مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

سامانه ای که با ثبت نام در آن از دریافت پیامک تبلیغاتی انصراف می دهید


 تاریخ : ۱۳۹۵/۲/۹ 352 Like

سامانه ای که با ثبت نام در آن از دریافت پیامک تبلیغاتی انصراف می دهید

اپراتورها موظف به راه اندازی سامانه ای شدند تا کاربرانشان با ثبت نام در آن از دریافت پیامک تبلیغاتی انصراف دهند. سرشماره هایی از سوی اپراتورهای تلفن همراه در اختیار چند شرکت قرار گرفت تا این شرکت ها بتوانند با جذب نمایندگی از شرکت های کوچکتر اقدام به فروش پیامک های انبوه کنند.اما به دلیل گسترش بیش از حد پیامک های تبلیغاتی طوفان هایی از انتقادات را روانه اپراتورهای تلفن همراه و سپس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کرد. که در نهایت همانطور که در مطالب قبل به آن اشاره کردیم بنا شد تا به موجب این اعتراض و انتقاد های کاربران ،ساماندهی ای به پیام های تبلیغاتی داده شود.


به موجب این ساماندهی  اپراتورها موظف به راه اندازی سامانه ای شدند تا کاربرانشان با ثبت نام در آن از دریافت پیامک های تبلیغاتی انصراف دهند.اما موضوع به اینجا ختم نشد و درواقع اعتراض گسترده نسبت به پیام های با ارزش افزوده نیز شکل گرفت. تفاوت این پیامک ها با نوع تبلیغاتی، هزینه ای است که برای کاربران به همراه دارد. یعنی کاربر با دریافت هر پیامک بسته به نوع سرویس مبلغی از شارژش کم و یا در قبض پایان دوره اش منظور می شود. تبلیغات برای جذب  کاربر به سوی این نوع از سرویس ها بعضا باعث می شد تا کاربران در لحظه عضویت متوجه هزینه بر بودن این نوع از سرویس ها نشوند. از طرف دیگر عضویت در این سرویس ها که تنها با ارسال یک عدد به یک شماره خاص بود باعث شده بود تا بسیاری از کاربران ناخواسته توسط اطرافیان خود عضو این سرویس ها شوند و راه خروج از آن را نمی دانستند. در نهایت و با پیگیری مجلس این بار وزارت ارتباطات موظف به ساماندهی این نوع از پیامک ها شد.

بعد از فشارها و  اولتیماتومی که مجلس به وزارت ارتباطات داد، سرانجام رگولاتور با راه اندازی سامانه #800* این امکان را برای کاربران فراهم آورد تا با شماره گیری این کد از سرویس های ارزش افزوده ای که عضو آن هستند مطلع و در صورت نارضایتی از این سرویس ها خارج شوند.پس شما هم اگر میخواهید از شر این پیام ها راحت شوید یا از سرویس های ارزش افزوده ای که عضوشان هستید مطلع شوید #800* را شماره گیری کنید.
 


منبع : آی تی آنالیز
Like 352

در باره نویسنده
مهدی رحمان زاده
کارشناس فناوری اطلاعات، طراح سایت و علاقه مند به حوزه وب و یادگیری تکنولوژی های کاربردی و نوین

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS