مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

پیامک از دیار باقی برای دریافت واکسن!


 تاریخ : ۱۴۰۰/۴/۱۶ 185 Like

پیامک از دیار باقی برای دریافت واکسن!

درحالیکه بسیاری از سالمندان بدون دریافت پیامک به مراکز واکسیناسون مراجعه کردند، برخی از متوفیان سالیان گذشته از طریق پیامک به مراکز واکسیناسیون دعوت شده اند.

واکسیناسیون سالمندان جدا از دغدغه‌هایی همچون نگرانی از عوارض واکسن‌ها، شلوغی مراکز واکسیناسیون، بی نظمی در اطلاع رسانی به مراجعین، معضلات تاخیر در تزریق دوز دوم مسائلی دیگر را پیش روی خانواده‌های آنان قرار داده است.

اما آنچه به گفته وراث برخی از فوت شدگان سالیان گذشته عجیب است، پیامک وزارت بهداشت مبنی بر دعوت به واکسیناسیون سراسری این متوفیان است این درحالی است که بسیاری از افرادی که در قید حیات هستند بدون دریافت پیامک بر اساس اولویت بندی سنی خود به مراکز مراجعه کرده اند. اما برخی متوفیان به شکلی رسمی و با دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون دعوت شده اند.

در همین این راستا خانم کمالی ادعا می‌کند که تا به حال وزارت بهداشت ۵ بار مادر فوت شده من رو دعوت به واکسیناسیون کرده است، این در حالی است که مادر من در سال ۹۴ فوت شده اند، مگر ثبت احوال اطلاعات هویتی افراد را در اختیار ندارد. شناسنامه ایشان همان ابتدا باطل شده است چگونه ممکن است اطلاعات افراد متوفی ثبت نشده باشد.

آقای حسنی در این مورد گفت: با توجه به اینکه پدر همسر بنده سال گذشته فوت شده اند، اما همچنان از طریق پیامک از سوی وزارت بهداشت برای انجام واکسیناسیون به مراکز بهداشت دعوت می‌شوند.آیا وزارت بهداشت اطلاعاتی از متوفیان در اختیار ندارد؟

در این راستا سیف اله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در گفت ‌وگو با میزان در مورد این موضوع که چرا افراد متوفی همچنان از سوی وزارت بهداشت برای انجام واکسیناسیون به مراکز بهداشت دعوت می‌شوند، گفت:وزارت بهداشت بانک اطلاعاتی خودش را دارد. اگر چه از طریق ثبت احوال بانک اطلاعاتی هویتی افراد را در اختیار دارد، اما به نظر می‌رسد با توجه به مشکل به وجود آمده از آن استفاده نمی‌کند.

منبع : میزان



Like 185

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS