مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

لیست سیاه چیست و چگونه به آن پیامک ارسال کنیم؟


 تاریخ : ۱۳۹۵/۱/۲۶ 1250 Like

لیست سیاه چیست و چگونه به آن پیامک ارسال کنیم؟

حتما تاحالا به گوش شما خورده که برخی از شماره ها بلک لیست هستند و برای شما پیش آمده که منظور این جمله را به وضوح ندانید و یا ایجاد شبه شود که چرا شماره ای در لیست سیاه مخابرات قرار گرفته است.
خطوط لیست سیاه یا  بلک لیست خطوطی هستند  که شخص صاحب خط با ارسال کد به اپراتور خط خود ، درخواست عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی را اعلام نموده و اپراتور خط شخص را در لیست سیاه مخابراتی قرار می دهد و بدین ترتیب پس از آن شخص از خطوط پیام کوتاه پنل پیامک انبوه ، پیامک های تبلیغاتی را دریافت نمی نماید.


در سامانه های پیامکی لیست سیاه و شماره های لیست سیاه و یا  همان بلک لیست تعبیری متفاوت دارند . در سامانه تبلیغاتی و در اپراتور های تبلیغاتی  شماره های موبایل توسط فرد  در این لیست قرار میگیرد و یا از آن خارج می شود. برای دریافت پیامک تبلیغاتی هر شخص اختیار دارد آن پیام را دریافت کند و یا اصلا مایل به دریافت هیچ اس ام اس تبلیغاتی نباشد ، در این صورت به راحتی می تواند درخواست دهد تا وارد این لیست شود .به عبارت ساده تر شماره های بلک لیست و یا همان لیست سیاه شماره موبایل افرادی می باشد که دریافت  پیامک تبلیغاتی خود را بسته اند و مایل هستند تا از هیچ اپراتوری هیچ پیام کوتاه تبلیغاتی را دریافت نکنند .بدیهی است که این افراد از موسسات و یا ارگان هایی که به نحویی با آنها در ارتباط هستند پیامک اطلاع رسانی دریافت خواهند کرد مانند بانک ها ، بیمه ، بیمه خودرو و  ...

افراد می توانند با توجه به نوع سیم کارت خود درخواست دهند تا به لیست سیاه اضافه شوند و یا اگر در این لیست هستند و می خواهند تا دریافت پیامک تبلیغاتی آنان آزاد شود ، ازین لیست خارج شوند . در صورتی که سامانه ی ارسال پیام انبوه دارید و محتوای پیامک های شما اطلاع رسانی می باشد و رسیدن پیامک های شما به مخاطبینتان برایتان حائز اهمیت می باشد می بایست حتما خط خود را خدماتی نمایید.افراد حقیقی و یا شرکت هایی که هنوز به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز ننموده اند با توجه به اطلاعیه ی اپراتورها در آذر ماه سال 94 مبنی بر عدم امکان خدماتی نمودن خطوط پیامک انبوه به صورت حقیقی و با توجه به دستور العمل ارائه شده ی سازمان ارتباطات سیار در اسفندماه سال 94 کلیه خطوطی که در  گذشته به صورت حقیقی به صورت تبلیغاتی شده و امکان ارسال پیام انبوه با این خطوط به خطوط بلک لیست امکان پذیر نمی باشد. افراد و شرکت های مذکور می توانند فرم تعهد نامه ی خود را به صورت حقوقی پر نموده و اقدام به خروج از بلک لیست نمایند در غیر این صورت امکان خدماتی کردن خطوط این افراد به هیچگونه امکان پذیر نمی باشد.

 


مشاوره شما افتخار❤️ماست

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.



Like 1250

در باره نویسنده
مهدی رحمان زاده
کارشناس فناوری اطلاعات، طراح سایت و علاقه مند به حوزه وب و یادگیری تکنولوژی های کاربردی و نوین

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS