مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

پیامک‌های تشویقی پلیس به رانندگان


 تاریخ : ۱۴۰۱/۱/۶ 107 Like

پیامک‌های تشویقی پلیس به رانندگان

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در رابطه با پیامک‌های تشویقی پلیس به رانندگان در ایام نوروز توضیحاتی ارائه کرده است.در روز‌های پایانی اسفند ماه سال ۱۴۰۰ دو پیامک از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی برای رانندگان و مالکان خودرو‌های سواری ارسال شد. یک پیامک هشداری بود و برای آن دسته از رانندگانی ارسال شد که در طول یک سال گذشته دستکم مرتکب یک تخلف حادثه ساز شده بود موضوعی که مسئولان پلیس راهور در پیگیری‌ها اعلام کردند که این پیامک به معنای توقیف خودرو نبوده و صرفا برای هشدار به رانندگان در آستانه سفر‌های نوروزی است.

دومین پیامک پلیس، اما چنین محتوایی داشت: «راننده گرامی در راستای سیاست‌های تشویقی پلیس راهور، اگر از ۲۶ اسفند سال جاری تا ۱۶ فروردین ۱۴۰۱در تردد‌های نوروزی خود بدون تخلف وتصادف رانندگی کنید به صورت سیستمی در قرعه کشی ۶ خودرو (تارا وشاهین) و ۳۰ موتورسیکلت برقی شرکت داده خواهید شد. هدف ما سلامت شما و سرنشین خودروی شماست. پلیس راهور ناجا». پیامکی که البته برخی آن را جدی نگرفتند و به حساب پیامک‌ تبلیغاتی گذاشتند که این روز‌ها ارسالشان مزاحمت‌های زیادی برای مردم ایجاد کرده است. اما پلیس راهور اعلام کرده که این پیامک کاملا صحیح است و بهتر است رانندگان آن را جدی بگیرند.

سرهنگ عین‌الله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی، جزئیات بیشتری از این طرح تشویقی پلیس ارائه کرده و به برخی از ابهامات رانندگان نیز پاسخ داده است.

جهانی در این‌باره می‌گوید: آمار‌ها نشان می‌دهد که رعایت قوانین و مقررات رانندگی، سهم زیادی از جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی دارد و در واقع رانندگان قانونمندار هم خود دچار حادثه کمتری می‌شوند و هم ایمنی ترافیک را برای دیگر رانندگان به خطر نمی‌اندازند. از این رو پلیس راهور تصمیم گرفت تا در کنار برخورد با متخلفان، طرحی تشویقی برای رانندگان بدون تخلف از زمان اجرای طرح نوروزی تا کنون را هم به اجرا در بیاورد و بر اساس آن تصمیم به اجرای این قرعه‌کشی گرفته شد.

وی ادامه می‌دهد: در همین راستا و با هدف تلاش برای پیشگیری از تصادفات در کنار اقدامات اجرایی، عملیاتی و میدانی، پیامکی را به همه رانندگان ارسال و اعلام کردیم که اگر در طرح نوروزی یعنی از ۲۶ اسفند تا ۱۶ فروردین هنگام تردد از محور‌ها هیچ تخلف و تصادفی نداشته باشند، از طریق سیستمی آن‌ها را شناسایی می‌کنیم و برای این افراد سه دستگاه تارا، سه دستگاه شاهین و ۳۰ دستگاه موتورسیکلت برقی به عنوان جایزه در نظر گرفتیم که از طریق قرعه کشی به آنان داده خواهد شد.

جهانی درباره اینکه آیا ممکن است راننده‌ای که هیچ ترددی در ایام نوروز نداشته هم به عنوان راننده بدون تخلف در این قرعه‌کشی شرکت داده شود، اظهار می‌کند: اطلاعات خودرو‌ها در تردد شمار‌ها ثبت می‌شود ودر واقع اینطور نیست که اگر فردی هیچ ترددی نکند هم از طریق سامانه وارد قرعه‌کشی شود. این قرعه‌کشی در میان آندسته از افرادی که با خودرویشان تردد داشته، اما تخلفی نداشته‌اند انجام خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره زمان برگزاری قرعه‌کشی نیز می‌افزاید: قرعه کشی طی دو نوبت و در دو برنامه زنده تلویزیونی که از دو شبکه انجام می‌شود، به طور زنده پخش خواهد شد و در فرآیند آن نیز هیچگونه اقدام دستی وجود نخواهد داشت.

وی درباره اینکه آیا لازم است رانندگان برای شرکت در این قرعه‌کشی در سامانه خاصی ثبت‌نام کنند نیز به ایسنا می‌گوید: همانطور که گفتم فرآیند این قرعه کشی از طریق سامانه و به طور سیستمی انجام می‌شود. از این رو هیچ نیازی به ثبت نام در جایی وجود ندارد و پلیس راهور اطلاعات رانندگانی که در این بازه زمانی تردد داشته، اما تخلف نداشتند را در اختیار دارد.

منبع:ایسنا



Like 107

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS