مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

ارسال پیامک احضار تا توقیف ساعتی متخلفین


 تاریخ : ۱۴۰۱/۴/۱۸ 118 Like

ارسال پیامک احضار تا توقیف ساعتی متخلفین

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از تشکیل قرارگاه سرعت در پلیس راهور تهران بزرگ و ارسال پیامک برای مرتکبین تخلف سرعت خبر داد.

 سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور پایتخت در خصوص تشکیل قرارگاه سرعت در پلیس راهور تهران بزرگ و اجرای طرح های مختلف پلیسی در بزرگراه‌ها اظهار داشت: با توجه به اینکه بزرگراه‌ها از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است به همین علت اقدامات ویژه ای نیز انجام می‌شود از جمله طرح جناغی ها که برای روان سازی ترافیک انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح جناغی به منظور روان سازی ترافیک اجرا می شود تا حجم سنگین که در ورودی ها وجود داشته، مرتفع شود؛ همچنین جایگزینی نیوجرسی با گاردریل ها نیز تاثیر بسیار زیادی در کاهش شدت تصادفات و ایمنی تردد عبور و مرور داشته است.

رازقی تصریح کرد: در حوزه ایمن سازی ترافیک اقدامات مهمی داشته ایم از جمله اینکه اگر خودرویی نیاز به توقف و ایستادن داشت و یا اینکه دچار خرابی شد محل‌هایی را با آشکار سازی تعیین کرده ایم تا خودرو بتواند به راحتی در آن محل توقف کرده و حادثه ای رخ ندهد.

معاون عملیات پلیس راهور پایتخت با اشاره به نظارت و کنترل بر تخلفات در محورهای بزرگراهی توسط تیم های راهور گفت: نظارت و کنترل زیادی بر تخلفات در محورهای بزرگراهی توسط تیم های پلیس راهور تهران بزرگ وجود دارد از جمله توقیف ساعتی خودروها؛ اگر راننده ای مرتکب تخلفات سرعت و سبقت گردد خودروی وی در همان محل تخلف متوقف و در این طرح به عنوان مجازات جایگزین توقیف ساعتی می‌شود.

وی افزود : اما اقدام مهم دیگر در پلیس راهور تهران بزرگ برای آنکه بتوانیم سرعت های غیر مجاز را کنترل نماییم تشکیل قرارگاه سرعت است به این صورت که با هماهنگی مراجع قضایی هر صبح برای کسانی که با سرعت بالا در محورهای بزرگراهی تردد کرده اند از طریق سامانه ها شناسایی شده و این افراد به پلیس راهور تهران بزرگ احضار می گردند؛ یعنی اگر راننده‌ای شب با سرعت غیر مجاز در یکی از بزرگراهها تردد کند صبح برای وی پیامکی می آید که باید در اولین فرصت به پلیس راهور تهران بزرگ مراجعه کرده وضمن اینکه تحت آموزش قرار می گیرد باید تعهدی مبنی بر عدم تکرار تخلف نیز بدهد و سرعت غیر مجاز دیگر نداشته باشد.

سرهنگ رازقی خاطرنشان کرد: این اقدام تاثیر بسزایی در کاهش تخلفات داشته است و کسانی که طی این مدت برای بحث آموزش مراجعه کرده اند دیگر این تخلف را تکرار نکرده اند.

منبع: خبرگزاری فارس



Like 118

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS