مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

پنل اس ام اس مخابرات


 تاریخ : ۱۳۹۷/۱۱/۱ 324 Like

پنل اس ام اس مخابرات

پنل اس ام اس مخابرات و امتیازهای آن برای کسب و کار شما


شاید اولین بار که تکنولوژی اس ام اس پا به عرصه‌ی زندگی ما گذاشت، تصور نمی‌کردیم تا چه حد این سرویس می‌تواند در زندگی ما اهمیت پیدا کند. اما امروز شاید تصور زندگی روزانه بدون خدمات اس ام اس چندان جالب نباشد. بسیاری از کارهای روزانه و سیستم‌های بانکی و تایید هویت همچنان از اس ام اس استفاده می‌کنند. بر خلاف شبکه‌های اجتماعی برای استفاده از اس ام اس نیازی به عضویت خاصی نیست و بدون دسترسی به اینترنت و گوشی هوشمند نیز می‌توان به آن دسترسی داشت. بنابراین  برای بازاریابی، اس ام اس یکی از بهترین گزینه ها می باشد.


*در سال ۲۰۱۰ حدود سه و نیم میلیارد فرد در سراسر دنیا به خدمات اس ام اس دسترسی داشتند. این مقدار از آن سال تا کنون رشد بسیار زیادی داشته است. بنابراین می‌توان تصور کرد که با استفاده پنل اس ام اس تا چه حد می‌توان به مخاطبین هدف دسترسی داشت.

برای اولین بار در سال ۱۹۸۵ بود که در استاندارد GSM مواردی در رابطه با اس ام اس آورده شد. اولین اس ام اس نیز در سال ۱۹۹۲ ارسال شد. سیستم اس ام اس به افراد امکان می‌دهد که پیام‌هایی تا ۱۶۰ کاراکتر ارسال کنند. 


بازاریابی مبتنی بر پنل اس ام اس در سراسر دنیا با ارزش حدود ۱۰۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۴ یکی از مهم‌ترین موارد در حوزه‌ی مارکتینگ است.

قاعدتا چنین حوزه‌ی بزرگ و پرارزشی نباید از طرف کسب و کار شما نادیده گرفته شود. در این مقاله قصد داریم به صورت کلی درباره‌ی پنل اس ام اس مخابرات صحبت کنیم. با خواندن این مقاله می‌توانید با پنل اس ام اس مخابرات به صورت کامل آشنا شوید.

• بازاریابی با استفاده از پنل اس ام اس مخابرات
• موارد پراهمیت در رابطه با استفاده از پنل اس ام اس

 

بازاریابی با استفاده از پنل اس ام اس مخابرات

در امر بازاریابی، پل‌های دسترسی به افراد و تنوع آن‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. هر کدام از بسترهای مارکتینگ دارای امتیازها و مشکلات مربوط به خود هستند و با توجه به خصوصیات هر کدام باید سیاست‌های مناسب در رابطه با آن‌ها اتخاذ کرد.
به صورت کلی، استفاده از شبکه‌های اجتماعی به عنوان پل‌های ارتباطی جهت بازاریابی دارای امتیازهای بی‌شماری هستند. در شبکه‌های اجتماعی می‌توان دسترسی ارزان‌تر و نامحدودی به افراد داشت. اما موضوع مهم در رابطه با شبکه‌های اجتماعی آن است که همه‌ی افراد درون این شبکه‌ها عضو نیستند. از طرف دیگر تنوع شبکه‌های اجتماعی نیز می‌تواند این دسترسی را گاهی چالش‌برانگیز سازد.

*در این زمان است که پنل اس ام اس مخابرات اهمیت خود را نشان می‌دهد.

شما با استفاده از خدمات مبتنی بر پنل اس ام اس می‌توانید دسترسی ساده و راحت به افراد مختلف داشته باشید. امروزه تقریباً همه‌ی افراد صرف نظر از موضوع دسترسی به اینترنت، دارای گوشی تلفن هستند. در این صورت شما یقیناً می‌توانید به آن‌ها از طریق اس ام اس دسترسی داشته باشید. این موضوع برای کسب و کارها می‌تواند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد.
موارد بسیار زیادی که باید حتماً از طرف مخاطبان و یا مشتریان شما دیده شوند می‌توانند از طریق پنل اس ام اس مخابرات ارسال شوند. این موضوعات تنها مربوط به موارد بازاریابی نیست. اگر کسب و کار شما نیز به احراز هویت افراد نیاز دارد، می‌تواند از پنل اس ام اس به عنوان راهی مناسب بهره ببرد.


موارد پراهمیت در رابطه با استفاده از پنل اس ام اس

هزینه‌ی استفاده از پنل اس ام اس در رایگان اس ام اس کاملا رایگان است. اگر چه استفاده از شبکه‌های اجتماعی و… برای کسب و کارها مجانی است اما برای دیده شدن در این شبکه‌های اجتماعی باید هزینه‌های بسیاری را صرف تبلیغات کرد. اما با استفاده از پنل اس ام اس می‌توانید از دریافت شدن پیام توسط مخاطب اطمینان حاصل کنید.


موضوع دیگر در رابطه با استفاده از پنل اس ام اس سادگی آن است. اکثر اوقات در زمان استفاده از بازاریابی مبتنی بر اس ام اس باید با موضوعات بسیاری از جمله ظاهر اس ام اس ارسال شده و متن آن کار بسیار زیادی انجام شود. اما اس ام اس بسیار کوتاه است و نیازی به نگرانی درباره‌ی ظاهر آن وجود ندارد. همچنین انواع پنل اس ام اس اکنون می‌توانند خدمات خود را با تجربه‌ی کاربری بسیار مناسب ارائه دهند.


ممکن است در نگاه اول استفاد از مارکتینگ مبتنی بر پنل اس ام اس را اسپم‌گونه پیدا کنید. اما اگر از این سیستم استفاده کنید می توانید بصورت کاملا هدفمند از آن بهره ببرید، می‌توانید ارزش و منزلت خود را در نگاه مخاطبان خود افزایش دهید. موضوع پر اهمیت در این مورد آن است که در طول تعیین استراتژی بازاریابی خود به افراد تنها به عنوان منابع کسب درآمد نگاه نکرده و به فکر آن باشید که به آن‌ها نفعی برسانید. در این صورت مخاطبان نیز به شما اعتماد کرده و یک رابطه‌ی دو‌طرفه شکل می‌گیرد.

 

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 324

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS