مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

سامانه پیامکی قبض برق


 تاریخ : ۱۳۹۸/۹/۶ 897 Like

سامانه پیامکی قبض برق

پیامک بعنوان یک ابزار کارآمد در دستور کار ادارات مختلف از جمله اداره برق قرار گرفته تا قبوض برق را از طریق آن برای مشتریان خود ارسال کنند، شاید این مطلب برایتان جذاب باشد که پیامک بعنوان یک امکان اطلاع رسانی ارزشمند توانسته موجب صرفه جویی هزار میلیاردی و حفظ منابع محیط زیست بشود...

یکی از دغدغه های مراکز و شرکت هایی که باید قبض های مختلف صادر کنند رساندن این قبض ها به دست مردم و مطلع کردن آنها می باشد. از آنجا که رساندن قبض های کاغذی دردسرها و هزینه های بسیار زیادی دارند، در ادامه این مقاله امکانی را به شما معرفی می کنیم که  باعث می شود شما به راحتی بتوانید با کمترین هزینه این افراد را از وجود این قبض ها مطلع کنید.(این امکان مورد استفاده دهیاری ها و بخشداری ها و سازمان های مختلف می تواند باشد ) همچنین اگر یکی از مشترکین اداره برق هستید و نیاز به فعالسازی قبض برق پیامکی دارید تا اینتهای این مقاله با ما همراه باشید...

همچنین ما در سامانه پیامکی رایگان اس ام اس بانک فعال شماره شهرهای مختلف کشور رو هم داریم که حتما مورد استفادتون خواهد بود:

تهران  – مازندران  – شیراز  – مشهد  – اهواز  – هرمزگان  – اصفهان  – گیلان  – البرز  – قم  – کرمان  – قزوین  – تبریز  – بوشهر  – خراسان رضوی  – ایلام   – آذربایجان شرقی  – کردستان  – خوزستان  – بندرعباس  – فارس  – زاهدان  – لرستان  – کرج  – مشهد  – کرمانشاه و..


 

خب بریم سر وقت آموزش

ارسال پیامک قبض برق از طریق اکسل (مورد استفاده دهیاری ها و بخشداری ها و سازمان های مختلف)

در این روش فایل اکسلی که بر اساس نمونه در سامانه قرار گرفته است ایجاد می کنید و در سامانه بارگزاری می کنید ، ضمنا شما قادر خواهید بود که در قسمت بالا و پایین پیامک عبارت مورد نظر خود را قرار دهید برای این کار متنی را که می خواهید در بالای متن پیام نمایش دهد را در قسمت سرتیتر و به همین ترتیب برای زیر پیام در بخش انتهای پیام وارد نمایید. به نکات زیر توجه فرمایید

  •    در انتخاب فایل اکسل حتما شماره موبایل در اولین ستون قرار گیرد.
  •   حداکثر تعداد ارسال در هر بار ارسال 1000 شماره (ردیف) می باشد.
  •   عنوان برگه فایل اکسل شما باید حتما sheet1 باشد.
  •   در قسمت نوع ارسال، می توانید پیامک های خود را به پورت خاص نرم افزاری، که در سیستم عامل اندروید نصب می باشد ارسال نمایید.
  •   امکان ارسال به پورت مشخص فقط از اپراتور 3000 ممکن می باشد.

 

* نمونه فایل اکسل را از اینجا دریافت نمایید...

 

در قسمت ارسال بر روز گزینه عادی کلیک نمایید و پس از انتخاب فایل اکسل بر روی دریافت اطلاعات کلیک کنید، پیامک تولید شده برای هر شماره در قسمت جدول نمایش داده می شود، جدول را بررسی نمایید و در صورتی که مورد تایید شما بود بر روی دکمه ارسال کلیک کنید تا پیامک به مخاطبین شما ارسال گردد.

نکته بسیار مهم در این بخش تولید فایل اکسل بر اساس نمونه می باشد که شماره گیرنده در ستون اول و اطلاعات هر بخش در ستون خود قرا گیرد.

 

برای استفاده از از این امکان در سامانه به بهش ارسال پیامک >> ارسال پیامک خاص (اکسل) مراجعه نمایید. ضمنا این امکان کاملا رایگان در اختیار همه کاربران عزیز قرار گرفته است...

 


 

آموزش سه روش برای حذف قبوض کاغذی برق

1 . در روش نخست، ماموران قرائت کنتور پس از مراجعه به منازل شماره تلفن همراه مشترک را دریافت و در سامانه ثبت می‌کنند. در صورتی که ماموران به خانه شما مراجعه کردند شماره تلفنی را در اختیار آنها قرار دهید که بتوانید هر دوره از میزان و نحوه پرداخت هزینه برق مطلع شود.

2 . در روش دوم نیز سرشماره‌ای اعلام شده است که مشترکان با ارسال شماره شناسه اشتراک خود، اطلاعاتشان در سامانه ثبت خواهد شد و پس از این قبوض خود را به شکل پیامک دریافت خواهند کرد. در واقع همه مشترکان در سطح کشور می‌توانند با ارسال *۱* شناسه قبض # به سرشماره ۲۰۰۰۱۵۲۱ نسبت به ثبت شماره همراه خود در سامانه صدور قبض کشور اقدام کنند. این اقدام باید با شماره همراهی انجام شود که مسئولیت پرداخت صورت‌حساب برق را برعهده دارد، یعنی مالک، مستأجر و یا هر فرد دیگری که مسئولیت صورت حساب برق از سوی مالک به وی واگذار شده است. پس از آن راهنمایی لازم در قالب پیامک در اختیار مشترک قرار خواهد گرفت.

3 . در روش سوم نیز مشترکان می‌توانند با مراجعه به سایت ۳۹ شرکت توزیع در سراسر کشور نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.


 

مشاوره شما افتخار❤️ماست

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 897

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS