مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

چگونه با پنل اس ام اس بازاریاب تلفنی حرفه ای باشیم ؟!


 تاریخ : ۱۳۹۸/۲/۲۱ 265 Like

چگونه با پنل اس ام اس بازاریاب تلفنی حرفه ای  باشیم ؟!

یکی از نکات مهم در بازاریابی تلفنی آماده سازی مشتریان قبل از تماس می‌باشد تا به صورت مستقیم تماس با مخاطب را داشته باشیم.

شاید مشتری تصویر ذهنی درستی از ما داشته باشد یا لااقل در رابطه با برند یا محصول هم، فکری نکرده باشد در نتیجه اهمیت موضوع مشخص می‌شود که تماس تلفنی به صورت مستقیم ممکن است بین ۵ تا ۱۰ درصد خروجی مستقیم داشته باشد. اما اگر ذهن مخاطب آمادگی شنیدن پیام شما را داشته باشد به طور چشم گیری اثر تماس تلفنی شما بالا می رود... روشهای متفاوتی برای بالا بردن تماس تلفنی وجود دارد.

به عنوان مثال شما می توانید مباحث آموزشی را قبل از تماس تلفنی با مخاطب داشته باشید یا انواع تبلیغات شبکه های مجازی، تلویزیون، رادیو یا مسائل این چنینی برای آموزش را برای یادآوری مخاطب داشته باشید.

 

استفاده از پنل اس ام اس یکی از بهترین روش های کمکی بازاریابی تلفنی!

 

یکی از روش های ساده اما کاربردی و با قابلیت شخصی سازی استفاده از پنل اس ام اس می باشد

*توجه بفرمایید که تبلیغات بر سه پایه اساسی استوار است:

  1. آگاهی دادن به مخاطب
  2. ترغیب کردن مخاطب
  3. یادآوری مخاطب 

 

در فاز اول که آگاهی دادن به مخاطب است اگر شما بخواهید فقط با تلفن این کار را انجام دهید به لحاظ زمانی فرصت را از دست خواهید داد در صورتی که با ابزارهای نوین یا ابزارهای دیگر می‌توانید بحث آگاهی دادن و حتی آموزش را به راحتی انجام دهید.

فرض کنید که شما قصد فروش محصول خاصی را دارید یا نه قصد فروش خدمات خاصی را دارید آیا بهتر است که مخاطب شما از قبل آگاهی داشته باشد و بعد با آنها صحبت کنید؟ یا اینکه به صورت مستقیم بدون هیچ مقدمه ای صحبت کنیم یعنی تلفن را در دست گرفته و با آنها صحبت کنیم مسلماً اگر ذهن مخاطب شما آماده باشد برگ برنده در دست شما خواهد بدود

زمانی که شما صحبت را شروع می‌کنید نیاز به آماده سازی ذهن داشته و می توانید زودتر به اصل مطلب وارد شوید به عنوان مثال شما برای آماده ساختن این مخاطب در تلفن نیاز به ۲ الی ۳ دقیقه زمان دارید و در طول روز شما حداقل ۵۰ دقیقه ۵۰ مشتری می توانید تماس تلفنی برقرار کنید.

 شما حساب کنید ۵۰ ضرب در سه دقیقه ۱۵۰ دقیقه... یعنی برای بلوغ فکری مشتری ۲ ساعت و نیم زمان صرف آماده‌سازی ذهن مخاطب در طول روز خواهد شد.

در صورتی که با استفاده از سامانه پیامکی، شما می توانید مباحث آموزشی، مباحث آگاهی دادن را از طریق پیامک برای مخاطب ارسال کنید در سامانه پیامک همچون یک کارمند منظم پیام های شما را برای مخاطب شما در زمانی که شما می‌خواهید، ارسال می نماید و زمانی که کاربر شما آماده دریافت موضوع شد و پیام های شما را دریافت نمود حال شما می توانید با خیال راحت با او صحبت نمایید

به عنوان مثال شخصی قصد فروش محصول خود را دارد در ابتدا باید یک بانک شماره مرتب از مخاطبینی که واقعا نیازمند محصول شما هستن یا در دسته مخاطبان شما قرار می گیرند داشته باشید

  1. متن شماره یک از آگاهی دادن را ارسال می نمایید
  2. بعد از ۲ الی ۳ روز متن شماره ۲ که با متن شماره یک متفاوت می باشد را ارسال می نمایید 
  3. سپس بعد از ۶ الی ۷ روز متن شماره سه رابرایش ارسال مینمایید


اگر بعد از ارسال سه پیام، ارتباط تلفنی با وی برقرار نمایید و خود را معرفی نمایید احتمال بیشتری وجود دارد تا مخاطب شما را بشناسد حتی می توانید پیام های خود را به صورت خصوصی ارسال کنید... فرض مثال جناب آقای علیپور بنده علی حسین زاده هستم مشاور اجرایی... با این روش کار فروش محصولات پیامکی تا برند سازی برای مخاطب شکل می گیرد... زمانی که شما تماس می گیرید به مراتب هم طول زمان صحبت شما کاسته می‌شود و هم هزینه‌های مالی شما کاسته می‌شود و نیاز به کارمند کمتر می‌شود..

 

  • با استفاده از این روش ضریب تبدیل تماس تلفنی شما به شدت بالا خواهد رفت و این عملیات به صورت روزانه می تواند یک راهکار مفید باشد برای بالا بردن تماس تلفنی و افزایش بهینه کردن کارایی بازاریابان تلفنی...

یک فروشنده تلفنی قوی یا بازاریاب تلفنی قوی باشید که از ابزارهای نوین استفاده می کند در واقع خانه خود را تکثیر کنید جای اینکه زمان خود را از دست دهید می توانید از ابزار پیامک استفاده کنید تا زمان خود را ذخیره کرده و بتوانید آموزش های بهتر- یاد آوری های بهتر و حتی مهمتر از آن را برای ترغیب مخاطب داشته باشید.

چون فرض کنید که فروش ویژه برای محصولات خود دارید و این فروش ویژه در اعیاد مختلف همچون عید نوروز، فروش ویژه در عید مبعث بوده باشد و شما هزاران مشتری داشته باشید که قصد اطلاع رسانی با آنها را داشته باشید.

 

 اگر شما یک بازاریاب تلفنی باشید می‌دانید که ظرفیت یک بازاریاب تلفنی در طول روز بین ۵۰ تا ۷۰ تماس می باشد

 

اگر شما بخواهید از بازاریابی تلفنی استفاده کنید قطعاً امکان‌پذیر نخواهد بود تا بتوانید این تعداد از مشتریان را پشتیبانی نماید یکی از روش های خوب استفاده از ابزارهایی است که به صورت انبوه و سرعتی امکان تبلیغات را برای شما دارد در نتیجه شما به عنوان یک بازاریاب تلفنی می توانید با استفاده از سامانه پیامک به هزار مشتری خود فروش ویژه - تخفیف ویژه خود را اطلاع رسانی کنید با استفاده از این روش شما پیام خود را در کسری از ثانیه به تمام کاربران خود ارسال می کنید و جای اینکه شما با مخاطبانتان تماس بگیرید این مخاطبان شما هستند که با شما تماس می گیرند و این یعنی فرصت ویژه فروش و شما زمانی فروشنده ای قوی می شوید که از راهکارهای نوین و کارآمد استفاده کنید و پیامک یکی از کارآمدترین و سریعترین راه کار های اطلاع رسانی به مخاطبین شما می باشد.

 

برای فروشنده قوی شدن عملکرد مهم است اما عملکرد زیبا مهمتر است

 

مشاوره شما افتخار❤️ماست

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 265

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS