مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

ثبت نام پیامکی وام یک میلیونی وزارت رفاه !


 تاریخ : ۱۳۹۹/۱/۳۱ 512 Like

ثبت نام پیامکی وام یک میلیونی وزارت رفاه !

خانواده‌هایی که یارانه نقدی دریافت می‌کنند برای دریافت وام یک میلیون تومانی باید منتظر پیامک‌ با سرشماره v.refah باشند.طبق اعلام دولت وام یک میلیونی فقط به خانوارهایی تعلق می‌گیرد که پیامک درخواست وام را با شماره همراه سرپرست خانوار به وزارت رفاه اعلام کنندکه همین امرشلوغی دفاتر پیشخوان دولت و ازدحام سرپرستانی رابه همراه داشته که برای ثبت شماره همراه راهی دفاتر شدند.

با شیوع بیماری کرونا دولت برای حمایت از خانواده ها تصمیم گرفت به ۲۳ میلیون خانواده ای که یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی می گیرند وام یک میلیون تومانی به‌ صورت قرض الحسنه و بازپرداخت ۳۰ ماه پرداخت کنند. 

 

راهنمای ثبت نام پیامکی وام یک میلیونی وزارت رفاه !

 

  1. مشمولان دریافت این وام باید برای ثبت درخواست خود دو اقدام انجام دهند. مرحله اول باید منتظر دریافت پیامک با سرشماره v.refah باشند. ارسال این پیامک‌ها از چهارشنبه شب (۲۷ فروردین ماه) از ساعت ۲۲ شروع شده است.
  2.  در مرحله بعد، پس از دریافت پیامک باید کدملی سرپرست خانوار به شماره ۶۳۶۹ ارسال شود. خانواده ها باید توجه داشته باشند که تا ۳۱ فروردین ماه فرصت دارند با سیم کارتی که پیامک را دریافت کردند درخواست خود را اعلام کنند و این مهلت تمدید نمی شود. 
  • مرحله آخر این است که متقاضیان وام یک میلیون تومانی منتظر دریافت پاسخ باشند.

 

نکاتی که یارانه بگیران در دریافت وام یک میلیون تومانی باید توجه کنند این است که اگر سرپرست خانوار هیچ سیم کارتی به نام خود ندارد برای احراز هویت حتما باید سیم کارت تهیه کند. 
همچنین آن دسته از افرادی که به تازگی برای تفکیک یارانه نقدی از پدر ومادر خود اقدام کرده اند، حتی اگر هنوز یک ماه هم یارانه نقدی دریافت نکرده اند، در صورتی که مشمول دریافت یارانه نقدی شوند تسهیلات دریافت می کنند. 
افرادی که پیامک های تبلیغاتی را بسته اند نیز این پیامک را دریافت می کنند

درباره پرداخت وام به افرادی که به تازگی سیم کارت خریداری کرده و بنام خود زده‌اند اینطور توضیح داده که افرادی در روز شنبه و یکشنبه سیم‌کارت خریداری می‌کنند، و هنوز پیامک سرشماره V.Refah را دریافت نکرده بودند، کد ملی سرپرست خانوار را که یارانه نقدی دریافت می‌کند به سرشماره 6369 ارسال کنند. ما در وزارت رفاه بررسی‌ها را انجام می‌دهیم.

اگر چنانچه سیم کارتی به نام خود ندارید اپراتور های همراه اول و ایرانسل این کار و تسهیل کردند

 

1- همراه اول

به گزارش اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی ازدحام متقاضیان در برخی مراکز فروش و خدمات تلفن همراه، اپراتور اول اعلام کرد تا هر زمان که مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی تمدید شود، طرح اهدای سیم‌کارت رایگان توسط همراه اول نیز تمدید خواهد شد. 
همچنین با توجه به ضرورت حفظ سلامت شهروندان، همراه اول تاکید کرده متقاضیان دریافت سیم‌کارت، از طریق فروشگاه اینترنتی همراه اول به نشانی shop.mci.ir ، نسبت به ثبت‌نام سیم‌کارت اعتباری رایگان خود اقدام و از مراجعه حضوری به دفاتر فروش پرهیز کنند.
گفتنی است طبق اعلام شرکت پست، سیم‌کارت‌های ثبت نام شده در اسرع وقت تحویل خواهد شد.

 

2- ایرانسل

سرپرستان خانوار متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی دولت که هیچ سیم‌کارتی به نامشان ثبت نشده است، می‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی ایرانسل، به صورت غیرحضوری، برای دریافت سیم‌کارت رایگان ثبت‌نام و این سیم‌کارت را از طریق شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با توجه به اعلام اهدای وام یک میلیون تومانی دولت به سرپرستان خانوار تحت پوشش یارانه و لزوم ثبت‌نام متقاضیان با سیم‌کارت متعلق به سرپرست خانوار، ایرانسل در راستای مسؤولیت اجتماعی خود به سرپرستان خانواری که سیم‌کارتی به نام خود ندارند، سیم‌کارت رایگان می‌دهد.

متقاضیان واجد شرایط فوق می‌توانند صرفاً با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir، از طریق بخش «سیم‌کارت» و گزینۀ «سیم‌کارت اعتباری رایگان برای سیم‌کارت اولی‌ها» درخواست خود را ثبت و سیم‌کارت خود را از طریق شرکت پست در محل مورد نظرشان دریافت کنند.

با توجه به شرایط کرونایی و در راستای کمک به رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و تسهیل شرایط دریافت سیم‌کارت برای متقاضیان، طرح فوق فقط از طریق فروشگاه اینترنتی ایرانسل اجرا می‌شود و امکان دریافت سیم‌کارت با مراجعۀ حضوری به فروشگاه‌ها، نمایندگی‌های مجاز یا مراکز ارتباط با ایرانسل میسر نیست.

ثبت‌نام و ارسال این سیم‌کارت رایگان است و از این بابت هزینه‌ای از مشترکان ایرانسل دریافت نمی‌شود.



Like 512

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS