مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

وب سرویس ارسال پیامک (sms api)


 تاریخ : ۱۳۹۶/۸/۴ 2132 Like

وب سرویس ارسال پیامک (sms api)

نرم افزارهای مختلف تولید شده امروزی برای تشخیص هویت کاربر خود نیاز به راه های مختلفی برای برقراری ارتباط و تصدیق هویت آنها دارند یکی از این راه ها ارسال کد فعال سازی از طریق پیامک می باشد . همچنین برخی از نر افزارها بسته به نوع آن اقدام به ارسال پیامک به افراد مختلف بابت اطلاع رسانی و یا خدماتی می کنند.

برای ارسال پیامک از طریق نرم افزار شما نیاز به روشی برای ارتباط با سامانه پیامک دارید، این ارتباط توسط وب سرویس ارسال پیامک برقرار می شود، وب سرویس امکانی بر روی سایت ها هستند که شما می توانید توابع ان سایت ها را مانند تابع ارسال پیامک و یا دریافت وضعیت پیامک را فراخوانی کرده و بدون وارد شدن به این سایت ها و بطور کاملا اتوماتیک اقدام به ارسال و یا ئریفت پیامک نمایید.

برای این کار شما با چند روش می توانید این کار را انجام دهید.

روش اول : ارسال پیامک از طریق وب سرویس

در این روش طراحان سایت و یا نرم افزار از طریق اتصال به وب سرویس ارائه شده از سمت سامانه پیامک رایگان اس ام اس به این سامانه از طریق یک آدرس متصل شده و متدهای ارسال پیامک را در سایت و یا نرم افزار خود قرار می دهد و هر کجا که لازم باشد از آن برای ارسال کد فعال سازی و یا هر نوع ارسال پیامک دیگر بصورت دلخواه استفاده می کند.در صورت نیاز به بخش وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان مراجعه نمایید.

مثلا : https://raygansms.com/xmlforsms.asmx

روش دوم : ارسال پیامک از طریق url (ارسال پیامک از طریق آدرس اینترنتی)

این روش بسیار ساده و کاربردی برای همه افراد حتی افراد نا آشنا به برنامه نویسی می باشد، شما با فراخوانی آدرسی مشابه زیر در صورتی که اطلاعات را درست وارد نمایید می توانید با سرعت بسیار بالا اقدام به ارسال پیامک نمایید. توجه داشته باشید که این امکان به علت نداشتن صف ارسال بسیار سریع اقدام به ارسال پیامک می نماید. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر به قسمت ارسال پیامک از طریق url مراجعه نمایید.

https://RayganSMS.com/SendMessageWithUrl.ashx?Username=test123&Password=****&PhoneNumber=5000221030&MessageBody=test&RecNumber=09112112910&Smsclass=1

روش سوم : استفاده از افزونه ارسال پیامک وردپرس

کلیه کاربران وردپرس می توانند پلاگین ارسال پیامک برای وردپرس  را از لینک زیر دانلود نمایند و در سایت خود استفاده کنند،با افزودن این کلیه بخش ها سایت شما مجهز به ارسال پیامک خواهد بود.

دانلود افزونه ارسال پیامک وردپرس ( wp-sms )

روش چهارم : ارسال پیامک از طریق پورت خاص

ارسال به پورت خاص این امکان را برای شما فراهم میکند تا پیامکی برای یک برنامه خاص بر روی کامپیوتر و یا تلفن همراه ارسال نمایید. به این ترتیب تنها نرم افزارهایی که منتظر دریافت پیام از آن پورت خاص هستند ، پیامک شما را دریافت خواهند کرد و پیامک دریافتی در صندوق دریافتی پیامک گوشی نمایش داده نخواهد شد.

برای نمونه حتما از نرم افزارهای موبایل بانک استفاده کرده اید بعضی از این نرم افزار ها علاوه بر سرویس اینترنت GPRS ، از سرویس پیامک نیز برای تبادل اطلاعات با سرورهای بانک بهره میبرند. در این نرم افزار ها درخواست شما بعد از رمزنگاری از طریق سرویس پیامک و بررسی پورت خاص برای سرور بانک ارسال می گردد و سرور بانک نیز پاسخ درخواست را بر روی همان پورت و یا پورت خاص دیگری برای تلفن همراه شما از طریق سرویس پیامک ارسال می نماید. نرم افزار بانک تلفن همراه منتظردریافت پیام در پورت مشخص شده باقی می ماند و با دریافت پیامک نتیجه را به شما اعلام می کند. پیامک های ارسالی از طریق نرم افزار بانک در صندوق ورودی پیامک تلفن همراه شما نمایش داده نخواهد شد.

سامانه پیامک رایگان اس ام اس کلیه روش های بالا را بصورت کاملا رایگان در اختیار همه کاربران خود قرار می دهد تا همه افراد بتوانند بر اساس نیاز خود از این امکانات پنل اس ام اس بصورت کاملا نامحدود استفاده کنند، ضمنا سامانه پیامک رایگان اس ام اس برای ارسال پیامک کد فعال سازی، شماره اشتراکی با قابلیت ارسال به شماره های مسدود مخابراتی را بصورت رایگان در اختیار کار بران خود قرار می دهند. برای دریافت این امکانات در سامانه پیامک بصورت رایگان ثبت نام کنید.

 


مشاوره شما افتخار❤️ماست

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 2132

در باره نویسنده
محسن عزیزنژاد روشن
کارشناس فناوری اطلاعات و علاقه مند به تحقیق و توسعه

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS