مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

نمایندگی سامانه پیامک


 تاریخ : ۱۳۹۷/۸/۱۳ 1012 Like

نمایندگی سامانه پیامک

سامانه پیامکی یکی از نرم افزار های تحت وب پر کاربری است که اکثریت اقشار مختلف جامعه و اصناف، ادارات، سازمان ها، شرکت های خصوصی، هیئت های مذهبی، دانشگاه ها و تشکل های مختلفی مثل بسیج و . . . به آن نیازمندند.نمایندگی سامانه پیامک رایگان اس ام اس شما را قادر خواهد ساخت تا بدون سرمایه گذاری اولیه و تنها با اتکا به روش های تبلیغاتی نوین، درصدی از سود حاصله از ارسال پیامک زیر مجموعه هایتان به نفع شما به حسابتان واریز بشود.

به کاربرانی که قصد فعال سازی بخش نمایندگی، سامانه پیامک در پنل رایگان اس ام اس را دارند حق انتخاب داده شده است، که از طرح های موجود در نمایندگی، یکی را انتخاب بکنند و از طریق لینک زیر مجموعه گیری که نسیبشان می شود، به همکاری و درآمد زایی بپردازند.

طرح های نمایندگی (دریافت سود بیشتر) :

نمایندگان گرامی می توانند هز یک از طرح های زیر را انتخاب نمایند و از درصد سود تعیین شده بهره مند گردند. برای مثال در صورتی که نماینده طرح مهر را فعال نماید، 20% سود حاصل از پیامک های ارسالی زیرشاخه های آن نماینده به حساب وی شارژ خواهد شد.

 

 
ردیف    نام هزینه سالانه (ریال) درصد مشارکت نماینده در سود حاصله
1 مهر رایگان %20
2 گام 2.000.000 %40
3 پرش 4.000.000 %60
4 پرواز 10.000،000 80%
5 اوج 15.000،000 100%

 

 

*نحوه دریافت لینک نمایندگی:

به منظور دریافت لینک نمایندگی بعد از ثبت نام و فعالسازی سیستم نمایندگی از منوی سمت راست، سیستم نمایندگی، بر روی ساختن لینک نمایندگی کلیک نمایید. در این صفحه با چندین لینک مختلف، روبرو خواهید شد. لینک اول بدون هرگونه بنر یا عکس است. لینک های بعدی به همراه بنر مربوط به هر کدام در پایین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید بر اساس نوع تبلیغ مورد نظر خود از هر یک از لینک های نشان داده شده در این صفحه استفاده نمایید. تنها کافی است لینک موردنظر را کپی کرده و در متن ایمیل، وبلاگ و یا وب سایت خود قرار دهید.


چطور کسب درآمد بکنیم؟ (روش های کسب درآمد از پنل نمایندگی)

برای مثال کاربری که دارای یک وبلاگ و یا وب سایت است می تواند با قرار دادن لینک عضویت در سامانه در وبلاگ و یا وب سایت شخصی خود بازدید کنندگان وبلاگ یا وب سایت را به زیرشاخه خود تبدیل نماید. حتی یک کاربر عادی که از چنین امکاناتی نیز برخوردار نیست می تواند با ارسال لینک عضویت به دوستان خود از طریق ایمیل و یا شبکه های اجتماعی اقدام به جذب کاربر زیر شاخه نماید. در دنیای واقعی نیز می توان با برقراری تماس تلفنی، چاپ کاتالوگ و یا مراجعه حضوری اقدام به جذب کاربر نمود.


 

اصل اساسی در کسب درآمد از این سیستم کسب کاربر زیرشاخه است. برای جذب کاربر زیرشاخه می توان از روش های مختلفی بهره برد. در زیر سعی شده تا روش های مختلف جذب کاربر زیر شاخه به تفکیک نوع نماینده بیان گردد:

 

1- کاربران عادی وب:

این دسته از نمایندگان می توانند با دریافت لینک عضویت در سامانه آن را از طریق ارسال ایمیل به مخاطبین خود ارسال نمایند و یا در شبکه های اجتماعی نظیر facebook، viber، تلگرام و . . . به اشتراک بگذارید. همچنین می توان با ثبت تبلیغ در سایت های تبلیغاتی رایگان و یا ارسال نظر یا comment در فروم های مختلف لینک عضویت را در معرض دید کاربران اینترنت قرار داد. بدین ترتیب کلیه کاربرانی که از طریق این لینک وارد سامانه شوند و به عضویت سامانه درآیند به عنوان زیر شاخه آن نماینده محسوب خواهند شد.

 

2- مدیران وب سایت ها و یا صاحبان وبلاگ

این دسته از نمایندگان می توانند با دریافت لینک عضویت در سامانه آن را در وب سایت و یا وبلاگ خود قرار دهند و بازدید کنندگان وب سایت یا وبلاگ خود را به کاربر زیرشاخه تبدیل نمایند. در واقع هر بازدید کننده ای که از طریق این لینک وارد سامانه شود و ثبت نام نماید به عنوان کاربر زیرشاخه نماینده محسوب خواهد شد و با ارسال پیام درصدی از سود حاصله (بر اساس طرح انتخابی توسط نماینده)به نماینده تعلق خواهد گرفت.

 

3- کانون های تبلیغاتی، دفاتر پستی،ISP ها و دیگر بنگاه های کوچک اقتصادی

این دسته از نمایندگان می توانند سامانه پیامک را به عنوان خدماتی در کنار خدمات اصلی خود ارائه نمایند و بدین وسیله کلیه مشتریان خود را به کاربر زیر شاخه خود مبدل سازند.

 

4-ادارات، سازمان ها و مدیران IT

این دسته از نمایندگان می توانند با دریافت سیستم نمایندگی، کلیه زیرمجموعه های سازمانی خود را به عنوان زیر شاخه خود ثبت نموده و علاوه بر دریافت سود حاصل از نمایندگی، قیمت تمام شده پیامک را نیز کاهش دهند. لازم به ذکر است که این دسته از مشتریان می توانند با دریافت سیستم سازمانی سامانه پیامک از امکاناتی نظیر کاهش تعرفه ارسال پیامک، مدیریت و کنترل زیر مجموعه ها و آمار و ارقام دقیق از ارسال پیام توسط زیرمجموعه ها برخوردار گردند.

 

5-برنامه نویسان و توسعه دهندگان سیستم های اطلاعاتی

این دسته از نمایندگان می توانند سامانه پیامک را به عنوان یکی از قابلیت ها به نرم افزار ها و یا سیستم های اطلاعاتی خود اضافه نموده (برای توضیحات بیشتر به بخش راهنمای استفاده از API ویژه برنامه نویسان مراجعه نمایید) و کلیه مشتریان نرم افزار خود را به عنوان زیرشاخه ثبت نمایند.

وب سرویس ارسال پیامک رایگان اس ام اس


نحوه دریافت سود:

درصورتی که میزان سود دریافتی توسط نماینده به حد نصاب تعیین شده از طرف شرکت برسد، نماینده می تواند درخواست واریز وجه را صادر نماید و شرکت متعهد می گردد که طی حداکثر یک هفته مبلغ پورسانت را به حساب اعلام شده از سوی نماینده واریز نماید .

برای دریافت نمایندگی بر روی لینک زیر کلیک کنید و ثبت نام بفرمایید

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 1012

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS