مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

پنل اس ام اس انبوه


 تاریخ : ۱۳۹۷/۱۱/۹ 324 Like

پنل اس ام اس انبوه

پول،پول می آورد مثالی که همه ی ما از بچگی تا به امروز به وفور شنیده ایم اما این مثال واقعا چه چیزی را می خواهد بگوید؟ همه ی ما می دانیم که برای بدست آوردن پول باید پول خرج کنیم تا بتوانیم به ثروتی که دوس داریم برسیم . امروزه راه های بسیار زیادی برای بدست آوردن ثروت و پول و همچنین خرج کردن پول وجود دارد، آنچه را که ما باید بدان واقف باشیم این است که در هر کسب  و کاری و هر سرمایه گذاری که ما در آن هستیم مهم ترین معیار برای پیشرفت کردن در آن کسب و کار دیده شدن و شناخته شدن است.

 

در جوامع امروز که با جوامع قبلی بسیار تغییر کرده است و همه چیز به دنیای مجازی و گوشی و کامپیوتر مربوط است یکی از بهترین و ارزان ترین .همچنین سریع ترین راه های دیده شدن و شناخته شدن در کسب و کار خود ارسال پیامک با استفاده از پنل اس ام اس می باشد. امروزه مهم ترن وسیله ی ارتباطی که تمام مردم از آن استفاده می کنند و به صورت فراگیر می باشد گوشی تلفن همراه می باشد که می تواند تاثیر گذار ترین عامل در تبلیغات باشد، از طرفی با بسته های بسیار بسیار ارزان و هوشمند ما، شما می توانید متن های تاثیر گذار خود را جمع آوری کرده و در پنل پیامکی ما برای شما در نظر گرفته ایم به تعداد زیادی از کاربران بازار هدف خود ارسال نمایید. این نوع پیامک تبلیغاتی یکی از بهترین و به صرفه ترین راه های تبلیغاتی می باشد که قصد داریم چند نکته پیرامون آن که باعث شناخت بیشتر شما می شود در این جا به آن  اشاره کنیم:

 

  1. سریع بودن و همچنین ارزان بودن
  2. قابلیت ارسال پیامک به تعداد زیادی از کاربران
  3. قابل دسترس و فراگیر بودن برای تمامی اقشار جامعه 
  4. ارسال پیامک انبوه منطقه ای (تفکیک تبلیغاتی به صورت های مختلف اعم از شهر،استان، پیش شماره و ...)
  5. ارسال پیامک به لیست سیاه (پیامک سفید)
  6. و...

 

*برای مشاهده امکانات دیگر امکانات پنل بر روی این لینک= (امکانات رایگان اس ام اس) کلیک بفرمایید*

 

مزیت های داشتن یک پنل اس ام اس چیست؟


پنل اس ام اس یک فضای اینترنتی است که در حقیقت به شما اجازه می دهد که مشتریان خود را مدیریت کنید و برای آن ها پیام های تبلیغاتی ارسال نمایید. در تعداد کاربرانی که شما می توانید از طریق پنل اس ام اس داشته باشید هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و ین درگاه به شما این قابلیت را خواهد داد که به صورت نامحدود بتوانید ارسال پیامک داشته باشید. یکی از مزیت های پنل های اس ام اس نسبت به سایر روش های تبلیغاتی ارزان و سریع بودن آن می باشد و همچنین توانایی داشتن ارتباط با تعداد زیادی از مشتریان است.

 

چرا باید یک پنل اس ام اس داشته باشم؟ 


قطعا شما نیز با این نظر من که امروزه تمامی افراد تاثیر گذار در جامعه دارای گوشی می باشند. و اگر شما به  دنبال پیشرفت در کسب و کار خود هستید فکر نمیکنم که بتوانید گزینه ای بهتر از پنل های اس ام اس بیابید. واقعا هیچ مکان تبلیغاتی وجود ندارد که اینچنین امکاناتی را با این قیمت به شما عرضه کند. و همچنین محیط تبلیغاتیه پیشنهادی اینچنین قابلیت دیده شدن در این حجم بالا را داشته باشد.

*برای مطالعه مقاله پنل اس ام اس مخابرات لطفا بر روی این کلمه کلیک بفرمایید*

 

قابلیت گزارش گیری


شاید تا اینجای داستان برای شما این پرسش پیش آمده باشد که حالا چگونه می‌توانید بفهمید چند درصود از پیامک‌های شما به دست مشتریانتان رسیده‌ است؟ آیا اصلا چنین امکانی در پنل اس ام اس وجود دارد؟
پاسخ ما قطعا برای شما رضایت‌بخش است. در یک پنل اس ام اس قابلیت گزارش‌گیری با دقت بسیار بالایی وجود دارد. هنگامی که شما یک پیامک را ارسال می کنید می توانید ببینید پیامک ارسالی شما در چه وضعیتی قرار دارد. در این حالت شما با سه وضعیت مواجه هستید :

  1. وضعیت رسیده به گوشی  
  2. وضعیت رسیده به مخابرات 
  3. نرسیده به گوشی که در این حالت هزینه ی شما بازگشت داده می شود

 شاید برایتان جالب باشد بدانید که در صورتی که پیامک شما به دست مشتری نرسیده باشد هزینه ی آن پیامک به شما بازگشت داده می شود و شما حتی می  توانید گزارش هزینه ی برگشت داده  شده توسط سامانه را هم داشته باشد. 

 

چند نکته پایانی:


1)در کسب و کار خود در صورتی می توانید به جایگاهی برسید که از بحث بسیار مهمی به نام تبلیغات غافل نشده باشید، که امروزه پنل های اس ام اس این کار را برای شما به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

2)سعی کنید در هر کاری که هستید برای بازار های هدف خود سرمایه گذاری کنید، شما این قابلیت را دارید که به وسیله ی پنل های اس ام اس بازار های هدف خود را شناسایی کنید.

3)همیشه سعس داشته باشید که امن ترین و ارزان ترین راه ها برای دیده شدن و شناخته شدن انتخاب کنید که پنل های اس ام اس این امکان را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

 

*اگر تجربه ای در استفاده از پنل های اس ام اس دارید یا اطلاعات قابل اشتراکی با مخاطبان دارید یا اگر انتقادی دارید می توانید در همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 324

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS