مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد


 تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۷ 252 Like

درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: شهروندان می‌توانند با ارسال پیامک به شماره ۱۰۰۰۱۱۴۷ به‌صورت رایگان و به یاد کسانی که دوست دارند، درخت بکارند.پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با ایسنا  با اعلام راه‌اندازی پویش کاشت نهال به درخواست شهروندان، اظهار کرد: با اجرای صحیح این پویش گامی مهمی در جلب مشارکت شهروندان برای حفظ فضای سبز و تحقق شعار «کرج، شهری دوستدار محیط‌زیست» برداشته می‌شود.

وی اضافه کرد: در این پویش شهروندان می‌توانند با ارسال پیامک به شماره ۱۰۰۰۱۱۴۷ به‌صورت رایگان و به یاد کسانی که دوست دارند، درخت بکارند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: هر شهروند با مشارکت در کاشت یک درخت و نهال علاوه بر زنده نگاه‌داشتن یاد عزیزان خود می‌تواند در فواید و ثمرات حاصل از کاشت درخت از جمله کاهش آلودگی هوا سهیم باشد.

بضاعتی پور با اشاره به اجرایی شدن پویش «جای درختان کرج را خالی نخواهیم گذاشت» طی سال‌های گذشته، گفت: سازمان با اجرای این طرح که با استقبال خوب شهروندان مواجه شد به درخواست شهروندان نسبت به کاشت نهال در منازل شخصی و محله‌های مناطق دهگانه شهر اقدام کرد که این مهم علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز محلات زمینه‌ساز علاقه مردم به کاشت درخت نیز شد.

وی یکی از اهداف مهم اجرای این طرح‌ها را نگهداری بهینه از فضای سبز احداثی عنوان کرد و گفت: متاسفانه شیوع بیماری کرونا طرح‌های حضوری و مشارکت شهروندان را با محدودیت مواجه کرده که با راه‌اندازی این‌گونه برنامه‌های فرهنگی و پویش‌های خلاقانه می‌توان زمینه مشارکت خلاق شهروندان را به‌صورت غیرحضوری فراهم کرد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: در این پویش اطلاعات شناسنامه‌ای اعم از نام و نام خانوادگی درخواست‌کننده، گونه و محل کاشت درخت در قالب یک پلاک به متقاضی ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

بضاعتی پور ضمن دعوت از عموم شهروندان برای مشارکت در پویش «کاشت نهال به درخواست شما توسط ما» تأکید کرد که حفاظت از درختان موجود اهمیت و ضرورت بیشتری نسبت به کاشت درخت دارد و در این خصوص برنامه‌ریزی لازم توسط کارشناسان فضای سبز امور مناطق و سازمان پیش‌بینی‌شده است.

وی از شهروندان خواست در نگهداری از درختان این سرمایه‌های طبیعی شهر کوشا باشند و گفت: اجرای صحیح این پویش‌ها می‌تواند گامی در جلب مشارکت همشهریان در حفظ فضای سبز و تحقق آرمان (کرج، شهری دوستدار محیط‌زیست) باشد.



Like 252

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS