مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

اطلاع رسانی با پیامک


 تاریخ : ۱۳۹۶/۹/۱۱ 474 Like

اطلاع رسانی با پیامک

اطلاع رسانی یکی از حیاتی ترین موضوعاتی است که افراد ، سازمان ها ، شرکت ها ، ادارات ، مدارس و تقریبا تمامی اقشار جامعه با آن سر و کار دارند ، یکی از روش های پر کاربرد اطلاع رسانی با پیامک می باشد که بسیار سریع و ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

اطلاع رسانی با پیامک می تواند راه گشای بسیار مناسبی برای همه اشخاص ، چه حقیقی و چه حقوقی باشد ، در مواردی که در ادامه ذکر خواهد شد بخش کوچکی از کاربرد پیامک در اطلاع رسانی توضیح داده خواهد شد.

  • ادارات و سازمان ها می توانند با ارسال پیامک به افرادی که با آنها سر و کار دارند امکانات و شرایط و قوانین جدید را اطلاع رسانی کنند. با این روش افراد در جریان تغییرات قوانین و شرایط جدید قرار گرفته و نیاز به مراجعه حضوری به حداقل خواهد رسید ، همچنین با اطلاع رسانی پیامکی می توان برای کارمندان این ارگان ها مراسمات و همچنین وضعیت های اضطراری را در زمان کوتاهی اطلاع رسانی کرد.

 

  • هیئت های مذهبی و مراکز قرآنی و فرهنگی می توانند با ارسال پیامک در مورد مراسمات ، جلسات و همچنین موضوعات فرهنگی اقدام به اطلاع رسانی به اعضا خود کرده و آنها را در جریان اتفاقات پیش رو قرار دهند.

 

  • دهیاری ها می توانند با اطلاع رسانی به سرپرست خانوار ، آنها را در جریان مراسمات ، خبرها مهم روستا و همچنین سهمیه های اعمال شده در مورد کود و سم ، .. قرار دهند.

 

  • دفاتر بیمه یکی از پر استفاده ترین مراکز برای استفاده از پیامک می باشند این مراکز می توانند تاریخ اتمام بیمه ها مختلف از جمله بیمه شخص ثالث ، آتش سوزی ، عمر و غیره را به افراد تحت پوشش خود اطلاع رسانی کنند ، همجنین شرایط و تخفیفات جدید را به کلیه مشتریان خود اطلاع رسانی کرده و با این کار موجب افزایش درآمد خود گردند.

 

  • مدارس و مراکز آموزشی هم از امکان اطلاع رسانی پیامکی می توانند برای ارائه خدمات با کیفیت تر استفاده کنند ، از جمله آن اطلاع رسانی از وضعیت ورود و خروج دانش آموزان ، ارسال نمرات دانش آموزان به والدین ، اطلاع رسانی در مورد جلسات اولیا و مربیان ، اطلاع رسانی در موارد اضطراری مانند تعطیلی مدارس  و غیره  و کاربردهای مهم دیگر

 

  • شرکت ها هم می توانند از این امکان برای اطلاع رسانی بابت شرایط جدید فروش و یا تخفیف خود برای مشتریان خود استفاده کرده و با این کار موجب افزایش فروش و درآمد و همچنین رضایت مشتریان خود گردند

 

همانطور که در بالا مواردی از کاربرد پیامک در اطلاع رسانی قید شد می توان به این نتیجه رسید که اطلاع رسانی با پیامک در روند تسهیل کارها و افزایش رضایت مشتریان و ارباب رجوع و همچنین افزایش درآمد بسیار موثر بوده و بسیار مهم تلقی خواهد شد.سامانه پیامک رایگان اس ام اس این امکان را بصورت کاملا رایگان در اختیار همه قرار داده و همه می توانند با ثبت نام در این سامانه، پنل پیامکی با امکانات فوق العاده و کاملا رایگان در اختیار داشته باشند.


مشاوره شما افتخار❤️ماست

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 474

در باره نویسنده
محسن عزیزنژاد روشن
کارشناس فناوری اطلاعات و علاقه مند به تحقیق و توسعه
پست های مرتبط

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS