مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

سامانه پیامکی ۱۱۰۱۷ ویژه ناشنوایان استان گلستان


 تاریخ : ۱۴۰۱/۱۱/۸ 107 Like

سامانه پیامکی ۱۱۰۱۷ ویژه ناشنوایان استان گلستان

حسین گلعذار در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بکی از مشکلات عمده و اصلی جامعه ناشنوایان در ایران که در استان ما هم این خلا و کمبود احساس می‌شود عدم دسترسی جامعه ناشنوایان به دستگاه های خدمات رسان از جمله پلیس(۱۱۰)، اورژانس (۱۱۵) ،آتش نشانی (۱۲۵) و.... بود که با پیگیری های انجام شده از طرف انجمن اسلامی ناشنوایان ایران با مرکز مشاوره آرامش شهرستان گرگان و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان گلستان و مکاتبات انجام شده با تهران در نهایت با گذشت چند سال این سامانه به شماره ۱۱۰۱۷ ویژه ناشنوایان در استان راه اندازی شد .

مدیر کانون انجمن اسلامی ناشنوایان ایران افزود: از این پس ناشنوایان می‌توانند با پیامک کردن آدرس خود به این سامانه در خواست نیروی های انتظامی را داشته باشند و از این خدمات استفاده کنند.

 گلعذار ضمن تقدیر از حمایت های نیروی انتظامی گلستان بیان کرد: با همکاری این مجموعه بعد از گذشت سالها ناشنوایان عزیز به گوشه ای از حقوق خود رسیدند و اما هنوز دستگاه های دیگر با وجود تمام مکاتبات اداری هیچ اقدامی در رفع این مشکل انجام نداده اند و امید است با الگو گرفتن از نیروی انتظامی هرچه سریعتر در رفع این کمبود اقدامات لازم را انجام دهند.

رابط ناشنوایان گلستان گفت: متاسفانه مشکل اصلی در این کوتاهی ها سازمان بهزیستی کشور و استان است که در این امور کوتاهی کرده و مسولان را برای رفع کمبود ها نکرده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر یکی از معضلات اصلی ناشنوایان خود سازمان بهزیستی استان است زیرا با وجود این که سازمان بهزیستی خود متولی جامعه ناشنوایان است اما در حال حاضر در هیچ بهزیستی در سراسر استان مترجم وجود ندارد تا رابطی بین ناشنوایان و مسولان مخصوصاً مددکاران خود در بهزیستی باشد و این توقع نیز از مدیر کل بهزیستی استان گلستان می‌رود که هرچه سریعتر در رفع این کمبود اقداماتی نیز انجام دهند.



Like 107

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو
پست های مرتبط

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS