مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

برند سازی با ارسال پیامک


 تاریخ : ۱۴۰۰/۲/۱۴ 241 Like

برند سازی با ارسال پیامک

امروز برندسازی برای کسب و کار و افراد مختلف بیشتر از هر زمان دیگر اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده و برای اینکه برند آنها بین برندهای مختلف مورد توجه قرار گیرد از روش های مختلفی استفاده می کنند، ما در این مقاله در مورد نقش ارسال پیامک در برند سازی توضیحاتی را ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید

در ابتدا نیاز داریم تا تعریفی از برند و برند سازی داشته باشیم.

برند چیست؟ : (علامت تجاری یا نشان تجاری)

برند یعنی یک نام، عبارت، نشانه یا علامت یا ترکیبی از اینها که با هدف متمایز کردن یک کالا یا خدمت از سایر کالاها و خدمات یک فروشنده یا برای ایجاد تمایز میان کالا و خدمت یک فروشنده با کالا و خدمات سایر فروشندگان به کار گرفته شود.

اما اگر بخواهیم به زبان خیلی ساده برند را تعریف کنیم، طوری که کاملا درک شود و در ذهن باقی بماند؛ باید بگوییم که برند مثل روح، نامرئی است که به وسیله نام و نشان تجاری و هر خصوصیت دیگر به کالبد محصول یا خدمت دمیده و با آن‌ها عجین می‌شود. قابل دیدن نیست؛ اما برای مردم و مشتریانش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

برندسازی چیست ؟

به فرایند مستمر تحقیق، توسعه و به کارگیری مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و خصیصه‌های مرتبط به یک سازمان با هدف افزایش مطلوبیت در ذهن و قلب مشتری برندسازی یا برندینگ می‌گویند.

با توجه به تعاریفی که از برند و برندسازی ارائه کردیم ، مشخص شد که برندسازی نقش بسیار مهمی در انتخاب مشتریان برای دریافت کالا و خدمات دارند. اکنون ما نقش پیامک در برندسازی مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بسیاری از خدمات و یا کالاهایی که کارخانه ها،  شرکت ها و مراکز خدماتی ارائه می دهند ، مشتریان و مخاطبان در زمان معرفی نیازی به آنها ندارند و ممکن است که به آن توجهی نکنند. بطور مثال یک شرکت تولید کننده فرش در حال تبلیغات محصولات خود باشد و این تبلیغات را افراد زیادی مشاهده می کنند ، شاید بیش از 90% افراد نیاز به خرید فرش نداشته باشند. بنابراین به این تبلیغ توجهی نمی کنند. پس راهکار چیست ؟ راهکار استفاده از روش های برند سازی است!

برند سازی با ارسال پیامک 

ارسال پیامک یک روش بسیار ارزان و ساده برای برای برند سازی کالا و یا خدمات می باشد.بیش از 95 درصد پیام های دریافتی از طرف افراد خوانده می شود و این نشان از تاثیر بسیار بالا پیامک ها در برند سازی دارد.

ما بر اساس تجربه و تحقیق به این نتیجه رسیده ایم که دفعات ارسال پیامک نقش بسیار مهمی در بخاطر سپردن برند شما در ذهن مخاطب شما دارد. خیلی از مشتریان ما با یکبار ارسال پیامک انتظار رسیدن به نتیجه مطلوب هستند، در صورتیکه کاملا انتظار اشتباهی دارند، از مبنا تجربه ما برند سازی از طریق ارسال پیامک حداقل سه مرحله دارد.

1. مرحله معرفی محصول و یا خدمات

این مرحله ما بر اساس نوع کالا و یا خدمات خود اقدام به ارسال پیامک به جامعه هدف خود می نماییم. تا محصول خود را معرفی کنیم. در این مرحاه بازخورد و پاسخ ها را بررسی کرده و ذخیره می کنیم(خصوصا افرادی که به پیامک شما پاسخ دادند)

2. مرحله یادآوری محصول و یا خدمات

این مرحله را حداقل 4 روز پس از ارسال اول انجام میدهیم و سعی می کنیم تغییر زیادی در متن ارسالی اول نداشته باشیم (کاملا هم بی تغییر نباشیم)، در این مرحله مخاطبان شما پیامک چند روز قبل را به یاد می آورند و شما پیشرفت زیادی در برندسازی کرده اید.

3. مرحله تثبیت محصول و یا خدمات

در این مرحله پیامک شما حداقل 10 روز پس از ارسال دوم انجام می شود و نتیجه آن تثبیت کالا و یا خدمات شما در ذهن مخاطبان و مشتریان احتمالی شماست. از این به بعد در صورتی که مخاطبین شما اگر نیاز به محصول شما داشته باشند ، برند شما جزء اولین انتخاب آنها خواهد بود. همچنین شما می توانید برای ثبیت بیشتر حداقل ماهی یکبار اقدام به ارسال پیامک نمایید.

لازم به ذکر است که پس از ارسال پیامک های شما در هر مرحله افرادی با شما با روش های مختلف ارتباط برقرا خواهند کرد. این افراد مشتریان بالقوه شما هستند که شما باید بانکی از شماره این افراد تهیه کنید. نا در رایگات اس ام اس امکانی با عنوان پیامک سفید و یا باشگاه مشتریان داریم که می توانید شماره این افراد را در این قسمت ذخیره کنید و در صورتی که شرایط ویژه و یا تخیخی ویژه ای دارید بدون محدودیت به آنها پیامک ارسال کنید.

نکته مهم : متن ارسال پیامک، مزیت رقابتی و راههای ارتباطی مشتریان با شما نقش زیادی در برندسازی کسب و کار شما دارد. بنابراین حتما یک متن جذاب که شامل مزیت رقابتی شما(انچه شما را با رقبایتان متفاوت و موجب برتری شما می شود) و راه هایی که مخاطب می تواند با شما ارتباط بگیرد، می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش کیفیت برند سازی شما شود

 

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 241

در باره نویسنده
محسن عزیزنژاد روشن
کارشناس فناوری اطلاعات و علاقه مند به تحقیق و توسعه

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS