده و پیامک های خود را با هدف مندی بهتری برای مخاطبان خود که نسبت به جمعیت شهری آن ها را تقسیم بندی کرده اید ارسال کنید.
 
 
  1. چرا پیامک تبلیغاتی انبوه؟
  2. چرا باید از پیامک تبلیغلتی استفاده کنیم؟
  3. این پیامک های تبلیغاتی چه مزایایی برای ما دارد؟

​پیامک تبلیغاتی انبوه قطعا می تواند کسب و کار شما را متحول کند اگر بتوانید هدف مندی مناسبی را در ارسال این پیامک ها داشته باشید. بسیاری از افراد هستند که علاوه بر تحمل و پرداخت هزینه های بسیار زیاد اما آن جواب درست و قابل قبول را نمی توانند دریافت کنند، چون آن ها نتوانسته اند بازار هدف خود را به صورت دقیق مشخص کنند و مشتریان خود را به خوبی شناسایی کنند.

 
 
سخن آخر!
بازاریابی پیامکی امروزه نسبت به گذشته در بالاترین جایگاه خود قرار دارد و تاثیر بسیار زیادی نسبت به گذشته دارد. این را باید بدانیم که بازاریابی پیامکی امروزه بسیار هوشمندانه تر و پیشرفته تر نسبت به گذشته شده است،یعنی از صرفه جویی در زمان و هزینه گرفته تا هدف قرار دادن افراد یا مناطق خاص ،همگی جزیی از مزایای این روش تبلیغاتی هستند.
 

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 371

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS