مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

پیامک تبلیغاتی، مزاحمت یا فرصت کارآمد!


 تاریخ : ۱۳۹۷/۸/۹ 345 Like

پیامک تبلیغاتی، مزاحمت یا فرصت کارآمد!

پیامک تبلیغاتی، مزاحمت یا فرصت؟

امروزه دیدگاه بسیاری از مردم بر این است که پیامک های تبلیغاتی یکی از مزاحم های همیشگی است، و علاوه بر مزاحمت موجب تحمیل هزینه هم می شود.! در این مقاله قصد معرفی فواید پیامک های تبلیغاتی برای تبلیغ کننده ها و تبلیغ گیرندگان را داریم.

 

پیامک تبلیغاتی چیست ؟

پیامک تبلیغاتی یا اس ام اس مارکتینگ یکی از بهترین و ارزانترین روش های تبلیغاتی موجود است. نرم افزار های تحت وب پیامکی که با عنوان های مختلفی از جمله پنل اس ام اس ، سامانه پیامکی ، سامانه اس ام اس شناخته شده هستند ، بمنظور بالاتر بردن میزان بازدهی و کیفیت پیامک های تبلیغاتی شما به همراه امکانات متعدد ارائه می شوند که موجب تقویت در عملکرد پیامک های ارسالی می شود. از فواید این روش نحوه ی مدیریت و هدفمند کردن آن می باشد.

 

کاربردهای پیامک های تبلیغاتی به سه دسته تقسیم می گردد:

 

1-پیامک تبلیغاتی 

یکی از کاربرد های پیامک ، تبلیغ محصولات و خدمات به افراد در حجم انبوه می باشد که بصورت شهری و یا استانی و یا پیش شماره انجام می شود. به این روش بازاریابی پیامکی نیز گفته می شود که اغلب مردم از این نوع ارسال شاکی هستند .چرا که تصور می کنند که احتیاجی به آن ندارند. ولی بررسی بازخورد پیامک ها نشان می دهند که تعداد قابل توجهی از افراد پس از دریافت پیامک اقدام به بررسی و سفارش محصول ارائه شده می کنند که نشان از بازخورد مثبت آن می باشد. جالب اینجاست که بسیاری از افراد این پیامک ها را حذف نمی کنند و زمانی که به آن محصول و یا خدمات نیاز پیدا کنند به آن مراجعه می کنند.

از فواید استفاده از سامانه پیامکی در جهت پتانسیل تبلیغاتی آن می توان به پنج مورد مهم اشاره کرد:

هدفمند و کاربردی بودن(اثر بخشی بالا)
 کم بودن هزینه تبلیغاتی(هزینه تبلیغات)
کیفیت بسیار بالا از لحاظ نتیجه و اثر بخشی(کیفیت) 
جامعه ی آماری بسیار بالا (کمیت)
صرف جویی در زمان تبلیغ (سرعت)

پیامک تبلیغاتی

2-پیامک اطلاع رسانی

یکی دیگر از کاربرد های پیامک ، استفاده به عنوان اطلاع رسانی می باشد. در این روش فروشگاه ها و مراکز مختلف می توانند با استفاده از پیامک مشتریان خود را از خدمات و یا محصولات جدید خود باخبر سازند . همچنین مراکز دولتی و یا پزشکی اقدام به ارسال پیامک هشدار و یا دعوت به مراکز خود بابت ارائه خدمات نمایند.

پیامک اطلاع رسانی

3-پیامک خدماتی 

این نوع از پیامک ها نه تنها موجب مزاحمت نمی شود بلکه بشدت مورد استقبال همه قرار می گیرد. از کاربرد های این بخش می توان به دریافت پیامک واریز و دریافت وجه بانکها نام برد که تقریبا همه از آن استفاده می کنند. همچنین دریافت پیامک ساعت ورود و خروج فرزندان توسط والدین در مدارس و آموزشگاهها که موجب اطمینان خاطر آنها خواهد شد. ضمنا یکی از روش ها احراز هویت کاربران از طریق ارسال پیامک به تلفن همراه آن ها می باشد که بسیار کاربردی و ضروری است.

 

پیامک خدماتی

با توجه به موارد بالا می توان به این نتیجه رسید که پیامک های تبلیغاتی نه تنها مزاحم نیستند بلکه نوعی واسط می باشد که خدمات و امکانات را برای افراد مختلف فراهم می کند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که پیامک ها می توانند فرصت خوبی برای همه باشد چرا که افرادی که پیامک را دریافت می کنند در صورت لزوم به محصول و خدمت مورد نظر خود می رسند (این نتیجه ی ارسال هدفمند تبلیغات با استفاده از سامانه پیامکی است) و هم فروشنده ها و مراکز مختلف به هدف خود یعنی ارائه محصولات و خدمات می رسند.

نکته مهم اینجاست که پیامک تبلیغاتی که از سر شماره های 1000،2000،3000،5000،9000 ارسال می شوند هیچ هزینه ای برای فردی که آن را دریافت می کند ندارد و هزینه آن را فرستنده پیامک پرداخت می کند.

شما نیز در صورتی که نیاز به این امکان دارید می توانید بصورت رایگان یکی از این پنل ها را در اختیار داشته باشید. رایگان اس ام اس ( RayganSMS.com ) بعنوان مرجع تخصصی پیامک تبلیغاتی ، کلیه امکانات سامانه را بصورت رایگان در اختیار همه قرار داده تا محصولات و خدمات خود را به مخاطبین خود ارائه دهند. توجه داشته باشید از آنجا که پنل رایگان است و بابت تمدید پنل نیز هزینه ای دریافت نمی کند. شما می توانید آن را رایگان تست کنید و در صورت رضایت بصورت دائمی از آن استفاده کنید.

رایگان اس ام اس یکی از با تجربه ترین و موفقترین سامانه های پیامکی است که با تجربه ی 7 ساله ی خود ثابت کرده یکی از اولین ها و  بهترین برند های سامانه های پیام کوتاه می باشد، این نکته بسیار حائز اهمیت هست که RayganSMS.com شرکت ترز رایان جز معدود شرکت هایی است که تولید کننده نرم افزار تحت وب خود را (پنل اس ام اس) به دست توانای مهندسین خود ساخته و پرداخته است و این یعنی قابلیت انعطاف بالا در افزودن امکانات و خدمات اضافه در صورت نیاز.

 

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 345

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS