مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

سامانه پیامکی هایپر مارکت


 تاریخ : ۱۳۹۸/۱/۶ 354 Like

سامانه پیامکی هایپر مارکت

امروز قصد داریم در باره ی هایپر مارکت هایی که مجهز به سامانه پیامکی هستند صحبت کنیم و به شما این را بگوییم که چگونه یک مدیر هایپر مارکت با نگاهی نو و فکری مدیرانه توانسته است بهترین راه استفاده از سامانه پیامکی را برای هایپر مارکت خود بیاید و آن را در توسعه و پیشرفت هایپر خود به کار بگیرد.

از تجربه ی شخصی خود می خواهم برای شما بگویم که یکی از دوستانم مغازه ی میوه فروشی را افتتاح کرده بود که در آن مشغول به فروش میوه بود.به صورت اتفاقی با او دیداری داشتم که به او پیشنهاد کردم برای تبلیغات بهتر و بهتر دیده شدن مغازه اش از پنل اس ام اس استفاده کند او در ابتدا اعتقادی به این قضیه نداشت که بتواند جواب مثبتی از پیامک تبلیغاتی خود بگیرد اما بعد از چند وقت به صورت امتحانی تصمیم به انجام این کار را گرفته بود و این کار را برای 5 ماه مداوم انجام داده بود و با نتیجه ای غیر قابل باور روبرو شده بود که فروشش به بیش از 4 برابر رسیده بود اما این نکته را هم باید به شما بگویم که استراتژی استفاده از این پنل هم بسیار مهم است در نتیجه ای که حاصل می شود او توانسته بود بهترین شکل استفاده از این سامانه را برای کسب و کار خود تمیز دهد و نتیجه ای بسیار موفقی را کسب کند در ادامه قصد داریم نحوه ی استفاده و همچنین بهترین استراتژِی استفاده پنل اس ام اس را برای یک هایپر مارکت برای شما توضیح دهیم.

 

  • مزایای پنل های پیامکی برای سوپرمارکت ها و هایپر ها

1- ارتباط با مشتری به صورت مستقیم  و جلب رضایت آن ها

​​حفظ مشتری در هر حوزه و کسب و کاری از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار است.

  این راباید به خوبی دانست که تمام سرمایه های هر تجارتی مشتریان آن ها هستند

  در سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها هم  نیز به همین صورت است که آن چیزی باعث می شود که شما بتوانید در کسب و کار خود موفق باشید مشتریانی هستند که توانسته اید برای خود کسب کنید.
با استفاده از سامانه پیامکی رایگان اس ام اس  و قابلیت ارسال و دریافت پیامک می توانید یک ارتباط مستمر و پایدار با تک تک  مشتریان خود داشته باشید جوری که آن ها خود را ملزم بدانند که تمام خرید های خود را از فروشگاه شما انجام بدهند.
 
برای مثال  می توانید مشتریان خود را در قسمت دفترچه تلفن دسته بندی کرده و مشتریان ویژه خود را در قسمت خاصی قرار داده و اگر قصد ارائه تخفیف برای محصولی را داشتید آن  را به مشتریان ویژه خود ارسال کنید این کار قطعا این امکان را برای شما فراهم  می آورد که تعداد مشتریان ثابت خود را افزایش قابل توجهی داده اید، این را به مدیران هایپر مارکت ها می گویم که خرید از یک هایپر به صورت دائمی ایده آل هر مشتری است به شرطی که آن هایپر خواسته های مشتری را به نحو احسنت انجام دهد.


با اضافه کردن امکان جدید  به سوپر مارکت خود و یا ارائه محصولی به صورت قسطی و یا پیشنهاد های جذاب دیگر برای مشتری ها،  کافیست پیامک آن را برای مشتریان و هم محله ای های خود ارسال کنید تا آن ها به صورت مستمر و کامل در جریان کار های شما باشند.
 


2-بدست آوردن مشتری جدید


معمولا در سوپر مارکت ها ، بیشتر مشتریان از ساکنین  و کسبه محدوده سوپر مارکت می باشد یعنی معمولا فروشگاه ها و هایپر مارکت ها توان کمی در تبلیغات خود می گذارند که مشتری های بسیار دورتری را از مکان مغازه ی خود باخبر سازند که به نظر من این اشتباه بسیار بزرگی است که مرتکب می شوند زیرا شما با دادن خدمات برتر می توانید از هر مکانی برای خود مشتری جذب کنید.
با تهیه پنل پیامکی رایگان اس ام اس و استفاده از بانک شماره ها و  امکانات مختلفی که این سامانه  در اختیار شما قرار می دهد میتوانید پیامک های تبلیغاتی هدف مند ارسال کرده و در کمترین زمان و صرف  کمترین هزینه ،  آن ها را برای هم محله ای های خود ارسال کنید و مشتریان جدید به دست آورید و با استفاده از امکان دفترچه تلفن آن ها را به مخاطبین خود اضافه کنید قطعا با ارسال پیامک های هدف مند که شرکت هم نیز در این راستا برای بدست اوردن نتیجه مطلوب به شما کمک می کند می تواند خودتان را به همه بشناسانید و فروشتان را به چندین برابر قبل، افزایش دهید..


برای این کار می توانید از امکاناتی همچون:

  1. ارسال پیامک از روی نقشه
  2. ارسال پیامک منطقه ای
  3. ارسال پیامک با استفاده از کد پستی محله
  4. ارسال پیامک با استفاده از دکل های مخابراتی
  5. و... استفاده کنید

* این امکانات دسته بندی ها گستره ی بسیار زیادی را دارا می باشد که شما طبق نیاز خود، می توانید از آن استفاده کنید.

 

3-صرفه جویی در زمان
 

فرض کنیم در ارسال پیامک از روی نقشه، شما با وارد شدن به پنل پیامکی رایگان اس ام اس  می توانید تنها با انتخاب محله و تعداد پیامک ها و با تایید ارسال پیامک در سریعترین زمان ممکن پیامک خود را به مشتریان ارسال کنید.

حال بیاید از نظر زمانی این روش را با روش های دیگر تبلیغاتی مقایسه کنید تا واقعا به این نتیجه برسید که سامانه پیامکی برای هایپر ها از تمام روش های دیگر تبلیغاتی بهتر است.

 

4- صرفه جویی در هزینه (کم هزینه بودن پیامک تبلیغاتی)


یکی دیگر از مزیت های پیامک، هزینه ی پایئن آن است، در مقایسه با دیگر روش های تبلیغات شما اگر وقت کمی را برای بررسی هزینه های تبلیغاتی بگذارید قطعا خودتان متوجه این موضوع خواهید شد، پیامک بسیار ارزان است و شما مختار هستید که هر مقدار که می خواهید پیامک ارسال کنید، از یک پیامک تا چند میلیون پیامک، انتخاب با شماست یعنی شما اختیار برنامه ریزی بسیار دقیق و ریز ریز را برای کسب و کار خود دارید به صورت ماهانه یا سالیانه و تعداد بسیار زیاد دیگر روش هستند که در صورت نیاز می توانید از آن ها استفاده کنید.

با استفاده از سامانه پیامکی می توانید در هر زمان با تک تک مشتریان خود ارتباط داشته و مشتریان خود را حفظ کنید و یا مشتری جدید جذب کنید

 

5-فرصت بهینه بازاریابی برای هایپر مارکت ها


فرصت بازاریابی پیامکی را دریابید، شما می توانید به یک لبه ی رقابت در صنعت خود دست پیدا کنید، تا از این طریق مشتریان خود را مشتاق و وابسته به خود نگاه دارید. آنها علاقه مند هستند تا به طور مرتب با شما وارد معامله شوند؛ چرا؟

چون شما به طور ثابت آنها را به خاطر وفاداری شان تشویق می کنید این سخن اصلا بیهوده و گزاف نیست که مهم ترین عامل در هر کسب و کار که باشید وفاداری و اعتماد است ، یعنی هر آن چه شما برای کسب و کار خود بدست خواهید آورد در سایه این در عامل است.

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 354

در باره نویسنده
ابوالفضل برزگران
کارشناس نرم افزار(وب مستر-ایده پرداز) علاقه مند به حوزه ی سئو

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS