مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

پیامک کشف حجاب چیست؟


 تاریخ : ۱۴۰۲/۲/۴ 229 Like

پیامک کشف حجاب چیست؟

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اجرای طرح برخورد با کشف حجاب در خودرو گفت: در صورت سه بار تکرار کشف حجاب و ارسال پیامک، خودرو توقیف خواهد شد.فرمانده انتظامی گلستان با اعلام اجرای طرح برخورد با کشف حجاب در خودرو گفت: در صورت سه بار تکرار کشف حجاب و ارسال پیامک، خودرو توقیف خواهد شد.

سردار محمد سعید فاضل دادگر در کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی گلستان اظهار کرد: برابر ابلاغیه جدید وزارت کشور و قوه قضاییه به فراجا بر اساس مطالبات مردمی و ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی پلیس موظف است به منظور کنترل هنجارهای اجتماعی که نتیجه آن امنیت و آرامش روانی جامعه است اقدام کند.

وی ادامه داد: بر اساس قانون در صورتی که کشف حجاب در خودرو برای بار اول مشاهده شود، پیامک از سرشماری پلیس به مالک خودرو و اعلام هشدار به منظور رعایت هنجارهای اجتماعی ارسال خواهد شد.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: برای بار دوم در صورت کشف حجاب دوباره از طریق پیامک به مالک خودرو اعلام خواهد شد که خودروی شما به مدت ۱۵ روز به صورت سیستمی توقیف می‌گردد، بدین معنی که در طول مدت می‌توانند از خدمات اداری خودرو و نقل و انتقال آن استفاده کند.

دادگر گفت: در صورتی که در طول ۱۵ روز تخلفی مشابه مرتکب نگردد خودرو از توقیف به صورت سیستمی خارج خواهد شد و برای بار سوم از طریق پیامک به مالک خودرو اطلاع داده می‌شود که خودروی شما توقیف گردید و از تردد با ماشین خود خودداری و منتظر تماس ماموران پلیس بمانید.

وی افزود: ماموران در اولین فرصت با مالک تماس و با مشورت فرد یا خودرو در محل پارکینگ خودش توقیف و قفل چرخ هوشمند زده می‌شود و یا به یک پارکینگ منتقل می‌شود و قبض آن تحویل پلیس خواهد شد که بدیهی است بعد از یک هفته پس از طی مراحل قانونی خودرو ترخیص می‌گردد.


اعتراض به پیامک کشف حجاب چگونه است؟

پس از دریافت پیامک پلیس اخلاقی، بسیاری از مالکان خودرو ممکن است نسبت به آن اعتراض داشته باشند. برای اعتراض به پیامک کشف حجاب می‌بایست که به کلانتری یا یکی از مراکز پلیس امنیت نزدیک به محل سکونت خود مراجعه کنید. پس از مراجعه، باید فرم مربوط به اعتراض را پر کنید. پس از آن لازم است درخواست مربوطه را ارائه دهید. در صورتی که تصاویر دوربین‌ها ارزیابی شوند و اعتراض شما صحیح باشد، جریمه کشف حجاب برایتان در نظر گرفته نخواهد شد.
از آنجا که نحوه اعتراض به رعایت نکردن حجاب در خودرو کاملاً دستی و با پر کردن فرم‌ انجام می‌شود، باید مدتی را برای دریافت نتیجه صبر کنید.


Like 229

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو
پست های مرتبط

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS