مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

تعرفه رومینگ اپراتور های مختلف تلفن همراه


 تاریخ : ۱۴۰۰/۷/۱۴ 233 Like

تعرفه رومینگ اپراتور های مختلف تلفن همراه

رومینگ یا فراگردی در ارتباطات بی سیم به معنای گسترش سرویس اتصال در مکانی غیر از مکانی که آن سرویس ثبت شده است، می باشد.

هنگام سفر به کشورهای خارجی، برقراری ارتباط با ایران می‌تواند به دو شیوه خرید سیم‌ کارت کشور مقصد یا استفاده از سرویس رومینگ سیم کارت‌ های ایرانی انجام شود، اما ناآگاهی از نحوه استفاده از این سرویس می‌تواند هزینه‌های بالایی را برای کاربران بتراشد.

رومینگ یعنی امکان استفاده از تلفن همراه برای برقراری تماس، دریافت و ارسال پیامک و استفاده از دیتا هنگام مسافرت به خارج از محدوده جغرافیایی تحت پوشش شبکه اپراتور کشور مبدا و استفاده از شبکه‌های تلفن همراه کشور مقصد.

اگر تصمیم دارید در سفرهای خارجی از سیم‌کارت ایرانی خود برای برقراری ارتباط با داخل کشور استفاده کنید، باید ابتدا اطمینان حاصل کنید که اپراتورتان با کشور مقصد دارای توافقنامه رومینگ باشد. در غیر این صورت نمی‌توانید از تعرفه‌های رومینگ بهره‌مند شوید. پس از اطمینان از این موضوع، لازم است سرویس رومینگ را فعال کنید و از تعرفه‌های رومینگ و شرایط آن آگاه باشید.

زمانی که مشترکی از یکی از سرویس‌های مذکور استفاده کند، هزینه رومینگ برای او محاسبه خواهد شد و اینطور نیست که به محض ورود به کشورهای دیگر، هزینه رومینگ برای سیم‌کارت افراد در نظر گرفته شود. همچنین هزینه مکالمات سرویس رومینگ بر مبنای دقیقه محاسبه می‌شود، یعنی برای مکالمات کمتر از ۶۰ ثانیه، هزینه یک دقیقه مکالمه محاسبه می‌شود، پس بهتر است دقایق مکالمات خود را کامل کنید و بعد از پایان مکالمه با زدن دکمه قطع تلفن، از قطع مکالمه خود اطمینان حاصل کنید تا متحمل هزینه ناشی از عدم قطع ارتباط نشوید.

تعرفه‌های اعلام‌شده از سوی هر یک از اپراتورها

تعرفه‌های اعلام‌شده رومینگ در اپراتورها، شامل بخش‌های تماس با ایران، تماس با همراهان در همان کشور و دریافت تماس از طرف ایران است. درصورت برقراری ارتباط بین دو تلفن همراه ایرانی در کشور میزبان، هزینه مکالمه برای تماس‌گیرنده و مخاطب مطابق با تعرفه‌های رومینگ محاسبه خواهد شد. البته درصورت تماس با کشور ثالث، هزینه‌ها مطابق با تعرفه بین‌الملل کشور میزبان محاسبه می‌شود که از تعرفه تماس با ایران بیشتر است.

درصورت افزایش کارکرد تلفن همراه بیش از مبلغ ودیعه، اپراتورها مجاز به قطع تلفن همراه بوده و مسئولیت پرداخت بدهی به هر میزان تا قبل از زمان قطع بر عهده مشترک است. همچنین با توجه به پرداخت هزینه مکالمات رومینگ به اپراتور طرف مقابل خارجی، این هزینه از مشترک دریافت شده و مسوولیت پرداخت آن به هر میزان بر عهده مشترک خواهد بود.

مشاهده تعرفه های رومینگ همراه اول

مشاهده تعرفه های رومینگ ایرانسل

مشاهده تعرفه های رومینگ رایتل

مشاهده تعرفه های رومینگ تالیا



Like 233

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو
پست های مرتبط

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS