مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

پیامک خدماتی


 تاریخ : ۱۳۹۷/۸/۲۳ 531 Like

پیامک خدماتی

در سامانه های پیامکی دو نوع خط وجود دارد که موجب تقسیم بندی پیامک ها به پیامک تبلیغاتی و پیامک خدماتی می شود.این شاخه بندی شدن خطوط، طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران از اول اردیبهشت ماه سال ۹۲ بوده است.در این پست کاملا با پیامک خدماتی آشنا خواهید شد...

تفاوت پیامک خدماتی و پیامک تبلیغاتی در چیست؟
پیامک خدماتی: پیامکی است که برای گروه مخاطبین مشخصی که نیاز به این امکان خدماتی دارند و خود خواهان این پیامک ها هستند، ارسال می شود.برای مثال در نظر بگیرید بانک های مختلف یا سازمان بیمه یا شرکتی که مشتریانشان به دریافت پیامک آن احتیاج دارند.از خطوط خدماتی استفاده میکنند.

پیامک که مورد استقبال مخاطبانش است!

این نوع از پیامک ها نه تنها موجب مزاحمت نمی شود بلکه بشدت مورد استقبال همه قرار می گیرد. از کاربرد های این بخش می توان به دریافت پیامک واریز و دریافت وجه بانکها نام برد که تقریبا همه از آن استفاده می کنند. همچنین دریافت پیامک ساعت ورود و خروج فرزندان توسط والدین در مدارس و آموزشگاهها که موجب اطمینان خاطر آنها خواهد شد. ضمنا یکی از روش ها احراز هویت کاربران از طریق ارسال پیامک به تلفن همراه آن ها می باشد که بسیار کاربردی و ضروری است.

پیامک تبلیغاتی: در این نوع از پیامک، گروه مخاطبین بر اساس مناطق و دیتابیس های مختلف انتخاب میشود و مورد هدف تبلیغ قرار میگرند. همچنین بدلیل دیده شدن و اثر گذاری بالای پیامک های تبلیغاتی اسپمر ها نگاه ویژه ای به امکان ارسال پیامک انبوه دارند.

پیامک مزاحم تبلیغاتی!

هم اکنون با شکایات فراوانی که از سوی دریافت کنندگان پیامک تبلیغاتی به اپراتورها جهت ارسال پیامک تبلیغاتی صورت گرفته مخابرات امکانی فراهم آورده تا آن عده از کسانی که تمایل به دریافت پیام و یا اس ام اس تبلیغاتی ندارند با ارسال کدی دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود نمایند اما زمانی که دریافت پیامک تبلیغاتی کاربر مسدود میشود بسیاری از پیام های ارزشمند خدماتی را از برخی از موسسات و ارگانها دریافت نمیکنند چرا که موسسه مورد نظر میبایستی تعهد نامه‌ای مبنی بر خدماتی بودن پنل اس ام اس خود برای اپراتور ارسال نمایند تا سامانه پیامکی موسسه و یا شرکت و فروشگاه قادر به ارسال پیام خدماتی به شماره های مسدود تبلیغاتی باشد اما بسیاری از این موسسه‌ها و شرکت ها نامه و تعهدنامه خود را برای اپراتور همراه اول ارسال ننموده‌اند به همین دلیل قادر به ارسال پیامک خدماتی به شماره های مسدود دریافت پیامک نمی باشند.

سوء استفاده از پنل خدماتی ممنوع!

با توجه به اهمیت اس ام اس در تبلیغات از نظر سرعت و هزینه ی کم و اثر گذاری بالا، بسیاری از افراد به تعهدنامه‌ های خود جهت استفاده خدماتی پایبند نبوده و به جای اینکه از سامانه خود جهت ارسال پیام خدماتی استفاده نمایند اس ام اس تبلیغاتی ارسال نموده‌اند و همین امر باعث شد تا مخابرات در دفعات مختلف بسیاری از سامانه‌های پیامکی را از حالت خدماتی خارج و یا مسدود نماید.

*اگر پیامک های شما در دسته ی پیامک های خدماتی است می توانید از خط اشتراکی خدماتی پنل رایگان اس ام اس استفاده بکنید.

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 531

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS