مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

ارسال پیامک به شیوه های مختلف


 تاریخ : ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ 358 Like

ارسال پیامک به شیوه های مختلف

در سامانه پیامکی رایگان اس ام اس شما بعد از یک ثبت نام آسان به راحتی امکان ارسال پیامک به روش های مختلف را خواهید داشت اما برای اینکه شما با انواع این امکانات آشنا شوید حتما این پست را تا انتها مطالعه بفرمایید.
  1. ارسال پیامک زمانبندی: بهترین گزینه برای یادآوری های مهم استفاده از قابلیت ارسال زمانبدی شده پیامک است. می توانید از سامانه تاریخ و ساعت مدنظر خود را تنظیم نمایید. با این قالبیت دیگر نگران یادآوری های مهمی همچون تبریک تولد، اتفاقات مهم کسب و کار سازمان خود نباشید.
  2. ارسال تکی: شما می توانید به شماره خاصی، پیامی را به صورت مستقیم ارسال کنید. (بهتر است از مرورگر فایرفاکس استفاده شود.)
  3. ارسال پیامک گروهی: با انتخاب تعداد شماره های نامحدود و حتی شماره های مسدود، ارسال پیامک گروهی داشته باشید.
  4. ارسال پیامک دوره ای: امکانی بسیار کاربردی جهت یادآوری های تکرار پذیر است. از جمله مهمترین کاربردهای ارسال دوره ای می توان به اعلام تاریخ تمدید خدمات به مشتری، تمدید سرویس، یادآوری خدمات یا کالاها به مشتریان در به طور مثال اول هر ماه نام برد.
  5. پیش نویس ها: قابلیت دیگری از پنل کاربری شما در سامانه "رایگان اس ام اس" بخش پیش نویس هاست. در این باش می توانید پیش نویسی از پیامک ها را برای خود تهیه و نگهداری نمایید تا در مواقع ضروری از این پیش نویس ها استفاده نمایید.
  6. امکانات ویژه: با خرید شماره اختصاصی از "رایگان اس ام اس"، علاوه بر تمام امکانات شماره های اشتراکی، می توانید از امکانات ویژه به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید.
  7. امکانات ویژه سامانه پیامکی ما شامل: پاسخگوی خودکار (برای استفاده از این بخش نیاز به تهیه شماره اختصاصی دارید.)
  8. نظر سنجی (برای استفاده نیاز به شماره اختصاصی دارید.)
  9. مسابقات پیامکی
  10. کد خوان پیامکی
  11. سیستم ختم قرآن پیامکی
  12. سیستم مرخصی ساعتی (به سادگی کافیست از این الگوی پیروی کنید: ٭شناسه٭تاریخ٭ساعت درخواست٭مدت زمان مرخصی٭)
  13. سیستم مرخصی روزانه
  14. قابلیت ارسال به لیست سیاه ( قابلیت ارسال به افرادیکه گوشی خود را برای پیامک های تبلیغاتی مسدود کرده اند. داشتن شماره اختصاصی و ارسال مدارک و احراز هویت از شرایط استفاده از این قابلیت می باشد.)
  15. ‍ سیستم پیامک پشتیبان
  16. ‍ سیستم ملاقات (با پیروی از فرمت پیامک ارسالی جهت ثبت ملاقات، می توانید لیستی از ملاقات های خویش با افراد یا سازمان ها تهیه نمایید.)
  17. کارت ویزیت پیامکی (می توانید تمام قابلیت های یک کارت ویزیت را اینبار در سامانه پیامکی "رایگان اس ام اس" ایجاد نمایید. همچنین می توانید باشگاه مشتریانی از شماره افرادی که تاکنون برای شما پیامک ارسال کرده اند و یا کارت ویزیت شما را دریافت کرده اند، مشاهده نمایید.)
  18. به جرات می توان گفت قابلیت های فوق العاده کاربردی بالا در سامانه های پیامکی مشابه، قابل مشاهده نیست.
 
⛔️ ارسال پیامک به (بلک لیست) شماره های مسدود: با رایگان اس ام اس دیگر نگران عدم ارسال پیامک تبلیغاتی خود به خطوطی که دریافت پیامک های تبلیغاتی را مسدود نمودند، نباشید. دریافت پیامک رایگان بر روی کلیه خط های اشتراکی و اختصاصی اس ام اس فعال می باشد. با توجه به اینکه تعداد بالایی از افراد، خط خود را جهت دریافت پیامک تبلیغاتی مسدود کرده اند، ارسال پیامک به این افراد با شماره های معمولی امکان پذیر نمی باشد. برای ارسال پیامک به این افراد روشهای مختلفی از جمله: ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت، ارسال پیامک خدماتی و اطلاع رسانی و ارسال پیامک خدماتی و اطلاع رسانی با استفاده از خطوط بلک لیست اشتراکی وجود دارد.
ارسال پیامک تبلیعاتی با سیم کارت: برای استفاده از این روش در پنل کاربری خود از سامانه، از بخش ارسال پیامک از سیم کارت استفاده نمایید.
ارسال پیامک خدماتی و اطلاع رسانی: در این شیوه شما با ارسال تعهدنامه بابت عدم ارسال پیامک تبلیغاتی و خدماتی نمودن خط اختصاصی خود، به همه افراد فوق ارسال می کنید.
ارسال پیامک خدماتی و اطلاع رسانی با استفاده از خطوط بلک لیست اشتراکی: برای این مورد شما باید با ارسال مدارک شخصی خود و دریافت شماره اختصاصی، امکان ارسال پیامک خدماتی و اطلاع رسانی دریافت کنید.
 
سیستم گزارش پیامکی
مشاهده وضعیت پیام ها: شما به راحتی می توانید گزارش تحویل پیامک های تبلیغاتی خود را از اینکه به مخابرات رسیده، به مخابرات نرسیده، به گوشی مخاطب رسیده، به گوشی مخاطب نرسیده، در حال بررسی و حتی عدم امکان دریافت پیامک تبیغاتی را مشاهده کنید.
یکی از مهم ترین و متمایزترین ویژگی های سامانه "رایگان اس ام اس" از سایر سامانه های پیامکی رایگان امکان گزارش تمام موارد زیر می باشد:
  1. پیام های در صف
  2. پیام های دریافتی
  3. پیام های ارسالی
  4. پیام های ارسالی به شماره های محدود
  5. ⏱ پیام های ارسالی زمانبندی
  6. پیام های ارسالی دوره ای
  7. پیام های متناظر و هوشمند
  8. پیام های ارسالی وب سرویس
  9. پیام های ارسالی نرم افزار
  10. و در آخر لیست پیام های انبوه ارسالی.
*پیامهای ۱۵ روز اخیر شما در لیست نمایش و به شما گزارش می شود.

پس با مشاهده وضعیت پیامک های ارسالی خیال شما از هزینه ای که پرداخت می نمایید و وقتی که در ارسال با سامانه صرف می کنید، اطمینان دارید و این اطمینان، قوت قلبی در ما برای اریه بهترین خدمات به مشتریان است.
 
کسب درآمد (اخذ نمایندگی): اگر برنامه نویس هستید با دریافت API، اگر مدیر سایت هستید با قرار دادن لینک raygansms در سایت خود و یا ارسال دعوت نامه برای مخاطبان و مشتریان و دوستان خود، کسب درآمد کنید. با ارسال هر پیامک درصدی از سود حاصل از ارسال پیام به حساب شخص واریز خواهد شد.
هر فردی با هر جایگاهی می تواند در زمینه بازاریابی و فروش پیامک در دنیای مجازی و واقعی فعالیت نماید. مثلا شخص دارای وبلاگ یا وب سایت می تواند با قرار دادن لینک عضویت در سامانه، در وبلاگ یا وب سایت خود، بازدیدکنندگان را به زیر شاخه خود در این فرایند بازاریابی و فروش پیامکی تبدیل نماید.
✔️ این امکان حتی برای شخصی که از امکان داشتن وبلاگ یا وب سایت برای خویش ندارد، می تواند با ارسال لینک عضویت سامانه به دوستان خویش از راه ایمیل یا شبکه های اجتماعی که عضو آنهاست اقدام به جذب زیر شاخه نماید.
راههای بازاریابی پیامکی تنها به این موارد خلاصه نمی شود.
✔️ از طریق تماس تلفنی، کاتولوگ های تبلیغاتی و همچنین به صورت حضوری، اقدام به جذب زیر شاخه نماید.
✔️ دریافت سیستم نمایندگی که در سامانه نیز قابل دسترسی است، یکی دیگر از راههای جذب زیر شاخه است. نماینده در این شیوه می تواند طرح های مختلفی که شامل درصد سودهای مختلف است، انتخاب نماید و از سود تعیین شده آن بهره مند شود.
کلیه طرح های قابل ارائه به نمایندگان به صورت یکساله است.

پس شما هم با هر سمت و موقعیتی می توانید به جمع خانواده بزرگ سامانه "رایگان اس ام اس" بپیونید.
برای آشنایی با نمایندگی سامانه پیامکی رایگان اس ام اس لطفا کلیک کنید

 

مشاوره شما افتخار❤️ماست

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 358

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS