مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

اشتباهات رایج در ارسال پیامک تبلیغاتی


 تاریخ : ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ 208 Like

اشتباهات رایج در ارسال پیامک تبلیغاتی

چند اشتباه رایج در ارسال پیامک تبلیغاتی وجود دارد که سبب می شود که پیامکی تبلیغاتی شما بازخورد مثبتی نداشته باشد.مقاله پیشرو می تواند تعدادی اشتباه رایج در ارسال اس ام اس تبلیغاتی را به نقاط قوت شما در حوزه ارسال پیام تبلیغاتی تبدیل کند .

1- ارسال پیامک در اوقات ناخوشایند

ارسال اس ام اس در زمان نامناسب برای محصول یا خدماتی که تبلیغش را می‌کنید تلف کردن وقت و هزینه‌های بازاریابی‌تان است و حتی ممکن است برای مشتری آزاردهنده باشد. باید مطمئن شوید که مشتری‌تان پیام را می‌بیند و قبل از اینکه فراموشش کند درباره آن اقدام می‌کند. مشتریان ساعت 10 صبح نیازی به یک نوشیدنی رایگان ندارند یا دو روز قبل از کریسمس به رزرو جا برای تعطیلاتشان فکر نمی‌کنند. به‌علاوه، هیچ‌کس نمی‌خواهد ساعت 2 نیمه‌شب با پیامک بازاریابی از خواب بیدار شود. برای رفع این مشکل میتوانید از ویژگی ارسال زماندار پنل اس ام رایگان اس ام اس استفاده کنید و طوری زمان‌بندی کنید که پیام‌های متنی‌تان در زمان مشخصی ارسال شوند. به‌عبارتی، لازم نیست برای زدن دکمه «ارسال» صبر کنید، پیامک در بهترین زمان به گوشی مشتری‌تان به طور اتوماتیک ارسال می‌شود.

2- قرار ندادن تاریخ و ساعت انقضای مهلت در پیامک

اگر می خواهید پیامک های شما حالت فوری و ضروری داشته باشد، پیشنهاد می کنیم برای پیامک های خود تاریخ انقضا قرار دهید. این کار علاوه بر ویژگی های مثبت دیگر آن باعث می شود پیامک های شما حالت ضروری و فوری به خود بگیرد.

3- ارسال پیامک در فواصل کوتاه

اگر فکر می کنید که با ارسال بیشتر پیام به مخاطب خود نتیجه بهتری کسب می کنید، پس باید بگوییم در اشتباه هستید. البته، مخاطبان شما نیز باید بدانند که شما آنها را فراموش نکرده اید. اما این وفاداری را فقط یک بار در هفته یا مواقعی که پیشنهادات خاصی دارید به آنها اثبات کنید

4-شرح دستورالعمل دریافت تخفیف و اعتبار

ارسال اس ام اس تخفیف و پیشنهادات ویژه. اگر می خواهید در این روش موفق شوید، بهتر است که طریقه استفاده از این تخفیفات را نیز برای مخاطبان خود توضیح دهید. این دستور العمل می تواند به قرار دادن یک اطلاعات تماس ختم شود.

5- اهمیت متن پیام تبلیغاتی

متن های ارسالی را بدون غلط املایی بنویسید و ولی کلیشه ای نیز ارسال نکنید. نوشته هایی که خلاقیت دارهستند و در آن‌ها از سمبل برای نگارش مستعمل شده‌است قادر است تاثیرگذار باشد. برای نوشته تبلیغاتی خودتان زمان بگذارید و متنی را ارسال نمائید که ارزشی به مشتریان شما بدهد .همواره در نوشتن نوشته هایتان بدین تصور کنید که در میان شما و دیگر همکارانتان در کسب وکارتان , چرا مشتریان باید شما‌را تعیین کنند .شما امکان استفاده از 160 کاراکتر در پیامک های خود دارید، پس برای صرفه‌جویی در فضا بیش از حد از متن‌های اختصاری استفاده نکنید. می‌توانید با قرار دادن لینک کوتاه‌شده به وبلاگ یا صفحه‌وب برای ارائه اطلاعات بیشتر به مشتریان در فضا صرفه‌جویی کنید یا می‌توانید در صورت نیاز تا سه پیام متنی را به هم متصل کنید تا فضای بیشتری داشته باشید. در صورت قرار دادن لینک، می‌توان نرخ کلیک 20 درصد را در مقایسه با نرخ کلیک 4.2 درصد از طریق ایمیل انتظار داشت.

6- کنار گذاشتن منافع و مزایای محصول در تبلیغات

به جای تمرکز بیش از حد بر ویژگیهای محصول، در مورد منافع و مزایای آن صحبت کنید. لازم نیست در آگهی تبلیغاتی درباره جزئیات برنامه تسهیلات بازنشستگی شرکت خود صحبت کنید؛ بلکه خوانندگان میخواهند بدانند که این برنامه چه مزایای ویژه ای برای آنها به همراه خواهد داشت.

7- پیامک تکراری

مشتریان‌تان را با پیام‌های بسیار زیاد بمباران نکنید. اگرچه 75 درصد مردم می‌خواهند پیشنهادات را از طریق پیامک دریافت کنند، بیش از 80 درصد مردم فقط دوست دارند حداکثر دو پیام بازاریابی در ماه دریافت کنند. همه چیز به کیفیت مربوط می‌شود و نه کمیت.

8-عدم اجازه برای انصراف
حتی از درخشان‌ترین پیامک ها هم همه مشتریان استقبال نمی‌کنند و این مشکلی نیست. امکان انصراف بدون دردسر را برای مشتریان‌تان فراهم کنید تا مطمئن شوید که همچنان ذهنیت خوبی درباره شما دارند و همچنین مطمئن شوید که فقط برای مشتریانی پیامک ارسال می‌کنید که می‌خواهند صدایتان را بشنوند.

9- انتخاب مخاطب اشتباه

قطعاً شما در محل کار خود به صورت حضوری با همه ی مشتریان یکسان رفتار نخواهید کرد. افراد علایق و نیازهای متفاوت و مختلفی دارند. به همین دلیل در سامانه پیامکی امکانات متعددی برای تفکیک مخاطبان در نظر گرفته شده تا بتوانید برای هر دسته از مخاطبان خود محتوای مناسبشان را ارسال نمایید.

علاوه بر این شما می توانید شماره تلفن مشتریان را در دفترچه تلفن پنل اس ام اس خود ذخیره کنید و این امکان برای شما فراهم شده تا بتوانید مخاطبین خود را دسته بندی کنید. برای مثال می توانید مشتریان پر خرید را در یک گروه دسته بندی کرده و کالاها و خدمات جدید خود را فوراً به اطلاعشان برسانید. در واقع با استفاده از این دسته بندی ها و امکانات تفکیک مخاطبان می توانید محتوای مرتبط تری برای مشتریان خود ارسال کنید.

10- راه های ارتباطی

شما در بهترین زمان خوب ترین و تاثیرگذارترین متن‌ها را که ارسال نمایید،باید راه و روش صحیح ارتباطی را برای گیرندگانتان نشان دهید . نشانی اینترنتی , نشانی , شماره تماس اثبات , نشانی شبکه های مردمی و … را در انتهای نوشته هایتان قرار دهید .



Like 208

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو
پست های مرتبط

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS