مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

ارسال پیامک دوره ای


 تاریخ : ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ 702 Like

ارسال پیامک دوره ای

ارسال پیامک دوره ای:

یکی از مهمترین راه‌های موفقیت و کسب درآمد در هر تجارت یا کسب و کاری، جذب مشتری جدید و حفظ مشتریان قدیمی است. هزینه جذب یک مشتری جدید به طور معمول 5 برابر بیشتر از هزینه نگهداری مشتری فعلی است. به همین دلیل ، یکی از راه های حفظ مشتریان داشتن ارتباط دائمی با آنها می باشد.ارسال پیامک دوره ای یک از روش های ارزان و آسان برای داشتن ارتباط با مشتریان می باشد. یکی از این کاربردهای ارسال پیامک دوره ای ارسال پیامک به مناسبت تولد مشتریان می باشد. از کاربردهای دیگر این امکان ارسال پیامک برای یادآوری زمان پرداخت اقساط بانک است پیامک بصورت خودکار در تاریخ و زمان معین بصورت ماهانه برای شما ارسال می شود.این امکان در ارسال پیامک دوره ای وجو دارد که شما بتوانید پیامک ها بصورت چند روز یکبار و یا هفتگی و یا ماهانه و حتی سالانه ارسال کنید.

طریقه استفاده از ارسال پیامک دوره ای

در سامانه پیامک از منو سمت راست به بخش ارسال پیامک مراجعه کنید و گزینه ارسال پیامک دوره ای را انتخاب نمایید. شماره اختصاصی خود را در قسمت فرستنده انتخاب نمایید-شماره ای که پیامک از طریق آن به مخاطبین شما ارسال می شود-، در مرحله ی بعد شماره گیرندگان خود را وارد نمایید. همچنین می توانید از قسمت انتخاب گروه ، گروهی که در قسمت دفترچه ی تلفن ایجاد کرده اید را انتخاب نمایید. به این نکته توجه داشته باشید که شماره ها را با Enter از هم جدا کنید بدین معنی که در هر خط یک شماره وجود داشته باشد - فقط شماره موبایل وارد شود و از اسامی و یا کاراکتر اضافه استفاده نشود-. با انتخاب گزینه ی مرتب سازی شماره ها ، شمارها ها مرتب خواهد شد.

در مرحله ی بعد ، متن مورد نظر خود را در قسمت متن پیام وارد نمایید. در صورتی که احتمال می دهید در آینده به متن پیام ارسال خود نیاز پیدا خواهید کرد ، می توانید با انتخاب گزینه ی ذخیره ی پیش نویس ها متن پیام خود را ذخیره نمایید تا در صورت لزوم از آن استفاده نمایید.

در مرحله ی بعد مشخص نمایید پیام شما چه تاریخی ارسال شود و زمان پایان ارسال آن را تعیین نمایید. سپس ساعتی که تمایل دارید پیامک شما ارسال شود را مشخص نمایید. به طور مثال ، شما قصد دارید هر ماه پیامکی جهت اطلاع رسانی و یادآوری به مشتریان خود ارسال نمایید ، با انتخاب گزینه ی ماهانه ، پیامک شما هر ماه از تاریخ شروع پیام تا تاریخ پایان آن در ساعت تعیین شده ارسال خواهد شد. همچنین در صورتی که قصد دارید به فرض مثال هر 4 روز پیامک شما ارسال شود می توانید با انتخاب گزینه ی سایر و نوشتن عدد 4 در کادر زیر این عمل را انجام دهید.

با توجه به توضیحات ذکر شده، شما می توانید از امکان ارسال پیامک دوره ای جهت تسریع روال کار خود  و اطلاع رسانی در زمان مورد نظر خود استفاده نمایید. در انتها ، در صورت انتخاب گزینه ی ارسال و عدم وجود خطا با پیغام زیر روبه رو می شوید. یعنی پیام شما با موفقیت ارسال خواهد شد:

 

پیامک دوره ای ثبت شده را می توانید از منو سمت راست – مشاهده وضعیت پیام ها – پیامک های دوره ای مشاهده نمایید و در صورت تمایل از ارسال آن جلوگیری نمایید . این سیستم طوری طراحی شده است که بطور مثال پیامک دوره ای ماهانه ای  که ثبت کرده اید را بصورت دلخواه چند ماه غیر فعال کنید و در سایر ماه ها پیامک شما ارسال شود.

 


مشاوره شما افتخار❤️ماست

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 702

در باره نویسنده
مهدیس خاورپور
کارشناس ارشد فناوری اطلاعات

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS