مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

مایکروسافت شرکت لینکدین را ۲۶،۲ میلیارد دلار خرید


 تاریخ : ۱۳۹۵/۵/۱ 334 Like

مایکروسافت شرکت لینکدین را ۲۶،۲ میلیارد دلار خرید

در میان خبرهای رنگارنگ این روزهای دنیای فناوری و برگزاری کنفرانس‌هایی مانند E3 و WWDC 2016 و ده‌ها رویداد بزرگ و کوچک دیگر؛ هیچ‌کس انتظار شنیدن این خبر غیرمنتظره را نداشت: شرکت مایکروسافت شبکه اجتکاعی لینکدین را به مبلغ ۲۶.۲ میلیارد دلار خریداری کرد و اکنون این پلتفرم بزرگ در اختیار ساتیا نادلا است.

مایکروسافت با خرید شرکت لینکدین می‌خواهد یک شبکه اجتماعی بسیار حرفه‌ای برای کاربران حرفه‌ای ایجاد کند و سرویس‌ها و نرم‌افزارهای خود را روی این شبکه اجتماعی با یکدیگر یکپارچه و مجتمع نماید. به راحتی می‌توان پیش‌بینی کرد مایکروسافت آفیس، کورتانا دستیار دیجیتال شخصی مایکروسافت و اسکایپ به زودی با لینکدین یکپارچه خواهند شد.

از این پس شما می‌توانید جزئیات ملاقات‌های کاری خود را روی لینکدین به اشتراک بگذارید یا از دیگر کاربران حرفه‌ای کمک بخواهید. مایکروسافت وعده کرده است ساختار کلی لینکدین را از جمله ساختار مدیریتی این شرکت را حفظ کند و جف وینر در سمت مدیرعاملی لینکدین با مایکروسافت همکاری کند. ساتیا نادلا می‌گوید لینکدین بهترین پلتفرم برای کارهای تجاری حرفه‌ای است و شما می‌توانید جزئیاتی از کارها و برنامه‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید یا تبلیغاتی هدف‌مند و مبتنی بر کسب‌وکار خود را روی این شبکه اجتماعی دنبال کنید.

هنوز دنیای فناوری در شوک این خرید و خبر غیرمنتظره است و باید منتظر ماند تا تحلیل‌ها و دلایل فروش لینکدین و از سوی دیگر برنامه‌های گسترده مایکروسافت برای توسعه این شبکه اجتماعی کسب‌وکارمحور را خواند. مطمئنا مایکروسافت روی یک پروژه‌ای به این قیمت بدون برنامه و هدف‌گذاری کاملا دقیقی سرمایه‌گذاری نمی‌کند و باید انتظار داشت لینکدین یکی از بزرگ‌ترین حرکت‌های مایکروسافت در چند سال اخیر باشد.

لینکدین و مایکروسافت - رایگان اس ام اس


از سوی دیگر؛ مایکروسافت با خرید لینکدین به طور مستقیم رقابت با فیسبوک و توییتر را آغاز کرده است و پتانسیل استفاده از یک شبکه اجتماعی حدود ۴۳۳ میلیون نفری را به وجود می‌آورد.


Like 334

در باره نویسنده
احمد حسین زاده
فعال درزمینه ارائه راهکارهای مبتنی بر IT و محقق در زمینه تئوری های مبنایی

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS