مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

معرفی نرم افزار های بازگردانی پیامک


 تاریخ : ۱۴۰۰/۳/۲۲ 1060 Like

معرفی نرم افزار های بازگردانی پیامک

برای بازیابی پیامک‌های پاک شده نرم افزاری ارائه شده است که دارندگان گوشی هوشمند اندرویدی می‌توانند، آن را روی گوشی خود نصب کنند و پیام‌های خود را بازیابی کنند.حتما برای شما هم پیش آمده که ناخواسته پیامی مهم را حذف کنید و سعی در بازیابی آن داشته باشید.برای این کار شما باید بسیار سریع باشید چون بازیابی آن پیام تنها در حالتی ممکن است که حافظه‌ای که آن پیام در دستگاه شما ذخیره شده بود، توسط برنامه دیگری اشغال نشده باشد.به هر حال نرم‌افزارهای مختلفی برای بازیابی اطلاعات از دست رفته وجود دارد که در اینجا ما سعی داریم برخی از آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

1- مرحله اول بازگرداندن پیامک های پاک شده در گوشی

هیچ تضمینی مبنی بر بازگرداندن پیام های شما وجود ندارد، زیرا ممکن است داده ها به طور کامل پاک شده باشند همچنین کار ساده ای نیست که سعی کنید آن ها را که حذف کرده اید، بازگردانید. مانند فایلهای پاک شده پنهان شده در هارد رایانه دستگاه اندروید شما همین کار را می کند. هنگامی که پیام را حذف می کنید، دستگاه اندروید شما فضایی را که به عنوان “بلااستفاده” اشغال شده است تغییر می دهد و فقط هنگام استفاده از دستگاه پیام های حذف شده را رونویسی می کنید.

مدت زمان خاصی قبل از نوشتن پیام های حذف شده وجود ندارد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که بلافاصله داده های تلفن همراه یا WiFi را در تلفن یا تبلت خود را خاموش کنید و از آن برای ایجاد هرگونه داده جدیدی استفاده نکنید. این کار شامل گرفتن عکس جدید، ایجاد پرونده های جدید و غیره می شود. بهترین کار برای شما این است که دستگاه خود را در حالت پرواز قرار دهید و به سرعت یک برنامه بازیابی پیام کوتاه پیدا کنید که به شما کمک می کند تا پیام های حذف شده را در اندروید خود بازیابی کنید.

2- مرحله دوم بازگردانی اس ام اس پاک شده اندروید

بلافاصله وقتی متوجه می شوید که یک پیام مهم را حذف کرده اید دستگاه خود را در حالت پرواز قرار بدهید. اطمینان حاصل کنید که صوتی را ضبط نمی کنید، از دوربین استفاده نمی کنید یا سعی نمی کنید داده جدیدی ایجاد کنید که ممکن است پیام های متنی شما را بازنویسی کند.

3 - مرحله سوم از فرستنده / گیرنده بخواهید

این اولین روش کم هزینه است که می توانید بلافاصله از آن استفاده کنید. وقتی متوجه می شوید که یک پیامک مهم را حذف کرده اید اگر شخص هنوز پیغام خود را در تلفن خود دارد از او یک اسکرین شات درخواست کنید یا از آنها بخواهید که آن را برای شما ارسال کنند. اگر ندارد پس راه حل های ممکن دیگر را امتحان کنید.


معرفی نرم افزار های ریکاوری پیامک

 MobiKin Doctor

یکی از سریع‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌ها برای بازگردانی پیام، استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص بازیابی اطلاعات اندروید است.

MobiKin Doctor یکی از نرم‌افزار‌های فوق‌العاده کاربردی است که به سرعت کار بازیابی پیام‌ها را انجام می‌دهد. یکی از مهم‌ترین ویژگی برنامه‌های بازیابی اطلاعات، سازگاری آن با انواع مدل‌های گوشی است و MobiKin Doctor این قابلیت را دارد که از ۲۰۰۰ مدل گوشی اندرویدی پشتیبانی کند و می‌توانید برای گوشی خود از هر برندی که باشد از آن استفاده کنید. این نرم‌افزار علاوه بر پیام‌ها، قابلیت بازیابی عکس و فیلم و صدا را هم دارد و شما می‌توانید همه این اطلاعات را با همان فرمتی که بر روی موبایل‌تان ذخیره کرده بودید، بازیابی کنید.


FonePaw Android Recovery

این نرم‌افزار قابلیت شناسایی و بازیابی فایل‌های از دست داده شده را دارد. محیط کاربری نرم‌افزار بسیار راحت و ساده طراحی شده و کاربر می‌تواند هر نوع اطلاعاتی که از دست داده را بازیابی کند. این نرم‌افزار از نسخه‌های مختلف اندروید پشتیبانی می‌کند و با بسیاری از گوشی‌های مختلف با برندهای متفاوت سازگاری دارد.

بک‌آپ گرفتن از اطلاعات، سریع‌ترین و راحت‌ترین راه ممکن

با همه این کارها، در برخی موارد ممکن است که هیچ کدام از روش‌های بازیابی جواب ندهد و اطلاعات شما غیر قابل برگشت باشند. به هر حال بهترین روش برای نگه‌داری از اطلاعات و از دست ندادن آن‌ها، تهیه نسخه پشتیبان است. برای این کار، نرم‌افزارهای زیادی در مارکت‌های مختلف وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

در این میان، نرم‌افزار SMS Backup & Restore نمونه خوبی است به طوری‌که بیش از ۱۰میلیون کاربر از آن استفاده می‌کنند. این نرم‌افزار به صورت رایگان عرضه شده و کار با آن بسیار راحت و لذت بخش است. در اینجا نگاهی می‌اندازیم به نحوه کار با این نرم‌افزار تا ببینیم چگونه از اطلاعات خود نسخه پشتیبان بگیریم.

در ابتدا نرم افزار را نصب می‌کنیم و در صفحه اول آن، گزینه Backup را انتخاب می‌کنیم.

در مرحله بعدی، شما باید مشخص کنید از کدام سری از اطلاعات‌ نسخه پشتیبان می‌خواهید. همچنین این ویژگی برای شما فراهم است که نسخه پشتیبان خود را بر روی حساب گوگل درایو و دراپ باکس آپلود کنید. پس از انتخاب بخش‌های مورد نظر، Ok را انتخاب می‌کنیم تا کار تهیه نسخه پشتیبان کامل شود.

برای بازیابی پیام‌هایی که از آن‌ها نسخه پشتیبان گرفته‌اید، گزینه Restore را انتخاب کنید. فقط کافی است نام نسخه پشتیبان خود را وارد کنید و بقیه فرآیند به سرعت انجام خواهد پذیرفت. اگر نسخه پشتیبان خود را بر روی حافظه‌های مجازی ذخیره کرده باشید، با انتخاب گزینه Load from Dropbox یا Load from google drive می‌توانید نسخه پشتیبان خود را در اختیار داشته باشید.androidpit-sms-backup-restore-4-w782

امکانات دیگری مانند زمانبندی پشتیبان گیری از پیام‌ها و همچنین تنظیم پسورد بر روی فایل‌ها، در این نرم‌افزار وجود دارد. به این ترتیب شما می‌توانید با مشخص کردن زمان‌هایی خاص، از پیام‌های خود بک‌آپ بگیرید و مطمئن باشید که پیام‌های شما از بین نخواهد رفت و با تنظیم پسورد، می‌تواند ضریب امنیت اطلاعات خود را بالا ببرید.


Coolmuster Android SMS + Contacts Recovery

نرم افزار تخصصی ارائه شده برای بازیابی مخاطبین و پیامک های از دست رفته در گوشی و تبلت های اندروید می باشد. این ابزار دارای قابلیت های بیشمار و تکنولوژی منحصر بفرد برای بازیابی پیامک ها و بازیابی مخاطبین دارد و سرعت بالایی در اسکن گوشی شما برای فاتن حذف شده دارد و به راحتی قابلیت کار با آن را دارا خواهید بود.در ادامه مطلب به تشریح قابلیت های این ابزار قدرتمند را بین کرده ایم.

برخی از قابلیت های این نرم افزار

- بازیابی پیام های از دست رفته و حذف شده و یا مخاطبین گوشی شما که حذف شده اند و یا در هر صورت خراب شده و قابل استفاده نمی باشد.

- پیش نمایش قابل بازیابی پیام ها و مخاطبین قبل از بازیابی

- پشتیبانی از مارک های معتبر گوشی و تبلت نظیر : سامسونگ، موتورولا، HTC و غیره.

- قابلیت بازیابی تماس ها و SMS ها که در اثر حمله ویروس ها و مشکلات سخت افزاری از بین رفته اند

- این ابزار نه تنها قابلیت بازیابی متن و مخاطبین را دارا می باشد بلکه توسط آن قادر به بازیابی نام ، ایمیل ها ، اتچ ایمیل و ... را دارا می باشید

- این نرم افزار احتیاج به روت کامل گوشی یا تبلت شما دارد

- قابلیت ذخیره فای لهای بازیابی شده روی کامپیوتر و پشتیبان گیری از مخاطبین و پیامک های شما

- توانایی ذخیره فایل های متنی و مخاطبین در فرمت های .txt, .html, .xml, یا .csv.

- توانایی سینک مخاطبین و SMS ها به گوشی خودتان

- پیش نمایش و انتخاب برای بازیابی

- قابلیت Read-only و سازگار با گوشی و تبلت های مختلف


 

DR.‎ FONE’S ANDROID DATA RECOVERY

“DR.‎ FONE’S ANDROID DATA RECOVERY” یک نرم افزار فوق العاده کاربردی برای کاربران اندروید است، که به شما امکان بازیابی بیشتر هرنوع اطلاعات را می‌دهد.

نحوه بازیابی پیامک‌های حذف شده از طریق “DR.‎ FONE’S ANDROID DATA RECOVERY”

مرحله اول

دانلود نرم افزار برای بازیابی پیامک ها

در ابتدا این نرم افزار را دانلود و بر روی کامپیوتر نصب کنید. سپس تلفن همراهتان را از طریق یک کابل USB , به کامپیوتر متصل کنید.

اتصال گوشی به کامپیوتر

نکته: “DR.‎ FONE’S ANDROID DATA RECOVERY” یک ابزار دسکتاپ است نه یک اپلیکیشن اندروید 

مرحله دوم

USB DEBUGGING را فعال کنید و قبل از هر اقدام دیگری مطمئن شوید “USB DEBUGGING” را فعال کرده اید. نحوه فعال سازی “USB DEBUGGING”از قسمت تنظیمات گوشی گزینه ABOUT PHONE/TABLET را انتخاب کنید

گزینه BUILD NUMBER را چندین مرتبه لمس کنید تا پیام “YOU ARE NOW 4 STEPS WAY FROM BEING A DEVELOPER.‎” و سپس پیام “YOU ARE NOW A DEVELOPER!‎” برایتان نمایش داده شود.

دوباره به تنظیمات گوشی برگردید، خواهید دید منوی DEVELOPER OPTIONS اضافه شده است. در ادامه، به راحتی می‌توانید گزینه USB DEBUGGING را فعال نمایید(dot) نکته: برخی کاربران اندروید نیازی به انجام، این کار ندارند و این گزینه به صورت پیش فرض برای آنها فعال است.

تذکر: اگر نسخه اندروید تلفن همراهتان ۴٫۲٫۲ یا بالاتر است به محض اتصال گوشی به کامپیوتر پیامی در , بالای صفحه نمایش برای شما نمایان می‌شود، کافیست OK را انتخاب کنید.

نرم افزار برای بازیابی پیامک‌های پاک شده گزینه BUILD NUMBER را چندین مرتبه لمس کنید تا پیام “YOU ARE NOW 4 STEPS WAY FROM BEING A DEVELOPER.‎” و سپس پیام “YOU ARE NOW A DEVELOPER!‎” برایتان نمایش داده شود.  دوباره به تنظیمات گوشی برگردید، خواهید دید منوی DEVELOPER OPTIONS اضافه شده است. در ادامه، به راحتی می‌توانید گزینه USB DEBUGGING را فعال نمایید(dot) نکته: برخی کاربران اندروید نیازی به انجام، این کار ندارند و این گزینه به صورت پیش فرض برای آنها فعال است.  تذکر: اگر نسخه اندروید تلفن همراهتان ۴٫۲٫۲ یا بالاتر است به محض اتصال گوشی به کامپیوتر پیامی در , بالای صفحه نمایش برای شما نمایان می‌شود، کافیست OK را انتخاب کنید.

مرحله سوم

اسکن فایل مورد نظر

نوع فایل مورد نظرتان را انتخاب و اسکن کنید. در صفحه‌ای که به شما نشان داده می‌شود گزینه”پیام” را, انتخاب کرده و بر روی NEXT کلیک کنید.

دو حالت اسکن در دسترس وجود دارد: استاندارد یا پیشرفته. توصیه ما به شما این است که حالت استاندارد , را انتخاب کنید چراکه سریعتر کار می‌کند و اگر این حالت نتوانست فایل‌های موردنظر شما را بیابد می‌توانید، از حالت پیشرفته کمک بگیرید. حالا کافیست روی دکمه START کلیک کنید تا اسکن آغاز شود، این کار ممکن است چند دقیقه طول بکشد.

مرحله چهارم
مرور پیام‌های یافت شده، زمانیکه اسکن پایان یافت می‌توانید پیام ها را مرورکنید و موارد موردنظرتان را ، انتخاب کرده و روی دکمه بازیابی کلیک کنید.

بیشتر بدانید روش بازیابی پیامک‌های حذف شده در آیفون‌ها استفاده از سرویس و قابلیت iTunes
این روش تنها در شرایطی کارآمد خواهد بود که شما به طور اتوماتیک و دائم از پیامک‌های دستگاه خود فایل پشتیبان, یا اصطلاحا بک‌آپ (Backup) تهیه کنید. با این وجود از آنجایی که انجام این فرآیند چیزی در حدود چند دقیقه زمان می‌برد، توصیه می‌کنیم که حتما آن را امتحان کنید. مراحل استفاده از این روش در ادامه شرح داده می‌شود.

آیفون خود را به کامپیوتر متصل کنید و سرویس iTunes را فعال نمایید. آیفونتان را از بخش فوقانی و سمت راست محیط iTunes انتخاب کنید. حال گزینه Restore Backup را انتخاب نمایید. با انتخاب این گزینه فرآیند ریستور یا بازیابی اطلاعات آخرین نسخه از فایل بک‌آپ دستگاه شما آغاز می‌شود. احتمالا پس از انجام این عمل، پیامک‌های حذف شده مورد نظرتان نیز بازیابی می‌شوند



Like 1060

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS