مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

پنل اس ام اس اضطراری


 تاریخ : ۱۳۹۸/۱/۲۴ 614 Like

پنل اس ام اس اضطراری

اهمیت پنل اس ام اس در مواقع اضطراری

امروزه با توجه به همه‌گیر شدن گوشی‌های تلفن همراه، همه با سرویس پیامک و ارسال و دریافت آن آشنا هستند. همین وسیله‌ی کوچک که خیلی‌ها آن را به عنوان سرگرمی‌ای بیش نمی‌بینند، در مواقع اضطراری مانند یک چتر نجات عمل می‌کند. تعجب می‌کنید؟ برای نمونه، می‌توان به پیامک‌ اضطراری در هنگام وقوع زلزله و سیل و بیماری و ... اشاره کرد.

در این مقاله قصد داریم با توضیحاتی درباره پنل اس‌ام‌اس، شما را با پنل اس‌ام‌اس اضطراری آشنا کنیم تا بدانید در مواقع حساس، دریافت یک پیامک فوری و پیامک اورژانسی، تا چه حد به موقعیت شخص، کمک خواهد کرد.

پنل اس‌ام‌اس چیست؟

وقتی قرار باشد، متن یک پیام را به تعداد زیادی برای افراد ارسال کنید، چه راهی به ذهنتان خطور می‌کند؟ مسلما ارسال پیامک در مقیاس بالا برای یک شخص عادی که یک گوشی و خط مخابراتی دارد، امکان‌پذیر نیست و به چند دلیل شما هرگز موفق به انجام آن نخواهید شد. اول این که روزانه به تعداد خاصی از افراد می‌توانید پیام ارسال کنید و اگر تعداد پیام‌های ارسالی شما از مرز 1000 پیام رد شد، با مسدود شدن خط گوشی‌تان مواجه خواهید شد. دوم اینکه وقتی قرار است یک پیام برای کل مردم یا قشر خاصی از مردم ارسال کنید، باید به شماره‌های مخاطبین دسترسی داشته باشید.

آیا به این فکر کرده‌اید که این شماره‌ها را باید از کجا بیاورید؟ بله پنل پیامکی یکی از خدماتی است که مخابرات به وسیله شرکت‌های مختلف در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

پنل اس‌ام‌اس: یک نرم‌افزار تحت وب است که شما با ورود به این پنل اس‌ام‌اس،‌ با استفاده از گوشی موبایل یا رایانه، قادر به ارسال پیامک به صورت انبوه خواهید بود. در این پنل می‌توانید با استفاده از ارسال پیامک منطقه‌ای، کد پستی یا نقشه گوگل، فایل اکسل و ... به افراد مورد نظر پیامک ارسال کنید.

پنل اس‌ام‌اس اضطراری چیست؟

پنل اس­ ام­ اس اضطراری، یکی از خدمات پنل‌های اس‌ام‌اسی است و در یک زمینه با پنل اس‌ام‌اس تبلیغاتی تفاوت دارد. تفاوت این دو پنل در این است که افراد می‌توانند از تقاضای عدم دریافت اس‌ام‌اس تبلیغاتی استفاده کنند و مانع دریافت پیام‌های تبلیغاتی روی گوشی خود شوند که در این صورت به لیست سیاه پیام‌های تبلیغاتی اضافه می‌شوند و با استفاده از پنل اس‌ام‌اس نمی‌توان به آنها پیامی ارسال کرد. اما پیامک اورژانسی،‌ از این قضیه مستثنی است و با استفاده از پنل اس‌ام‌اس اضطراری می­توانید به کلیه شماره‌هایی که قصد ارسال پیامک به آنها را دارید ( چه شماره‌های آزاد و چه شماره‌های لیست سیاه مخابرات) پیامک فوری ارسال کنید.

استفاده از پنل اس‌ام‌اس اضطراری برای کلیه ارگان‌های دولتی و غیردولتی و کلیه‌ی نهادها و شرکت‌ها مثل استانداری‌ها، شهرداری‌ها، بخش‌داری‌ها، دهیاری‌ها، اورژانس،‌ ستاد بحران، نیروی انتظامی و ... پیشنهاد می‌شود. این نهادها و ارگان‌ها یه این وسیله می‌توانند اطلاعات فوری را با سرعت و عملکرد بهتری، به مخاطبین خود عرضه کنند. این موضوع به انجام وظیفه‌ی بهتر نهادها و شرکت‌های دولتی و غیر دولتی، کمک شایانی خواهد کرد.

چگونه در مواقع اضطراری، پنل اس‌ام‌اس به ارگان‌های مختلف کمک می‌کند؟

 گوشی موبایل وسیله‌ای است که در هر خانواده حداقل یک دستگاه یا بیشتر یافت می‌شود. به این نکته توجه کنید که در شرایط عادی و نرمال نیز، خیلی از افراد پیگیر رسانه‌های جمعی مانند رادیو و تلوزیون نیستند یا این که همه‌ی افراد به شبکه‌ی اینترنت دسترسی ندارند. پس بهترین راه ارتباطی، که بتوان از آن طریق اطلاعات مهم و فوری را برای مخاطبین ارسال کرد، استفاده از پنل اس‌ام‌اس اورژانسی است. مطالعات نشان داده، بیش از 90 درصد پیام‌های ارسالی از حالت ناخوانده به حالت خوانده شده تغییر حالت می‌دهند و این یعنی اینکه برخلاق تصور عمومی، کاربران آنها را می­خواند. پس پاسخ به این سوال که چگونه در مواقع اضطراری، پنل اس‌ام‌اس به ارگان‌های مختلف کمک می‌کند، خیلی سخت نیست. ارگان‌های دولتی می‌توانند از طریق پنل اس‌ام‌اس اورژانسی، به افراد هشدارها، آموزش‌ها و اخبار مهم را انتقال دهند. با ارائه چند مورد از استفاده‌های پنل اس‌ام‌اس اضطراری به کاربرد و اهمیت این پنل، پی خواهید برد.

از پنل اس‌ام‌اس اضطراری، در زمینه‌های زیر می‌توان استفاده کرد:

  1. استفاده از پیامک اورژانسی در هنگام وقوع زلزله، و اطلاع رسانی‌های لازم درباره پس لرزه‌ها، خود مراقبتی، اطلاع رسانی از محل پناهگاه‌ها و...
  2. استفاده از پیامک اورژانسی در هنگام وقوع سیل یا سونامی و اطلاع رسانی درباره مسائل بهداشتی، خود مراقبتی و پناهگاه‌ها.
  3. استفاده از پیامک فوری در مواقع آتش‌سوزی‌های گسترده از جمله آتش‌سوزی جنگل،‌ آتشفشان و ارائه نکات ایمنی.
  4. استفاده از پیامک فوری در زمان‌هایی که بیماری خاصی، افراد، طیور و دام یک منطقه را تهدید می‌کند و ارائه آموزش‌ها و اطلاع‌رسانی‌های مناسب در این زمینه.
  5. استفاده از پیامک اورژانسی در زمان‌ آلودگی هوا و اطلاع رسانی‌هایی که در این مواقع باید به ساکنین داده شود.
  6. استفاده از پیامک اورژانسی برای اطلاع‌رسانی‌های امنیتی به وسیله پلیس ناجا، نیروی انتظامی و ... که باید به ساکنین یک منطقه یا قشر خاصی از مردم داده شود.

*البته مواردی که ذکر کردیم برای آشنایی بیشتر شما با پنل اس‌ام‌اس اضطراری بود و شامل همه موارد نمی‌شد. هر چه زندگی انسان به سمت پیچیده‌تری حرکت کند، خطراتی که او را تهدید می‌کند رو به افزایش است. هر ارگان دولتی و غیر دولتی با توجه به نوع فعالیت و خدمتی که به مردم ارائه می­دهد، بهتر است دارای این سامانه پیامکی باشد که در مواقع بحران، دچار مشکل نشود و بتواند از آن برای رفع بحران استفاده کند.

مشاوره شما افتخار❤️ماست

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 614

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS